Leuker ja. Confronterender neequote:
Het was een paar dagenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnen 24 uur verwijderen en dan is er niks aan de hand.
Kom eens even hier, dan zal ik je eens fijn in je nek bijtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bloedzuigend wezen.. come on, dat zijn ALTIJD vrouwtjes.
Er wordt niet in Japser gebeten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens even hier, dan zal ik je eens fijn in je nek bijten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bloedzuigend wezen.. come on, dat zijn ALTIJD vrouwtjes.
phoe, ben ik blij dat ik nog leefquote:
Men mag wel over je pissen, maar een klein beetje is niet oke?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt niet in Japser gebeten!
Dan loop je dus risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef MissMSX het volgende:
Owh LordGoed bezig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owh LordDat zijn de fascinerende plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Owh LordaaawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lieverd geeft een zuigzoentje
What is understood,need not be discussed...
Nou ja, klein beetje kan wel, maar tot bloedens toe niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men mag wel over je pissen, maar een klein beetje is niet oke?
Owh LordMooie tepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt je tegenwoordig laten testenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik al jaren. Ik hou de symptomen ook wel in de gaten
Ja zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, klein beetje kan wel, maar tot bloedens toe niet.
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?quote:
scherp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?
Maar neuken met de rode vlag uit, ho maar
Dat is andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?
Maar neuken met de rode vlag uit, ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |