quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja kan je beter doen dan onveilig naar bed gaan met iemand die een gat heeft ten grote van een watermeloen
1e volle week maart zijn mn ouders wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijden niet meer geweest haha.. zijn bushes weer in dan?
Bij sommige aapsoorten wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teekquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.Schaamluis komt volgens mij sowieso niet of nauwelijks meer voor?
Ja joh, sinds Deep Throat 3D uit isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
ik weet niet wat je liever hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teek
Euh... Dan liever luis denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teek
Dan bevestigde Evie wat jij al zeiquote:
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan bevestigde Evie wat jij al zei
Haar wegscheren en weg zijn zequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 teek of een groep luizen, zolang die teek geen ziekte draagt, weet ik het wel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 teek of een groep luizen, zolang die teek geen ziekte draagt, weet ik het wel.
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teek pakken met tang en weg is ze
Het was een vrouwtje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teek pakken met tang en weg is ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Check die moederneukerVond ik mijn plaatje toch leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnen 24 uur verwijderen en dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueMaar wat als die teek ziek was he
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Check die moederneukeraaawwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bloedzuigend wezen.. come on, dat zijn ALTIJD vrouwtjes.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bloedzuigend wezen.. come on, dat zijn ALTIJD vrouwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |