1e volle week maart zijn mn ouders wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijden niet meer geweest haha.. zijn bushes weer in dan?
Bij sommige aapsoorten wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teekquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.Schaamluis komt volgens mij sowieso niet of nauwelijks meer voor?
Ja joh, sinds Deep Throat 3D uit isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
ik weet niet wat je liever hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teek
Euh... Dan liever luis denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit 1 te hebben, wat het een teek
Dan bevestigde Evie wat jij al zeiquote:
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan bevestigde Evie wat jij al zei
Haar wegscheren en weg zijn zequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 teek of een groep luizen, zolang die teek geen ziekte draagt, weet ik het wel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 teek of een groep luizen, zolang die teek geen ziekte draagt, weet ik het wel.
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teek pakken met tang en weg is ze
Het was een vrouwtje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teek pakken met tang en weg is ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Check die moederneukerVond ik mijn plaatje toch leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnen 24 uur verwijderen en dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueMaar wat als die teek ziek was he
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Check die moederneukeraaawwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bloedzuigend wezen.. come on, dat zijn ALTIJD vrouwtjes.
[..]
Leuker ja. Confronterender neequote:
Het was een paar dagenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnen 24 uur verwijderen en dan is er niks aan de hand.
Kom eens even hier, dan zal ik je eens fijn in je nek bijtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt niet in Japser gebeten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens even hier, dan zal ik je eens fijn in je nek bijten
[..]
phoe, ben ik blij dat ik nog leefquote:
Men mag wel over je pissen, maar een klein beetje is niet oke?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt niet in Japser gebeten!
Dan loop je dus risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef MissMSX het volgende:
Owh LordGoed bezig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owh LordDat zijn de fascinerende plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Owh LordaaawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lieverd geeft een zuigzoentje
What is understood,need not be discussed...
Nou ja, klein beetje kan wel, maar tot bloedens toe niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men mag wel over je pissen, maar een klein beetje is niet oke?
Owh LordMooie tepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt je tegenwoordig laten testenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik al jaren. Ik hou de symptomen ook wel in de gaten
Ja zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, klein beetje kan wel, maar tot bloedens toe niet.
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?quote:
scherp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?
Maar neuken met de rode vlag uit, ho maar
Dat is andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil graag op verschillende manieren bloeddonor zijn?
Maar neuken met de rode vlag uit, ho maar
T mag NIET sneeuwen, dan vallen grondwerkzaamheden stilquote:
Mja, hier in Tilburg dwarrelt wat. Zal de NS leuk vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T mag NIET sneeuwen, dan vallen grondwerkzaamheden stil
in Utrecht nog niks, maar kreeg ook berichten uit A'dam via Facebook dat t daar ook sneeuwt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hier in Tilburg dwarrelt wat. Zal de NS leuk vinden
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in Utrecht nog niks, maar kreeg ook berichten uit A'dam via Facebook dat t daar ook sneeuwt.
There's aaaaaaaaaaaaalways onequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het blijft hier gelukkig nog niet liggen
That's mequote:
O ik wou dat ik een wit jurkje had en dan buiten dansen in de sneeuw.. ooo hoop maar dat het vanacht gaat sneeuwenquote:
Ga je morgen weer een sneeuwengeltje maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik wou dat ik een wit jurkje had en dan buiten dansen in de sneeuw.. ooo hoop maar dat het vanacht gaat sneeuwen
Ik dacht meer aan rondjes draaien en dan zelf een sneeuwprinsesje wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je morgen weer een sneeuwengeltje maken?
Dat kan ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan rondjes draaien en dan zelf een sneeuwprinsesje worden
Welke prinsessenjurk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookdoe je dan wel je prinsessenjurk aan?
elke jurk op jou is een prinsessenjurkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
elke jurk op jou is een prinsessenjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Evie het volgende:
[..]wil je nog meer knuffels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wil me niet rot voelen, niet onterecht naar aan worden gekeken, een prinsessenjurk en dat het morgen is en het morgen een betere dag is!quote:
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil me niet rot voelen, niet onterecht naar aan worden gekeken, een prinsessenjurk en dat het morgen is en het morgen een betere dag is!
Dat ik bij jou thuis eetquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!
Jij was morgen jarig toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!
Speciaal voor jou ga ik kaasfondue makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ik bij jou thuis eet
Lol.. zolang het geen kaasfondue ishaha
![]()
O mn humor is er nog niet vandoor
Jepsquote:
Wat voor ranzige dingen hebben jullie met de kaasfondue gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik kaasfondue maken
Etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor ranzige dingen hebben jullie met de kaasfondue gedaan?
T was een beetje misluktquote:
Met drank erin?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was een beetje misluktfoutje gemaakt door een Iers recept te gebruiken
quote:
Is het ook niet kan ik je met grote stelligheid vertellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat dat lekker is.
hey MeMoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |