Nog steeds single... anders noem ik haar wel mijn vriendin!quote:
Misschien wil ik die ook welquote:
Eerder een squote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben je een I vergeten in je TT
Homes kan ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Serieus? Lelijkquote:
Niet zo vloeken, jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
Wazzup B
[..]
Nog steeds single... anders noem ik haar wel mijn vriendin!
[..]
Misschien wil ik die ook wel
Ah, klapperende eierstokken. Gefeliciteerd, je bent niet een interessante man, je bent een zaaddonorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Willen!!
en ze vroeg of ik een kinderwens had
Olifantenzaad? Tijgerzaad? Vogelzaad?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
In Delft hebben ze een zaadhandel
geen idee, dat stond er niet bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Olifantenzaad? Tijgerzaad? Vogelzaad?
lelijk? das ook straattaal zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Serieus? Lelijk
Niet zo vloeken, jij
Maar even serieus, ik zou echt bang worden van iemand die na twee dates al begint over kinderen
Dat weer niet, want dat is ook ter sprake gekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, klapperende eierstokken. Gefeliciteerd, je bent niet een interessante man, je bent een zaaddonor
Ah de ex waar je al eerder over hebt gesproken. Als je er maar eentje hebt dan weet ik wie het is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
lelijk? das ook straattaal zo
oke even serieus... Dit is de Ex waar ik al eerder over heb gesproken hier, ze wilde gewoon weten hoe ik daarin stond
Als ze nu al wil weten of je kinderen wil... ik zou mijn zaadleiders op slot houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weer niet, want dat is ook ter sprake gekomen
Dan nog... Het is een ex en na twee dates begint ze over kinderen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
lelijk? das ook straattaal zo
oke even serieus... Dit is de Ex waar ik al eerder over heb gesproken hier, ze wilde gewoon weten hoe ik daarin stond
had ik er maar 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah de ex waar je al eerder over hebt gesproken. Als je er maar eentje hebt dan weet ik wie het is!
Ach, nu weet ik iig dat ik het veilig doequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog... Het is een ex en na twee dates begint ze over kinderen?
Wat, je verdenkt haar ervan niet de pil te gebruiken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, nu weet ik iig dat ik het veilig doe
Better safe then sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, je verdenkt haar ervan niet de pil te gebruiken?
Pas nog getest and cleanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Don't be silly, put a condom on your willy!
Ook als ze geen kinderwens heeft overigens. Het heet SOA
ik moet weerquote:
Je bent bang dat je een SOA hebt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet weervoor t eerst in lange tijd geen zin in
Bang voor de uitslag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet weervoor t eerst in lange tijd geen zin in
Laatste 4 maanden niet zo nauwkeurig geweest met rubbersquote:
Hmmmm.... Niet zo slim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laatste 4 maanden niet zo nauwkeurig geweest met rubbersbij verschilldende vrouwen
HIV ben ik niet bang voor, eerder niet merkbare SOA's.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm.... Niet zo slim.
Ach, van HIV ga je lang niet meer zo snel dood als vroegah, moet je maar denken
Daar kom je tenminste nog vanaf... En zodra je getest bent weet je 't zeker, toch? Ja, duh, tuurlijk weet je 't dan zeker. Maar ik zou toch banger zijn voor HIV dan voor chlamydia of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HIV ben ik niet bang voor, eerder niet merkbare SOA's.
Gewoon niet neuken, nog beter!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Peu Peu Peu... doe dat dan toch ook niet. Ik neuken alleen zonder met mrs. stbabylon, wel zo handig
HIV ook. Als je dood bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom je tenminste nog vanaf...
Dat was ook altijd mijn gouden regel, maar was een beetje afgegeleden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Peu Peu Peu... doe dat dan toch ook niet. Ik neuken alleen zonder met mrs. stbabylon, wel zo handig
Letterlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was ook altijd mijn gouden regel, maar was een beetje afgegeleden.
Uiteraard, maar heb geen bedpartners gehad met vage achtergronden, hoewel je t natuurlijk nooit zeker weet, dus ga maar voor t hele spectrumquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom je tenminste nog vanaf... En zodra je getest bent weet je 't zeker, toch? Ja, duh, tuurlijk weet je 't dan zeker. Maar ik zou toch banger zijn voor HIV dan voor chlamydia of zo.
Disagreequote:
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wordt overigens standaard vier keer per jaar op HIV, hepatitis en andere bloedziektes getestEen van de voordelen van bloeddonor zijn
Dan nog, ook partners zonder vage achtergronden kunnen HIV oplopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar heb geen bedpartners gehad met vage achtergronden, hoewel je t natuurlijk nooit zeker weet, dus ga maar voor t hele spectrum
De andere voordelen zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wordt overigens standaard vier keer per jaar op HIV, hepatitis en andere bloedziektes getestEen van de voordelen van bloeddonor zijn
Daarom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |