Nog steeds single... anders noem ik haar wel mijn vriendin!quote:
Misschien wil ik die ook welquote:
Eerder een squote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben je een I vergeten in je TT
Homes kan ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Serieus? Lelijkquote:
Niet zo vloeken, jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
Wazzup B
[..]
Nog steeds single... anders noem ik haar wel mijn vriendin!
[..]
Misschien wil ik die ook wel
Ah, klapperende eierstokken. Gefeliciteerd, je bent niet een interessante man, je bent een zaaddonorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Willen!!
en ze vroeg of ik een kinderwens had
Olifantenzaad? Tijgerzaad? Vogelzaad?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
In Delft hebben ze een zaadhandel
geen idee, dat stond er niet bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Olifantenzaad? Tijgerzaad? Vogelzaad?
lelijk? das ook straattaal zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Serieus? Lelijk
Niet zo vloeken, jij
Maar even serieus, ik zou echt bang worden van iemand die na twee dates al begint over kinderen
Dat weer niet, want dat is ook ter sprake gekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, klapperende eierstokken. Gefeliciteerd, je bent niet een interessante man, je bent een zaaddonor
Ah de ex waar je al eerder over hebt gesproken. Als je er maar eentje hebt dan weet ik wie het is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
lelijk? das ook straattaal zo
oke even serieus... Dit is de Ex waar ik al eerder over heb gesproken hier, ze wilde gewoon weten hoe ik daarin stond
Als ze nu al wil weten of je kinderen wil... ik zou mijn zaadleiders op slot houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weer niet, want dat is ook ter sprake gekomen
Dan nog... Het is een ex en na twee dates begint ze over kinderen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
lelijk? das ook straattaal zo
oke even serieus... Dit is de Ex waar ik al eerder over heb gesproken hier, ze wilde gewoon weten hoe ik daarin stond
had ik er maar 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah de ex waar je al eerder over hebt gesproken. Als je er maar eentje hebt dan weet ik wie het is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |