3500 mannen blijkbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Bah, met een 96jarige vrouw het doen. Wie wilt dat nou ...
Dat was over haar hele loopbaan, niet afgelopen jaar.quote:
Masochist!quote:
Ik denk niet dat dat alleen tegenwoordig is. Dat loopt wel al wat langer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Basp1 het volgende:
Hebben mensen tegenwoordig een granny i like to fuck obsessie.
*Iets met ouwe fietsenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze neemt de uitdrukking 'Op een oude fiets moet je het leren' wel heel serieus. En waarom ook niet? De 96-jarige Milly Cooper verdient nog steeds goed geld als prostituée, scrhijft de Engelse krant The Daily Mail.
3500 mannen
Ze verdient er nu nog 50.000 pond per jaar mee. Maar dat is niet het enige indrukwekkende aan haar staat van dienst. In haar lange carrière (sinds de Tweede Wereldoorlog, maar met een lange stop) deelde ze het bed met zo'n 3500 mannen, rekent ze voor.
Elegant
Schaamte kent ze niet, zegt ze tegen de krant. "Ik kleed me altijd elegant en mijn klanten zijn echte gentlemen."
Bron : RTLnieuws
Nieuwsgierigheid, geen ambitie.quote:
Tong80 natuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit lijkt me beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef ems. het volgende:
Opname in een psychiatrisch ziekenhuis voor degenen die hem omhoog kunnen krijgen bij het zien van dat naakte lijk
Ik niet. Ik vrees dat ik dan toch tijdelijk impotent word...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou vooral heel bang zijn dat ik haar schaambeen in tweeën stoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |