quote:Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjesen als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
Nog even dit:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Snuf. het volgende:
Naatje mag ik nog wat regels toevoegen?
Naatjen zou je dit er bij willen doen?quote:1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
We zijn mafiosoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maffia met 2 ff en.. we zijn toch geen analfabeten
en daarom gaan we verkeerd spellenquote:
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daarom gaan we verkeerd spellen
we zijn snuffischquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maffia met 2 ff en.. we zijn toch geen analfabeten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is behoorlijk triest
In een zebraquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
We zouden het Eekhoorplaatje ook kunnen veranderen in iets anders ?
In een bilnaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
We zouden het Eekhoorplaatje ook kunnen veranderen in iets anders ?
Goed plan dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
Als we het veranderen in Goatse krijgen we allemaal een ban
Narwhalsquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
Als we het veranderen in Goatse krijgen we allemaal een ban
Oh that makes sensequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, mijn vdj liep een beetje vast
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikelquote:
Ga hem klappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikel
ik gisteren ook erg.. was onderhoud van tweakquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikel
kopenhagen - chelsea en lyon - madrid zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
als we het nou veranderen in een kermit goatse
haha niet applequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heeft ie de laatste tijd wel meer last van als ik een nieuw nummer instart
Jep. Zegt dat hij alles had gemist, omdat het steeds vastliep, heeft het alles nog open laten staan. Sommige mensen snappen het echt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kopenhagen - chelsea en lyon - madrid zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pas maar op, vanavond Inter - Bayern (op n3) en Marseille - Manchester Unitedquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Zegt dat hij alles had gemist, omdat het steeds vastliep, heeft het alles nog open laten staan. Sommige mensen snappen het echt niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb vannacht een brief aan tweak geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas maar op, vanavond Inter - Bayern (op n3) en Marseille - Manchester United
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is Tweak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
K.Krankjorum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentalpsych 33
0900 XD
LooneyTown.
Who motivates the motivator?
Bayern wintquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijd
Ik ook, maar niet bij mij maar bij iemand anders en daarvoor bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijd
Bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet bij mij maar bij iemand anders en daarvoor bowlen
Ik vrijdag nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bowlen. Dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Met vrienden is inderdaad beter. Wasted worden tijdens het bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar dat was met familie en dit is met vrienden
quote:
quote:
Ik dacht al...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o laat maar het is hoe je de zin leest
Kan allebei inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o laat maar het is hoe je de zin leest
quote:
Wat baaaaaaas!!!quote:
OH KUTJE JIJ GAAT WEG NATUURLIJKquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zoo graag meedoen maar wanneer? ik ben zondag avond weer terug van wintersport
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zoo graag meedoen maar wanneer? ik ben zondag avond weer terug van wintersport
Vanavond om 8quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik keek in de spiegel... dat moet ik niet meer doen
Haha is het zo erg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aw jammerquote:
Pics van je spiegelquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op het moment wel.. ik lijk half doodquote:
koffie/bier is handigquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op het moment wel.. ik lijk half dood
Ik hoorde het gisteren op 3FM ik dacht die vent maakt een grap.quote:
zit al veel koffie inquote:
Er ligt zelfs ijs op de sloot hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren op 3FM ik dacht die vent maakt een grap.
doe eens liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je zal luisteren, kreng
Toen ik gisternacht rond een uurtje of 1 naar huis liep zag ik het ook al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er ligt zelfs ijs op de sloot hier
je moet sorry tegen japie zeggenquote:
Rotzak hoe durf jij gemeen te doen tegen Knetter.quote:
deed hij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Rotzak hoe durf jij gemeen te doen tegen Knetter.![]()
Deed ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Rotzak hoe durf jij gemeen te doen tegen Knetter.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je zal luisteren, kreng
Welke cod?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef JApieman het volgende:
Ik kan trouwens wel cod spelen met radio aan.
Maar cod is gewoon een faalspel gewordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef JApieman het volgende:
Ik kan trouwens wel cod spelen met radio aan.
HAHA PC IS GAYquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Modern warfare 2, pcik vind cod eigenlijk alleen leuk op de pc.
oke dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, niet. Ik heb ook een xbox 360 hoor!
Oh, maar er stond staat niks in het roosterquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
om 3 uur komt de mega mix toch?
wat slecht van koelkastquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, maar er stond niks in het rooster
staat er nu wel inbquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, maar er stond staat niks in het rooster
Download Call of Dutyquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mega denk ik zo maar msn en ofzow
Gaan we cammen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb jou niet eens op msn.. daarbij.. kzie er niet uitquote:
ik ben geen spelletjes persoonquote:
Kun je wel worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben geen spelletjes persoon
Doei heldquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Nou toedels allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zondag avond, veel plezier met ONZ radio en die bazenshit in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier op je wintersport!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lataaahquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dank dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Veel plezier op je wintersport!
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben er te ongeduldig voorquote:
www.spele.nlquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er te ongeduldig voor
Omdat de topics dan dood zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom is er eigenlijk nooit meer een tc?
goed puntquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat de topics dan dood zijn
MAFIA 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Driepink het volgende:
1 grote maffia hierrr, ik ben een echte don, volgens Maffia 2 op de ps3
WALKIE TALKIEquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh wat een kutjob vandaag
Van 4 etages (150 patchpunten per etage) opnieuw patchen en ordenen.
Terwijl er mensen mee aan het werk zijn
Ik moet nu nog 1 etage.
Nja collega prikt alles om, ik loop alleen als een mongool door het pand met een walkie talkie
Thus Saith Shequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkastje om 15:01 kan je erin
That's what she said
Hij zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkastje om 15:01 kan je erin
That's what she said
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Onze favoriete duitser is er ook weer
NEE.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te twijfelen of ik een kort kapsel zal doen of niet
Bij je naamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]waar is het toch misgegaan...
* Spouwerranger gaat er goed voor zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duurt 1 uur lang, dus ga er maar voor zitten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrouwen horen gewoon lang haar te hebben.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Korte vlotte kapsels, pittige korte kapselsetc.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Korte vlotte kapsels, pittige korte kapselsetc.
Zeker. Goed idee ik zou kunnen xboxen maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik weer xbox live heb gaan we een keer samen xboxen he
Doe maar niet, weinig vrouwen waar dat bij staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waaromquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb het al eerder heuuuul kort gehad..
Ja, dat klopt. Onze favoriete griek dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
't is oorsprongelijk grieks hoor..
omdat ik toen wat anders wou.. van een lengte tot op mijn billen naar heul kort gegaan...quote:
Lang haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik toen wat anders wou.. van een lengte tot op mijn billen naar heul kort gegaan...
had toen wel spijt... dus zo kort doe ik het iig niet weer
was ook giga onhandig en niet leuk enzo.. dik haar dus elke dag hoofdpijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lang haar
Tot je bips is wel erg lang trouwens![]()
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was ook giga onhandig en niet leuk enzo.. dik haar dus elke dag hoofdpijn![]()
Nu heb ik het ook niet echt lang
Andreas is a common Norwegian christian name, given to newborns with remarkably over-sized penisesquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
daarbij is er niks mee:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=andreas
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhHoofdpijn door je haar is wel een beetje gay
We zitten nu bijna bij part 3 nummer 1.quote:Overall: One51 - Si Weka (beat)
See what i see (3 Amigos Bonus Beat)
Total: 130 Songs
Multimix part 1:
1. Tiësto Ft. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone
2. Owl City - Fireflies
3. Kesha - Tik Tok
4. Caro Emerald - A Night Like This
5. The Opposites ft. Gers & Sef - Broodje Bakpau
6. Cheryl Cole - Fight For This Love
7. Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)
8. Laura Jansen - Wicked World
Multimix part 2:
1. Renex - Cotton Eye Joe
2. Trafassi - Wasmasjien
3. Gerorge Baker Selection - Una Palowna Blanca
4. Caro Emerald - Back it up
5. Dr. Alban - It's my life
6. Cascada - Evacuate the dancefloor
7. The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
8. Ralvero - Party People
Multimix part 3:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Giorgos Alkaios & Friends - Opa
2. Stuntmasterz - The lady boy is mine (club mix)
3. Cypress Hill - Insane in the brain
4. The Baseballs - Umbrella
5. Gerard Joling - Ik Leef Mijn Droom
6. DJ Jean - Flawless (Club Mix)
7. Stromae -
8. DJ Jean - New Dutch Shuffle
9. Fake Blood - I think I like it
Multimix part 4:
1. Keri Hilson ft. Kayne West & Ne-Yo - Knock You Down
2. Pitbull - I Know You Want Me
3. Michel Cleis ft. Toto La Momposina - La Mezcla
4. Diggi Dex ft. Eva De Roovere - Slaap Lekker
5. Agnes - Release Me
6. Armin van Buuren ft. Jaccqueline Govaert - Never Say Never (Myon & Shane Remix)
7. Toppers - Shine
8. Rio - When The Sun Comes Down
9. The Sunclub - Fiesta
10. Train - Hey Soulsister (Karmatronic Radio Mix)
11. Bellini - Samba de Janeiro
12. Marko Kon - Cipela
13. Aard Lus & Ed Lip - Ik Bin Su Eil (Dj. Koelkast & Dj. Darcli met een Sjekkie en een Biertje Remix)
14. Dj. Meme Orchestra ft. Rachel Claudio - Any Love (Dj. Meme Original Club Mix)
Multimix part 5:
1. Klaus Wunderlich - La Felicidad
2. Jean-Jacques Perrey - Country Rock Polka
3. Falco - (rock me) Amadeus
4. Milan Stankovic - Ovo je Balkan
5. Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki
6. Vengaboys - We like to party
7. Royksopp - Happy up here
8. Cassius - Feeling for you
9. Cassius - Cassius 1999
10. Vader Abraham - Het smurfenlied
Multimix part 6:
1. Caro Emerald - That man
2. Kesha - Your Love is my drug
3. Adam Lambert - What do you want from me?
4. Sidney Samson feat. sicerow - Fill u up (Emporium Theme)
5. Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone
6. Chris Kaeser - Who's in the house (Chucky radio edit)
7. Miss Jane - It's a fine day (ATB radio mix)
8. ATB - 9PM (till i come) (Dj Tatana original mix)
9. Southside Spinners - Luvstruck
10. Doobie Brothers - Long Train Running (Ben Liebrand Mix)
11. Dan Hartman - Relight my fire
12. Toto - Africa
13. The XX - Intro
Multimix Part 7:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Chic - Good Times
2. Spinvis - Wespen op de appeltaart
3. Lil Louis - The french kiss
4. Dj. Tiesto - He's a pirate
5. Vangelis - Spiral
6. Kraftwerk - Boing boom tschack
7. Eva Rivas - Apricot stones
8. Bassie & Adriaan Theme
9. Oli P. - Fluegzeuge im bauch
10. Jean Michel Jarre - Oxygene 2
11. Jean Michel Jarre - Magnetic fields part 2
Multimix Part 8:
1. Swedish House Maffia - One
2. Ocean Drive - Some People (Tom Snare Remix)
3. Tim Berg - Bromance (Avicii's Arene Edit)
4. Sunrise Inc vs. Starchild - Lick Shot (Sono Deejay Extended Club Remix)
5. Ricky L ft. Mck - Born Again (Funkerman Remix)
6. Mario Più - Communication (somebody answer the phone) Yomanda Remix
Multimix Part 9:
1. Joy Kitikonti - Joyenergizer
2. Dave Darell & Klingenberg - T! (Original Mix)
3. Shemian - 1927 (Original Mix)
4. Jessy Matador - Allez Olla Olé
5. Joe Harnell and His Orchestra - Fly Me To The Moon (Bossa Nova version)
6. Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)
7. Luxe - Simple Attraction (Hippie Torrales & Mena Keys Remix)
8. Tom Waes - Dos Cervesas
Multimix Part 10:
1. De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
2. Martin Solveig and Dragonette - Hello (Radio Edit)
3. Milk and Sugar vs. Vaya Cons Dios - Hey (nah ney nah)
4. Eric Prydz - Niton (The Reason)
5. Duck Sauce - Barbra Streisand
6. Dj. Antoine - Move on Baby
7. Chicane ft. Marie Brennan of Clannad - Saltwater (Original Mix)
8. De Bos - On the Run (Radio Edit)
9. Anita en Ed - Wat gaan we nu eten?
Multimix Part 11:
1. Greg Parys - Why Don't We Just Fuck (Extended Edit)
2. Party Harders vs. the Subs - The Pope of Dope
3. D-Pad Hero - Harder Better Faster Stronger
4. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
5. Headhunterz - Dit is niet mijn winkel
6. Shpongle - Dorset Perception
7. Marlous & Rene Karst - Ik wil een kerstboom versieren met jou
8. Kejsi Tola - Carry Me In Your Dreams
9. Technoboy - Catfight (radio edit)
10. Machinarium Soundtrack - Gameboy Tune
11. Tooske Breugem & Bastian Ragas - Alles
12. Dj Cooske - Broek af tetten bloot, Hollandse hoeren
13. Arash - Always
14. Walter Vermeer - Houdoe en bedankt
15. Bondi Boyz - Patricia Paay
Multimix Part 12:
1. Katy Perry - Teenage dream
2. Klubbheads - Hiphopping
3. Dj. Boozywoozy - Raise ya hand up (Uh Oh)
4. TV Tune - Nightrider
5. Klubbheads - Kicking Hard (remix)
6. Sandy Rivera & Rae - Hide U (Sandy Rivera's Club Mix)
7. Laurent Wery ft. Swiftkid - Hey Hey Hey
8. Adele - Rolling In The Deep
9. Bellini - Samba De Janeiro
10. David Guetta ft. Rihanna - Who's That Chick
11. The Partysquad, Adonis, Gers & Jayh - Ik Ga Hard
12. Dj.Jean - Every single day
13. R.I.O. - Like I Love You (Money G Radio Edit)
14. System F - Cry (ian round remix)
15. Lawyer - I Wanna Mmm (DJ Fisun Latino Extended Mix)
16. Dizzee Rascal and Armand van Helden - Bonkers
17. Missy Elliot - For my people
18. Klubbheads - Bounce 2 Tha Beat
19. Fat Boy Slim - Right Here, Right Now
klopt toch..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Andreas is a common Norwegian christian name, given to newborns with remarkably over-sized penises![]()
Bij mijn naam: "a complete pimp/stoner who everyone likes and who gets all the girls"quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Andreas is a common Norwegian christian name, given to newborns with remarkably over-sized penises![]()
Hij is alleen nog maar 1x volledig uitgezonden, daarvoor alleen losse delen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij heb ik de mix al gehoord
Ik heb er best veel last van andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhHoofdpijn door je haar is wel een beetje gay
Alleen in Darcli's delenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
veel caro in de mix![]()
en adele![]()
hoezo? ook dik enzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb er best veel last van anders
Mijn naamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij mijn naam: "a complete pimp/stoner who everyone likes and who gets all the girls"
quote:
Ik snap niet hoe ik dit moet opvattenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb er best veel last van anders
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn naam. Te awesome
Unit measurement for noobs
Dat zeggen ze ook altijd bij mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heel dik, elke kapper die mijn haar in haar/zijn handen heeft gehad vindt het zo'n mooie bos haar
En het is ook vrij lang nu
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd bij mij
En bij mij is het ook lang nu
ik laat het elke keer uitdunnen.. en heb hetzelfdequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heel dik, elke kapper die mijn haar in haar/zijn handen heeft gehad vindt het zo'n mooie bos haar
En het is ook vrij lang nu
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is een beetje de muziek die ik hoorde in de plaatselijke gaybar
Hoe lang?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
zo? :quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, ik heb geen idee, jij kunt het weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is een beetje de muziek die ik hoorde in de plaatselijke gaybar
hoevaak moet je naar de kapper dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb dat ook. Te dik haar, groeit te snel. Moet nu ook echt weer nodig geknipt worden.
Haha ja uitdunnen is voor mij ook de oplossing idd! Als het los is heb ik er ook niet zoveel last van, maar als het in een staart ofzo zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik laat het elke keer uitdunnen.. en heb hetzelfdeal is mijn haar nu niet zo lang meer... doordat ik het 1 x giga kort heb laten knippen..
Wel lachen dat kappers altijd jaloers enzo zijn
heb je stijl of krul?
Nice comebackquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, ik heb geen idee, jij kunt het weten.
ik eens in de maandquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoevaak moet je naar de kapper dan?
Ik heb geen idee, de kapper komt altijd hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoevaak moet je naar de kapper dan?
gaybar is best gezellig hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, ik heb geen idee, jij kunt het weten.
slagquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ja uitdunnen is voor mij ook de oplossing idd! Als het los is heb ik er ook niet zoveel last van, maar als het in een staart ofzo zit![]()
![]()
Ik heb stijl, maar heel klein beetje slag dus soms de stijltang erin
En jij?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaggaat altijd de verkeerde kant op
awquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaggaat altijd de verkeerde kant op
en ik heb altijd afdakjes boven mijn orenquote:
Het is een multimix in delen, ik maak deel 1, darcli deel 2, ik deel 3 etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heb je deze mix zelf gemaakt koelkast?
Haha nee ik heb eindelijk die bos geaccepteerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik heb altijd afdakjes boven mijn orendaar wil mijn haar gewoon niet normaal doen
![]()
ruilen van haar
Dan worden je oren niet nat in de regen, dat is wel makkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik heb altijd afdakjes boven mijn orendaar wil mijn haar gewoon niet normaal doen
![]()
ruilen van haar
doe me dan maar een gewone parapluquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan worden je oren niet nat in de regen, dat is wel makkelijk
ik ook.. weet alleen nog niet hoe ik het laat knippenquote:
Ik ben afgelopen vrijdag geweestquote:
Zo vervelend als ze dat weer vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. weet alleen nog niet hoe ik het laat knippen
Haha preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo vervelend als ze dat weer vragen
Dan denk ik altijd: Nou, gewoon, korter
Maar als je het tegen ze zegt lijken ze het niet te snappenquote:
Gewoon hetzelfde als nu, maar dan kort.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ik wil er wel graag een model in hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb een vaste kapster dus ik zeg altijd gewoon: "ja hetzelfde als vorige keer" en dan snapt ze het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar als je het tegen ze zegt lijken ze het niet te snappen
Hoe wil je dit dan, hoe wil je dat dan?!
Ja, korter
Ja ik in principe ook, maar soms nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb een vaste kapster dus ik zeg altijd gewoon: "ja hetzelfde als vorige keer" en dan snapt ze het wel
Mijne niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik in principe ook, maar soms niet
Tevens, kapsters
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik googlede op kapsters
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tijd om weer te gaan leren vrees ik
Oh die jongen kreeg de knipbeurt van zn levenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh die jongen kreeg de knipbeurt van zn leven
Leuk met van die dikke wijven om je heenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wel een korte, hij heeft niet zulk lang haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
AoE 3 is baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef JApieman het volgende:
Ik moet Age of Empires III gaan spelen met m'n neefje![]()
Doei![]()
Die daarachter is toch niet dik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk met van die dikke wijven om je heen
nopquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die daarachter is toch niet dik?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even virtueel kapsels passeneerst een site zoeken maargoed
Ja maar die wil niemand tegen mij spelen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Age of Empire 1 is meest baas van allemaal
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
waar je niet onderscheidt kan maken tussen een katapult en een dode pixel..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doeiquote:
Die is gewoon lelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die daarachter is toch niet dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |