quote:Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjesen als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
Nog even dit:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Snuf. het volgende:
Naatje mag ik nog wat regels toevoegen?
Naatjen zou je dit er bij willen doen?quote:1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
We zijn mafiosoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maffia met 2 ff en.. we zijn toch geen analfabeten
en daarom gaan we verkeerd spellenquote:
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daarom gaan we verkeerd spellen
we zijn snuffischquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maffia met 2 ff en.. we zijn toch geen analfabeten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is behoorlijk triest
In een zebraquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
We zouden het Eekhoorplaatje ook kunnen veranderen in iets anders ?
In een bilnaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
We zouden het Eekhoorplaatje ook kunnen veranderen in iets anders ?
Goed plan dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
Als we het veranderen in Goatse krijgen we allemaal een ban
Narwhalsquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
Als we het veranderen in Goatse krijgen we allemaal een ban
Oh that makes sensequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, mijn vdj liep een beetje vast
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikelquote:
Ga hem klappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikel
ik gisteren ook erg.. was onderhoud van tweakquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, ik had dat gisteren ook heel erg. Toen bleek vanochtend dat mijn huisgenootje twee live voetbalstreams open had staan, de eikel
kopenhagen - chelsea en lyon - madrid zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
als we het nou veranderen in een kermit goatse
haha niet applequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heeft ie de laatste tijd wel meer last van als ik een nieuw nummer instart
Jep. Zegt dat hij alles had gemist, omdat het steeds vastliep, heeft het alles nog open laten staan. Sommige mensen snappen het echt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kopenhagen - chelsea en lyon - madrid zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pas maar op, vanavond Inter - Bayern (op n3) en Marseille - Manchester Unitedquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Zegt dat hij alles had gemist, omdat het steeds vastliep, heeft het alles nog open laten staan. Sommige mensen snappen het echt niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb vannacht een brief aan tweak geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas maar op, vanavond Inter - Bayern (op n3) en Marseille - Manchester United
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is Tweak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
K.Krankjorum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentalpsych 33
0900 XD
LooneyTown.
Who motivates the motivator?
Bayern wintquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijd
Ik ook, maar niet bij mij maar bij iemand anders en daarvoor bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd met Inter kijken met wat vrienden hier. Marseille - manchester hoef ik niet te zien. Dat is toch een kutwedstrijd
Bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet bij mij maar bij iemand anders en daarvoor bowlen
Ik vrijdag nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bowlen. Dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Met vrienden is inderdaad beter. Wasted worden tijdens het bowlenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar dat was met familie en dit is met vrienden
quote:
quote:
Ik dacht al...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o laat maar het is hoe je de zin leest
Kan allebei inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o laat maar het is hoe je de zin leest
quote:
Wat baaaaaaas!!!quote:
OH KUTJE JIJ GAAT WEG NATUURLIJKquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zoo graag meedoen maar wanneer? ik ben zondag avond weer terug van wintersport
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zoo graag meedoen maar wanneer? ik ben zondag avond weer terug van wintersport
Vanavond om 8quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Wat baaaaaaas!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik keek in de spiegel... dat moet ik niet meer doen
Haha is het zo erg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aw jammerquote:
Pics van je spiegelquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op het moment wel.. ik lijk half doodquote:
koffie/bier is handigquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op het moment wel.. ik lijk half dood
Ik hoorde het gisteren op 3FM ik dacht die vent maakt een grap.quote:
zit al veel koffie inquote:
Er ligt zelfs ijs op de sloot hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren op 3FM ik dacht die vent maakt een grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |