Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat nu er diverse patches uit zijn om FM 2011 weer eens de kans te geven... ben ik net lekker op weg met Man City komt de loting voor de groepsfase van de Euro League en zie ik daar Barcelona tussen staan... dat blijkt dus een bug te zijn dat Barcelona zowel de Euro League als de CL speelt... wat een blunder
Ik wacht wel gewoon op patch 3... ik vind dit echt de slechtst afgewerkte versie in jaren
Bij mij was het het eerste seizoen, bug staat ook wel gemeld op het SI Forum, daar heb ik ook gereageerd maar er wordt vanuit de makers niet hard op gereageerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen..![]()
Ik NACquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pretquote:
Higuainquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret
Tijdje geleden hier nog over gehad, ik maak voor elke nieuwe maand (ingame) een extra bestand aan om zodoende dit gedonder tegen te gaan. Heb nu in 4 seizoen erop zitten en heeft me maar 4 gig gekost. Dus adviseer je om gewoon elke maand een nieuwe savegame op te slaan, mijn huidige savegame heet 07-14 Leeds, 07 is de maand en 14 het jaartal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Moron het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
Ik had mijn laptop dicht gedaan, maar spel nog wel opgeslagen voor ik dat deed. Toen deed ik de klep weer omhoog en door een fout (niet van FM), moest ik mijn laptop opnieuw opstarten.
Nu krijg ik echter mijn bestaande game niet meer aan de praat. Krijg een popup met
[..]
Laptop ook al opnieuw opgestart, helpt niet.Wie kan mij helpen?
Bij mij is hij gelijk toen hij gestopt is manager geworden van Psv, kerel krijgt super goede eigenschappen voor afmaken en aanvallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs..(Daar gaat mijn spitsencoach)
Als je een bericht krijgt dat een speler wordt aangeboden, dan kan je rechtsonder klikken op beheren of iets dergelijks en dan kan je aangeven dat niets weergegeven moet worden (kortom geen aangeboden spelers).quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |