Weigert.quote:
Ja ze was eerst lui.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens , je kan ook je eigenweg in een groep gaan en toch gewaardeerd worden om wie je bent.
En dat is nou net het punt waar het fout loopt, cyjena is een lui varken met een dooie mol die heur haren over laat liggen .
Bij mij is het precies omgekeerd. Ik vond haar eerst leuk maar dat wordt steeds minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef kaos- het volgende:
Sofia is echt te gek. Vond haar in het begin maar een raar kind toen ze binnenkwam, maar begin haar te waarderen
Ik weet zeker van welquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. Die gaat weg want houd het niet vol.
Wordt veel lezen de kpomende dagen, kan de streams niet meer volgen door werk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat het tot vrijdag zou duren, dus we zullen het dan wel horen denk ik
Zuigen ze dat weg ofzo? Ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef taxisjoof het volgende:
maik doen ze via de oksel geen liteken te zien
Ik ook... zwaar... Is het niet iets om per minuut een update te doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wordt veel lezen de kpomende dagen, kan de streams niet meer volgen door werk.
ja dat vond ik eerst ook maar wie zegt dat dat niet waar is.....ik ken haar familie niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben ik maar liever een meeloper dan dat ik ga liegen over de gezondheid van mijn familie.
Stoppen ze dan nu ook met de neprelatie op te bouwen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat het tot vrijdag zou duren, dus we zullen het dan wel horen denk ik
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Stoppen ze dan nu ook met de neprelatie op te bouwen?
Juist. Elkaar lekker opfokken en versterken in het negatieve gevoel en dan is er voor niemand ng een weg terug. Typisch groepsgedrag om zelf niet buiten de boot te vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef TimeJumper het volgende:
Ja ze was eerst lui.
Maar wat ik gezien heb, werd dit eerst achter haar rug gezegd. Dus flink commentaar gegeven, toen was iedereen hierover opgejut en toen werd zij pas aangesproken.
Je moet iemand altijd gelijk aanspreken en dan nog een kans geven.
Daar kreeg ze hier dus niet de kans voor.
Toen was de groepsdynamiek al in gang gezet om haar uit te kotsen
johquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Borstverkleining is van man, aldus het AD
Lol is dit serieus? Natuurlijk is het niet waar anders had de regie haar wel apart genomen als er wat met familie wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef twister20 het volgende:
[..]
ja dat vond ik eerst ook maar wie zegt dat dat niet waar is.....ik ken haar familie niet.
oke de manier van timing dat ze het zei was niet goed helemaal mee eens heel vaag! maar daarom kan het wel waar zijn... ik vind dat het nu tegen haar gebruikt wordt door iedereen! ineens ze zijn nu ruzie aan het zoeken om alles.
+1. Heeft niet eens met Cynthia te maken, maar met dat gezeik over wel/niet weggaan. Make up your mind!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgekeerd. Ik vond haar eerst leuk maar dat wordt steeds minder.
Dat heeft ze zelf tegen de camera toegegeven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef twister20 het volgende:
[..]
ja dat vond ik eerst ook maar wie zegt dat dat niet waar is.....ik ken haar familie niet.
oke de manier van timing dat ze het zei was niet goed helemaal mee eens heel vaag! maar daarom kan het wel waar zijn... ik vind dat het nu tegen haar gebruikt wordt door iedereen! ineens ze zijn nu ruzie aan het zoeken om alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |