Yo Nezhi waar heb je die schoenen vandaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog iets om erover heen te ipv dit vest.. iemand ideeën? Hopelijk morgen ook een andere broek kopen zodat het niet zo zwart is
Leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef AnoukOceanne het volgende:
dankje allemaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit vandaag
Sport 2000 dacht ik, of een andere sportszaak. Kom er niet zo vaakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Allessio het volgende:
[..]
Yo Nezhi waar heb je die schoenen vandaan?
Is van Carhartt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf! Draag je een spijkeroverhemd, zo ja, waar heb je die gekocht?
Nice..quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Staat je leuk. Jammer van de Uggs.
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
vraagjen.
wat zal ik met de onderkant doen?
[ afbeelding ]
of
1 van deze 2?
[ afbeelding ]
Die zwarte Vans, goede instappers kunnen er ook leuk bij staanquote:Op maandag 14 maart 2011 07:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
vraagjen.
wat zal ik met de onderkant doen?
[ afbeelding ]
of
1 van deze 2?
[ afbeelding ]
Waar komt deze broek vandaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangezien mijn ouders niet normaal kunnen reageren, heb ik hier maar een foto gezet. In de spoiler
ja, doen of nee, niet meer doen?Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Waar komt deze broek vandaan?Ga straks naar a'dam
Ik weet nu al hoe m'n vriendin gaat reageren, heb al zo'n 20 jeans en dat vind ze genoeg geweest![]()
Norse Projects volgens mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe m'n vriendin gaat reageren, heb al zo'n 20 jeans en dat vind ze genoeg geweest![]()
Bij Topman.com kan je wel wat nice chino's scoren. Ook die kleur!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind het leuk hoor! Waarom vinden je ouders dat het niet kan? Broekje te kort of zo? Met een dikke panty of maillot kan het makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangezien mijn ouders niet normaal kunnen reageren, heb ik hier maar een foto gezet. In de spoiler
ja, doen of nee, niet meer doen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[..]
Norse Projects volgens mij.
Zijn niet meer te koop in amsterdam dacht ik.
danku beiden heren, heb er toevallig een gevonden waar ik blij mee ben @ River Islandquote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
Bij Topman.com kan je wel wat nice chino's scoren. Ook die kleur!
Gaaf! Mooi model ook, niet zo wijd en zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm, al is ie op mijn scherm een stuk geler dan IRL
Ha tnx! wist meteen dat ik 'm zou halen, dat heb ik nooit met broeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf! Mooi model ook, niet zo wijd en zo!
Dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Afschuwelijke riem. Je ziet geen broek. Kleur shirt is perfect en de fit ook.
Heb die riem vorige week gekregen van m'n ouders die terugkwamen van vakantie. Vond hem eerst nogal apart maar vind hem nu mooi, alleen wel nogal druk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Afschuwelijke riem. Je ziet geen broek. Kleur shirt is perfect en de fit ook.
Bruine leren riem?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Dit.
't zou er een stuk beter uitzien met een mooie leren riem.
Jij ziet er uit als een hitman dudequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje kil achteraf maarja, t'was maar voor een snelle boodschap.
Is goed met jou, semi-grappige reacties mag je voor je houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef Saisai het volgende:
ik vind de riem wél leuk. past goed bij je mannelijke roze en lila muren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |