snap niet die mensen met van die strakke kettings om hun nekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Zit alleen nog even over dat shirt te denken, misschien ander kleurtje
daar zat een chinees tekentje aan.Van me vriendin gekregen. Die ligt alleen ergens in een laatje, te wachten om er weer aan gehangen te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
snap niet die mensen met van die strakke kettings om hun nek
Eens. Waar komt jouw riem vandaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vind een smalle juist beter staan, past een beetje beter bij haar nogal ranke en petite figuur. Van die dikke gespen zien er meestal zo ordinair en onbehouwen uit.
Ben ik met je eens dat een riem met een dikke gesp mij totaal niet staat. En het riempje hoort ook zo bij het jurkjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vind een smalle juist beter staan, past een beetje beter bij haar nogal ranke en petite figuur. Van die dikke gespen zien er meestal zo ordinair en onbehouwen uit.
Oké dan weet ik het denk ik al dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Of hackett of h&m, zijn de enige merken waar ik riemen van koop. Heb hem nu niet bij de hand dus kan niet voor je kijken.
Ik zag jou vandaag in Amsterdam volgens mij.quote:
Neen, helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zag jou vandaag in Amsterdam volgens mij.
Rond 1 uur s'middags bij Amsterdam Centraal.
Bruine schoenen, jas zonder capuchon?
Gelukkig dat ik hem dan maar niet aansprakquote:
K heb een copycatquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik hem dan maar niet aansprak![]()
Was er echt bijna zeker van, omdat diegene z'n haar precies hetzelfde had zit als jij tegenwoordig hebt.
Daar heb ik een paar van nog nooit aagehadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
I like, maar had er zelf plimsolls bij aangetrokken.
Sowieso meer iets voor de zomer, maar zouden deze outfit niet misstaan imo. Ik had er witte bij aangetrokken.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar van nog nooit aagehad
Vind het wel leuk, maar was het niet koud buiten? Het was mooi weer, maar nog best frisjes hier.quote:
Nee was niet lang buiten vandaagquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, maar was het niet koud buiten? Het was mooi weer, maar nog best frisjes hier.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:00 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mooie ketting hoevaak ga je naar de kerk
3 x per week.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:00 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mooie ketting hoevaak ga je naar de kerk
Ben van mening dat een blouse hier niks aan zou kunnen veranderen : )quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ben van mening dat het mooier met een blouse zou staan, maar die heb ik helaas niet bij.
Ok, dat is jouw mening.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:06 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ben van mening dat een blouse hier niks aan zou kunnen veranderen : )
Jep H&M! En het is geen rokje, het is een onderjurkje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef bluejean het volgende:
@Heroinjunk: Leuk colbertje! H&M toch? Zou persoonlijk wel het shirtje ín het rokje stoppen. Maakt je lichaam wat gevormder en optisch langer!
Toffe panty!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef AnoukOceanne het volgende:
dankje allemaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit vandaag
Ziet er goed uit zo in het geheel! Tenminste niet van die saté-prikkers eronder, maar lekkere stevige stampers! Zonder vierkante knieenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Zonder jasje:
[ afbeelding ]
Met jasje:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan vierkant, dat is toch wel te zien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef romski het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zo in het geheel! Tenminste niet van die saté-prikkers eronder, maar lekkere stevige stampers! Zonder vierkante knieen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |