quote:Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjesen als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
quote:
Inderdaad. Die epische baardquote:
Epische sikquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Die epische baard. Daar kan dragheums wat van leren
Die kan ik me ook nog herinneren die wedstrijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze staat mij in het geheugen gegriffeerd
Blipped?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is best wel episch:
This Week's Most Blipped Tracks
1 Radiohead - Lotus Flower new
2 Radiohead - Lotus Flower (Music Video) new
3 The Strokes - Under Cover Of Darkness -2
4 Cee Lo Green - Fuck You new
5 Radiohead - Codex new
6 THE DOORS - RIDERS ON THE STORM -3
7 The Naked And Famous - Young Blood -1
8 Radiohead - Creep +2
9 Goo Goo Dolls - Iris
10 Muse - Uprising new
4x Radiohead in de top 10
Ik heb toen zo genotenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog herinneren die wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er een keer een quizje van doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Koelkast, wordt dit het opkomstmuziekjevandartersuurtje?
In 8bit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er een keer een quizje van doen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan denk je aanTed HankeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was altijd vampier
Who motivates the motivator?
Ik mis Andy Fordhamquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ted HankeyDie was altijd vampier
Met rechts pijltjes gooien en met links halve liters wegtankenquote:
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baasquote:
Nu ben ik fan van Anderson, Webster, Whitlock & Barneveldquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met rechts pijltjes gooien en met links halve liters wegtanken
Dat was geniusquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baas
Ik volg het al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ben ik fan van Anderson, Webster, Whitlock & Barneveld
Hoi Bart, hoelaat zullen we naar Utrecht gaan zaterdag?quote:
Ik hebt tot 13.00 ongeveer rijles. Daarna kan ik wel mijn chauffeur mij naar Waalwijk laten brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Bart, hoelaat zullen we naar Utrecht gaan zaterdag?
Ohh das ook goed ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hebt tot 13.00 ongeveer rijles. Daarna kan ik wel mijn chauffeur mij naar Waalwijk laten brengen.
Dat hadden ze toen van elke darter gedaan. Ik kan me alleen die van Andy herinnerenquote:
Verder niks gezien daarvanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen van elke darter gedaan. Ik kan me alleen die van Andy herinneren
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baas
Gedaanquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tof
Sbs 6 heeft darts verneukd, vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tof
Adams ook, alle grote namen zijn voorbij gekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Van Ted Hankey hebben ze er ook eentje gedaan
SBS heeft darts groot gemaakt in NL, maar toen Barney naar de PDC ging en de rest volgde en dat te veel geld kostte zijn ze afgehaakt. Alle NL tournooien (bavaria wdt en nog een paar) zijn hierdoor ook geschrapt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sbs 6 heeft darts verneukd, vind ik erg jammer.
Ow, ik dacht het verzoekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet. De plaat dus, had ik het net ook over.
o dat is de redenen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SBS heeft darts groot gemaakt in NL, maar toen Barney naar de PDC ging en de rest volgde en dat te veel geld kostte zijn ze afgehaakt. Alle NL tournooien (bavaria wdt en nog een paar) zijn hierdoor ook geschrapt.
Barney heeft Darts in NL bekend gemaakt, maar ook gezorgd voor de ondergang door zijn overstap.
Indirect, ja.quote:
Topic is neergestoken.quote:
Moet je Snuf. vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja, doe er eens wat aan dan![]()
Chris Mason zeg ik. wat zeg jij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Indirect, ja.
Barney stapte over, daarna volgde het hele keukenconcurrent team behalve Hankey (dus vd Voort, v Gerwen, Klaassen) en toen waren er geen interessante Nederlanders meer bij de BDO.
Jammer dat Brantjes niet meer speelt, of dat ik hem nooit meer zie, was een leuke speler
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERINGquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja, doe er eens wat aan dan![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERING
[ afbeelding ]
uhm.. ik snap koelkast zijn puntquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERING
[ afbeelding ]
Ja graag zelfs pm je tekst maar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef dockx het volgende:
Wie kan/mag de site aanpassen? Ik weet namelijk eindelijk hoe je met bb kan luisteren? Dus wil er wel een stappenplan van maken voor op de site?
Zou dat kunnen?
Hoi
doe ik vanavond als ik thuis benquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja graag zelfs pm je tekst maar.
Kan niet want ik heb niet doorgesliktquote:
wordt maar weinig vergaderdquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag geen poep aanquote:
Omdat we elkaar begrijpen zonder te pratenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wordt maar weinig vergaderd
Dit is toch door die turk gedaan?quote:
Oja, is ook zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat we elkaar begrijpen zonder te praten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
Vanavond tussen 20 en 21 bij TISJEBOYSNUF. Onzin Radio Mafia vergadering
DAN GAAN WE MET ZIJN ALLEN EEN TOPIC KAPEN![]()
FUCKING BRILJANT
Ich bin dabeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
FUCKING BRILJANT
Ik kan niet luisteren dan waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
FUCKING BRILJANT
Anders tussen 18 en 19 dan is er ook TISJEBOYSNUFquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren dan waarschijnlijk
Dan kan ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Anders tussen 18 en 19 dan is er ook TISJEBOYSNUF
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
[ afbeelding ]
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjesen als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
haha.. oke.. dat is wel grappigquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
[ afbeelding ]
Bazenideequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je het topic noemen op onzin radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt fucking briljantquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Snuf zit vol goede ideeen. Ik doe mee vanavond
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Beatbox:
[ afbeelding ]
Normale:
[ afbeelding ]
Ja in onzin of in GCquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je het topic noemen op onzin radioWel in ONZ heh, anders krijgen we last
Ja natuurlijk tijdens de uitzending even uitkiezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Snuf, wel een reekstopic he, anders is het niet leuk
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is 2 uur, ben je ziek?
KLB is ook leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja in onzin of in GC![]()
of in PUB daar zijn altijd kuttopics te vinden
GRTD en KSC zijn mogelijkheden. KSC heeft ook piles statsquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja in onzin of in GC![]()
of in PUB daar zijn altijd kuttopics te vinden
Dit dus. Ik heb geen zin om een kuttopic vol te spammenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Snuf, wel een reekstopic he, anders is het niet leuk
[KSC #2912] Hyperdepieperquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRTD en KSC zijn mogelijkheden. KSC heeft ook piles stats
Dan ben ik aan het werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[KSC #2912] Hyperdepieper
Dit lijkt me een prima doelwit
MEER INFO VANAVOND TUSSEN 20 EN 21
Dit wordt het, maar dan zijn ze wel 2 topics ofz verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[KSC #2912] Hyperdepieper
Dit lijkt me een prima doelwit
MEER INFO VANAVOND TUSSEN 20 EN 21
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het werk
en hoelang was je ban?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe daar niet aan mee trouwens, heb al vaker een ban gehad voor het verzieken van SC's enzo.
of je copy paste het en zette het in het topic!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Of je gaat de URL van het topic op de radio noemen![]()
Typ nu allemaal in je adresbalk: forum punt fok punt en el slash topic slash één zes één één negen vijf acht
(dit topic)
Die viel wel mee maar ik had toen meer shit uitgehaald, maar dan nog lijkt het me niet verstandig gezien mijn verledenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die viel wel mee maar ik had toen meer shit uitgehaald, maar dan nog lijkt het me niet verstandig gezien mijn verleden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Snuf. het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we daar binnenstappen na 280 posts ofzo dan is het zo gepiepten dan maakt iemand nieuw topik en bam we zijn weer weg
![]()
en dan laten we ze gedesillusioneerd achter
We verzieken niet we gaan alleen met zijn allen lapo huntenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben er tegen om een SC te verzieken. Maar een willekeurig kuttopic in ONZ/KLB wil ik wel overnemen
Rogerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
Toon, na dit nummer kun je, 2 minuten nog.
GVD OKE NIEMAND ZEGGENquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens zitten Lovelylady, Marijkezwolle en Suikertaartje allemaal in de KSC en dat zijn onzin radio luisteraars
Marijke en suikertaartje nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens zitten Lovelylady, Marijkezwolle en Suikertaartje allemaal in de KSC en dat zijn onzin radio luisteraars
sporadischquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marijke en suikertaartje niet
Over 10 minuten eerst nog iets testen op testservertjenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga eventjens dezen PM rondsturen
Inderdaad. We kunnen ook gaan lapohunten in andere reeksen en de titel naar onz radio laten verwijzenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wel een hoog postaantal in dat reeksje nemen, dat ze bv op 200 reacties zitten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. We kunnen ook gaan lapohunten in andere reeksen en de titel naar onz radio laten verwijzen
Wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
patje stuurt de mensen die online komen dan naar het topic waar we terrorren
Pierenjan zit wel snor, Ik ook, Hups, Sharrquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, we hebben een pro hier. Dat gaat goed komen
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben nog alle tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Tegen de tijd dat Snuf moet draaien, hebben we vast een goed concept verzonnen
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We hebben nog alle tijd
[ afbeelding ]
zit sharr bij de mafia?
Spouwerranger is mijn underdogquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We hebben nog alle tijd
[ afbeelding ]
zit sharr bij de mafia?
sharr hoort gewoon bij de mafiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We hebben nog alle tijd
[ afbeelding ]
zit sharr bij de mafia?
Sharr is de mafiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sharr hoort gewoon bij de mafia
Ik ben het laagste van het laagstequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spouwerranger is mijn underdog
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wil je erbij?![]()
Of anders kun je mee als introducee
KSCquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Welke reeksen dan? Je gaat dan wel die mensen alleen maar pissig maken tegen onz radio he
Daarom blijf ik zeggen dat we geen reeksen maar topics over zouden moeten nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Welke reeksen dan? Je gaat dan wel die mensen alleen maar pissig maken tegen onz radio he
Ja dat is wel waar inderdaad. Misschien gaan ze het dan ook bij ons doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Merel kan daar wel tegen,quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in GRTD zitten kannovinnie en merel
Nou kijk dat is dus het ding:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ja maar dan kunnen we geen topictitel reclame makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom blijf ik zeggen dat we geen reeksen maar topics over zouden moeten nemen
Daarom,quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar inderdaad. Misschien gaan ze het dan ook bij ons doen
we kunnen wel tegen een geintje manquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Daarom,Ik vind dat geen succes, het zou ook niet leuk zijn als zij deze reeks zouden verneuken.
Op zich goede regels, vooral de laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou kijk dat is dus het ding:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Het zou overigens ongelooflijk falen als ONZ dan net NIET de lapo heeft
Hoezo niet? Met ajacied in ons midden zit je zo op de 300quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we geen topictitel reclame maken
En niet kutten inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef Snuf. het volgende:
Oke we gaan de reeks niet verneuken maar we hunten lapo, veranderen de titel = reclame voor onzin radio mafia en weer weg
dan blijven we door postenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Het zou overigens ongelooflijk falen als ONZ dan net NIET de lapo heeft
Maar wel dat Reeks #83787383 ervoor laten staan, anders raakt hun telling confuusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef Snuf. het volgende:
Oke we gaan de reeks niet verneuken maar we hunten lapo, veranderen de titel = reclame voor onzin radio mafia en weer weg
Omdat je dan deel 2 krijgt en mods kunnen die zo dichtgooienquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met ajacied in ons midden zit je zo op de 300
Ja we doen zoiets: stel we zouden dit topik overnemen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar wel dat Reeks #83787383 ervoor laten staan, anders raakt hun telling confuus
MUHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja we doen zoiets: stel we zouden dit topik overnemen:
[ONZ Radio] #969 - Dit topik is nu van de Onzin Radio Mafia
En dan weer weg
Ook, omdat je dan ook gewoon zo een topic kunt openen. Hoeft dat lapohunten niet eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met ajacied in ons midden zit je zo op de 300
Leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Leuk?
• Leuk
• Niet leuk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alleen is er nog een systeem nodig om het van elke dj bij te houden.
OH JAquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MUHAHAHAHA
moet er nog achter
En jouw paint in de OP
Haha.. dat zal wel baas zijn. Soort van topicreeks-flamewar op fokquote:
Zal ik even fixenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OH JA
Die paint moet er ook bij dan
Hoelaat wordt dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trusten wel op tijd wakker worden voor de grote revolutie
en hij mag niet naar buiten omdat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef JApieman het volgende:
Mijn kat wil steeds naar buiten maar mag niet dus gaat ie steeds janken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
en hij mag niet naar buiten omdat?
Ik hoop dat je een ban krijgtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OH JA
Die paint moet er ook bij dan
Zijn ballen zijn eraf, dat moet genezen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
en hij mag niet naar buiten omdat?
We kunnen ons van tevoren wel een beetje voorbereiden. Alvast topic kiezen enzoquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een ban krijgt
Jaapert, je avatar, wat doe je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zijn ballen zijn eraf, dat moet genezen.
Een voor allen, allen voor eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
Stel je voor dat heel de onzin radio mafia wordt geband dan is deze reeks gelijk dood
waarom zou die geband worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
Stel je voor dat heel de onzin radio mafia wordt geband dan is deze reeks gelijk dood
we hebben briljant ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou die geband worden?
Hahah inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
Kwaliteit tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
Goeie tekst toon
If you're feeling bad you ain't feeling fine
eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kwaliteit toch
Heb dit nog niet veel geluisterd, maar is wel fijn(VIND IK)
quote:Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
ONZIN RADIO MAFFIA PLAATJE
[/quote] okequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[quote=SNUF]Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
ONZIN MAFFIA PLAATJE
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het Nederlands is het Maffia met 2.
maar dit is snuffischquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het Nederlands is het Maffia met 2.
dan komt onzinradio gelijk over als een stel analfabetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |