quote:Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjesen als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
quote:
Inderdaad. Die epische baardquote:
Epische sikquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Die epische baard. Daar kan dragheums wat van leren
Die kan ik me ook nog herinneren die wedstrijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze staat mij in het geheugen gegriffeerd
Blipped?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is best wel episch:
This Week's Most Blipped Tracks
1 Radiohead - Lotus Flower new
2 Radiohead - Lotus Flower (Music Video) new
3 The Strokes - Under Cover Of Darkness -2
4 Cee Lo Green - Fuck You new
5 Radiohead - Codex new
6 THE DOORS - RIDERS ON THE STORM -3
7 The Naked And Famous - Young Blood -1
8 Radiohead - Creep +2
9 Goo Goo Dolls - Iris
10 Muse - Uprising new
4x Radiohead in de top 10
Ik heb toen zo genotenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog herinneren die wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er een keer een quizje van doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Koelkast, wordt dit het opkomstmuziekjevandartersuurtje?
In 8bit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er een keer een quizje van doen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan denk je aanTed HankeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was altijd vampier
Who motivates the motivator?
Ik mis Andy Fordhamquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ted HankeyDie was altijd vampier
Met rechts pijltjes gooien en met links halve liters wegtankenquote:
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baasquote:
Nu ben ik fan van Anderson, Webster, Whitlock & Barneveldquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met rechts pijltjes gooien en met links halve liters wegtanken
Dat was geniusquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baas
Ik volg het al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ben ik fan van Anderson, Webster, Whitlock & Barneveld
Hoi Bart, hoelaat zullen we naar Utrecht gaan zaterdag?quote:
Ik hebt tot 13.00 ongeveer rijles. Daarna kan ik wel mijn chauffeur mij naar Waalwijk laten brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Bart, hoelaat zullen we naar Utrecht gaan zaterdag?
Ohh das ook goed ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hebt tot 13.00 ongeveer rijles. Daarna kan ik wel mijn chauffeur mij naar Waalwijk laten brengen.
Dat hadden ze toen van elke darter gedaan. Ik kan me alleen die van Andy herinnerenquote:
Verder niks gezien daarvanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen van elke darter gedaan. Ik kan me alleen die van Andy herinneren
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een special over hem gedaan. TOen wastie een viking, stond ie met bijlen te gooien. Die kerel is een harde baas
Gedaanquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tof
Sbs 6 heeft darts verneukd, vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lakeside, SBS deed dat altijd die repo's, zo tof
Adams ook, alle grote namen zijn voorbij gekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Van Ted Hankey hebben ze er ook eentje gedaan
SBS heeft darts groot gemaakt in NL, maar toen Barney naar de PDC ging en de rest volgde en dat te veel geld kostte zijn ze afgehaakt. Alle NL tournooien (bavaria wdt en nog een paar) zijn hierdoor ook geschrapt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sbs 6 heeft darts verneukd, vind ik erg jammer.
Ow, ik dacht het verzoekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet. De plaat dus, had ik het net ook over.
o dat is de redenen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SBS heeft darts groot gemaakt in NL, maar toen Barney naar de PDC ging en de rest volgde en dat te veel geld kostte zijn ze afgehaakt. Alle NL tournooien (bavaria wdt en nog een paar) zijn hierdoor ook geschrapt.
Barney heeft Darts in NL bekend gemaakt, maar ook gezorgd voor de ondergang door zijn overstap.
Indirect, ja.quote:
Topic is neergestoken.quote:
Moet je Snuf. vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja, doe er eens wat aan dan![]()
Chris Mason zeg ik. wat zeg jij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Indirect, ja.
Barney stapte over, daarna volgde het hele keukenconcurrent team behalve Hankey (dus vd Voort, v Gerwen, Klaassen) en toen waren er geen interessante Nederlanders meer bij de BDO.
Jammer dat Brantjes niet meer speelt, of dat ik hem nooit meer zie, was een leuke speler
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERINGquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja, doe er eens wat aan dan![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERING
[ afbeelding ]
uhm.. ik snap koelkast zijn puntquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE DAAR IS JE BOY HIJ GAAT HET GEZELLIG MAKEN LATEN WE BEGINNEN MET EEN ONZIN RADIO MAFIA VERGADERING
[ afbeelding ]
Ja graag zelfs pm je tekst maar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef dockx het volgende:
Wie kan/mag de site aanpassen? Ik weet namelijk eindelijk hoe je met bb kan luisteren? Dus wil er wel een stappenplan van maken voor op de site?
Zou dat kunnen?
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |