walgelijke grap om te maken nadat wd vanmiddag postte dat ze de 18 waarschijnlijk niet gaat halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
haha lol wd is al bijna legaal ja kk leuk
dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
walgelijke grap om te maken nadat wd vanmiddag postte dat ze de 18 waarschijnlijk niet gaat halen.
Dat zal dan wel haar eigen schuld zijn. Wicht heeft iemand nodig om zich over haar te ontfermen zo af en toe, dat hebben ze allemaal nodig namelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
walgelijke grap om te maken nadat wd vanmiddag postte dat ze de 18 waarschijnlijk niet gaat halen.
oh wowquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zal dan wel haar eigen schuld zijn. Wicht heeft iemand nodig om zich over haar te ontfermen zo af en toe, dat hebben ze allemaal nodig namelijk.
Nee ik meen het serieus. Ik erger me aan haar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
jij troll jij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik meen het serieus. Ik erger me aan haar.
Ik ben blij voor je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik nog helemaal niet zo'n nerd ben.
vergeleken met bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Nee haar lijflied, dit is Rihanna.quote:
ja het is mijn eigen schuld dat mijn schildklierwaarde nog maar net acceptabel is en dat ik op lyme en pfeiffer getest moest worden en dan ik half dood in bed lig, klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zal dan wel haar eigen schuld zijn. Wicht heeft iemand nodig om zich over haar te ontfermen zo af en toe, dat hebben ze allemaal nodig namelijk.
Laat je toch niet zo trollen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja het is mijn eigen schuld dat mijn schildklierwaarde nog maar net acceptabel is en dat ik op lyme en pfeiffer getest moest worden en dan ik half dood in bed lig, klopt.
Ik heb overigens ouders wie mij heel erg liefhebben en genoeg mensen die caren, bedankt voor je waardeloze bijdrage.
hij gaat zn gang maar, maar als ik zoiets net te horen heb gekregen ben je echt op het verkeerde adres dat nu te doen.quote:
ik ga een fruitmand sturenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
Ik ga bij WD op ziekenbezoek als ze nog steeds ziek is als ik weer een keer vrij heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |