Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaajaaaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik had weer niet in de gaten dat ik de lapo had
quote:
quote:
Nee hoor, dat doe je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een liedje van Scooter denken.
Gelukkig zijn er ergere dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik had weer niet in de gaten dat ik de lapo had
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ergere dingen![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ergere dingen![]()
Precies, als ervaren fokker...quote:
Jammer van de suffe PIquote:
kan aangepast wordenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Dus als manager zeg je een telecomcontract op, je verzuimt IT te informeren, en op een goed moment kun je dus niet meer bellen, en dan ga je als een kip zonder kop bij IT naar binnen stormen
"DE TELEFOON DOET HET NIET!!! ZOEK UIT WAT ER AAN DE HAND IS!!! DIT IS NIET TE ACCEPTEREN!!!!"
Echt, blijf van mijn kostbare zuurstof af
Klinkt als een echte managerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Dus als manager zeg je een telecomcontract op, je verzuimt IT te informeren, en op een goed moment kun je dus niet meer bellen, en dan ga je als een kip zonder kop bij IT naar binnen stormen
"DE TELEFOON DOET HET NIET!!! ZOEK UIT WAT ER AAN DE HAND IS!!! DIT IS NIET TE ACCEPTEREN!!!!"
Zo hoort dat jah,quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Natuurlijk welquote:
Jezus.![]()
schmackelijkquote:
Daar is mijn allerliefste geweldigste mopperkont van de hele wereldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Haha.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zo hoort dat jah,![]()
als manager hoef je toch niet te snappen dat een telecomcontract iets met de telefoon te maken heeft
als een speer, alleen jammer dat ze nu komen met nog 15 namen en misschien veranderen die namen nog.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit morgen geplakt aan mijn mailbox![]()
[..]
Daar is mijn allerliefste geweldigste mopperkont van de hele wereld![]()
ja, waarom laten jullie dat dan ook gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?quote:
Ach, je bent er mee van de straatquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als een speer, alleen jammer dat ze nu komen met nog 15 namen en misschien veranderen die namen nog.neem een besluit
Als het hun twee dagen kost om daar achter te komen dan ik me voorstellen dat die manager het contract heeft opgezegd. Wat een belabberde clubquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?"Nou ja jullie hebben het contract opgezegd..."
Sta je dan
Oh jezusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?"Nou ja jullie hebben het contract opgezegd..."
Sta je dan
Vertel, vertelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn allerliefste geweldigste mopperkont van de hele wereld![]()
weet je hoe lang die regel is waar het allemaal instaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach, je bent er mee van de straat
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe lang die regel is waar het allemaal instaat
Ik snap het, maar gelukkig zijn wij er nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Snap je nu een beetje waar dat vandaan komt?Constant van dit soort geintjes
hoezo dan? Gesoliciteerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het hun twee dagen kost om daar achter te komen dan ik me voorstellen dat die manager het contract heeft opgezegd. Wat een belabberde club
Jezus.![]()
oh, jij wil dus ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Gister ging ik om 12 uur weg van huis, zag dat m'n broer al vanaf 9 uur aan het gamen was, kwam ik om 6 uur terug, zei ik: Ben je nou alweer aan het gamen? Zegt hij: "weer? Nee, nog steeds"![]()
![]()
9 UUR ACHTER ELKAAR,quote:
nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
9 UUR ACHTER ELKAAR,
dan smelt je netvlies toch door?
eet zequote:
Eetsmakelijkquote:
Woahquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb even gekeken voor je![]()
2914 tekens
Hoezoquote:
er kan er altijd nog ééntje bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb even gekeken voor je![]()
2914 tekens
Maak me gekquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er kan er altijd nog ééntje bij
dan zal ik met variable block length je schouders even bewerkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahIk wil zo die massage de 12e
Met olie en nerdpraat
![]()
ja, 15 ook dus.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er kan er altijd nog ééntje bij
whut wie waar? huh? Ik ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahIk wil zo die massage de 12e
Met olie en nerdpraat
![]()
dat is zeker fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ging zo lekker met autorijden
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, 15 ook dus.....
ik ben benieuwd of ik nog tegen een maximum grote aanloop straks
Yes pleasequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik met variable block length je schouders even bewerken
Tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ging zo lekker met autorijden
Okee, ik kom er NU aanquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, ik kom er NU aan![]()
Hebben jullie een bezemkast?
![]()
Ja he, tegen zoveel nerdpraat kan ik niet opquote:
pff stelt niks voor ik heb wel eens 24 uur gespeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
9 UUR ACHTER ELKAAR,
dan smelt je netvlies toch door?
Werk zequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ben helaas weer aan het werk
Bis Later Lui![]()
Plukze Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ben helaas weer aan het werk
Bis Later Lui![]()
Dan stort ik me maar op mijn boterhammetjes...*snif*quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja he, tegen zoveel nerdpraat kan ik niet op![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff stelt niks voor ik heb wel eens 24 uur gespeeld
Suikerbeeeebquote:
Dan maak je er toch een array() vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, 15 ook dus.....
ik ben benieuwd of ik nog tegen een maximum grote aanloop straks
Ik kom jou van de week wel knuffelen ja?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan stort ik me maar op mijn boterhammetjes...*snif*
quote:
sorry liefjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nee, niet nog meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een array() van
Flitserquote:
het moet op 1 regelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een array() van
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
sorry liefje![]()
maar jij was zo druk, ik dacht als ik mijn spieren nou los maak bij marijke dan ben ik helemaal warm en soepel om jou te doen
HotseFlitsquote:
nee, niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaan
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeb!
Ik heb alle verloren liedjes 'teruggevonden'![]()
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.quote:
masseren is nooit een probleemquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, niet zo![]()
masseren, of is dat ook een probleem?
Oeh, ben je dan in de buurt jaaaa?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffen![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masseren is nooit een probleem
ik ben bang van nooit meerquote:
Ik ga naar Marijke toequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ben je dan in de buurt jaaaa?![]()
![]()
Iets met dates enzowquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.
Haha! Kom je dan alleen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Marijke toeen we gaan geloof ik naar de action
Vroeger was dat ook geen probleemquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaan
Dat zou wel een beetje egoïstisch zijn , niet ?quote:
Hohoho, ik heb het over doen he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook geen probleem![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben bang van nooit meer
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.quote:
Natuurlijk mag dat van mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffen![]()
dat is ook wel weer waar...vrijdag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noes, dan heb je het juist nodig....
Rustig aan okee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.
Stiekem snap ik dat wel van haar, niets ten nadele van jou, maar waarom zou je niet al je opties eerst eens op een rijtje zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.![]()
Echt
ik zal de dag vrij plannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar...vrijdag?
Oh jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hohoho, ik heb het over doen he.
Dat is ons noooooit gebeurd
Das echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.![]()
Echt
Ik zal wel moeten , ik kan er toch niks aan doen, hè?quote:
Laat je niet meteen uit het veld slaan, ok?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten , ik kan er toch niks aan doen, hè?
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem snap ik dat wel van haar, niets ten nadele van jou, maar waarom zou je niet al je opties eerst eens op een rijtje zetten?
dat voelt niet lekker, maar hey, als de klik er was en het sterk genoeg dan komt het echt welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Echt
oehquote:
hihiquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh jaDat is waar
![]()
Ik zei niets...
Ja, we vinden beide dat het echt klikte, ze vindt me aantrekkelijk, ze vindt dat ik een mooie stem heb en leuk, lief en gezellig ben, daarom was ik ook best wel verrast toen ze dat gisteren zei.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das echt![]()
Maarja, als het echt klikte ......
we duimen maar voor je![]()
Mag dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh
[..]
hihi![]()
auto lenen voor naar de Action, dames?
[..]
mooi, dan is dat duidelijk
ehm... ga sporten om je te ontladen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.
Bosjequote:
Nee, ik moet mezelf af en toe echt even een schop onder mijn hol geven omdat ik weer negatief ga denken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je niet meteen uit het veld slaan, ok?
Dat is logisch als je iemand echt echt echt LEUK vindt, maar of je dat na een eerste date al weet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.
Daarom hoop ik ook dat ik leuker blijk te zijn als hij. Ik lig in elk geval voor op het feit dat ik al met haar in bed heb gelegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voelt niet lekker, maar hey, als de klik er was en het sterk genoeg dan komt het echt wel
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
hihi![]()
auto lenen voor naar de Action, dames?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag dat?![]()
JaKom je anders eten zaterdag?
Vanavond weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ga sporten om je te ontladen?
Succes meisquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik mag toch nog niet rijden dus daar ga ik niet over
liefjes ik moet gaan
moeders en schoonmoeders bezoeken in ziekenhuizen
Fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Nee, ik kom niet eten, maar ik kom wel even spelen als het mag
wens ze maar beterschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik mag toch nog niet rijden dus daar ga ik niet over
liefjes ik moet gaan
moeders en schoonmoeders bezoeken in ziekenhuizen
lijkt me gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Nee, ik kom niet eten, maar ik kom wel even spelen als het mag
Ik was wel overdonderd toen ik haar in de ogen keek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is logisch als je iemand echt echt echt LEUK vindt, maar of je dat na een eerste date al weet...
Ik snap ook wel dat het niet leuk is hoor, echt
quote:
quote:
friemelquote:
waren de foto's niet teveel bewogenquote:
Nee, ik was een spannende serie aan het kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Iedereen
is aan het werk en de trein is in rotjeknor aangekomen
sommige welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
waren de foto's niet teveel bewogen![]()
dat zag ik pas toen ik ze op de pc bekeek
nog 26 nachtjes slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
WTF, ze voorspellen voor vannacht sneeuwDaar heb ik geen zin in, ik wil lente.
marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik was een spannende serie aan het kijken
En hai GF
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik was wel overdonderd toen ik haar in de ogen keek.Maar goed, ik heb er ook niet zoveel ervaring mee enzo
Ik ken de spelregels niet zo goed.
Ik hoop in elk geval dat ik haar gauw weer zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
er zijn geen spelregelsiedereen is anders en iedereen wil iets anders.. en je moet vooral doen wat je zelf wil.. als ze op je valt dan moet ze ook op JOU vallen.. niet op een krampachtig in stand gehouden illussie (geen verwijt!
)
mijnwist meteen dat ik het voor em was.. ik heb er nog een half jaar overgedaan voordat ik het wist
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
tfmquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sommige wel
ik ga straks de site updaten dan kan je het zien
Laters Meissiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu ben ik er wel bijna en de accu is zo goed als op, dus ik ga afsluitenTot later lieverds
laters marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu ben ik er wel bijna en de accu is zo goed als op, dus ik ga afsluitenTot later lieverds
we zijn helemaal vergeten foto's van het restaurant te makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK , hopelijk kun je er een paar van gebruiken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lunch was primaBarbamamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
er zijn geen spelregelsiedereen is anders en iedereen wil iets anders.. en je moet vooral doen wat je zelf wil.. als ze op je valt dan moet ze ook op JOU vallen.. niet op een krampachtig in stand gehouden illussie (geen verwijt!
)
mijnwist meteen dat ik het voor em was.. ik heb er nog een half jaar overgedaan voordat ik het wist
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lunch was primabarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
)
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn helemaal vergeten foto's van het restaurant te maken
quote:
Dan moet je een lekker ruikend stukje zeep halen, en badolie en een fijn flesje parfum.quote:
een mobieltje??quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan moet je een lekker ruikend stukje zeep halen, en badolie en een fijn flesje parfum.
En je geeft Barman een mobieltje
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Want dan ga je eerst lekker in bad liggen ontspannen, en doe je daarna die lekkere parfum op.
Barman kan dan mij ff bellen, dan kom ik hem wel voordoen hoe het moet
ze moet zich daar dus duidelijk niet mee bemoeienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet vergeten
Nic. zei dat dat niet nodig was
Breng de 19e de camera gewoon weer mee wel ff mee onthouden
Ok.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
)
Laat ik het anders zeggen: ik wil zon en 25 graden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nog 26 nachtjes slapendan wordt het vanzelf lente
IK OOKquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik wil zon en 25 graden.
ik heb een hoop gedaan wat volgens de geldende norm minstens " niet zo netjes" wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok.Nou ja, ze heeft letterlijk gezegd dat ze ook een klik voelde, dat ze me aantrekkelijk vindt en me beter wil leren kennen. Dat is op zich best positief en dat heb ik mijn ex nooit horen zeggen.
Dus dan hoop ik dat ze hetzelfde heeft als jij.
Heb jij ook nog dates gehad in dat half jaar?
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
No problemoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sterktequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Panda72 het volgende:
Nog 20 minuutjes ongeveer en dan mag ik weer vergaderen
Oh ja dat is waarquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar jij roept nog steeds sneeuw op met je avatar![]()
Hoi Beertje![]()
toekquote:
Misschien is het haar parfum welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is de schoonmaakster gek op spiritus... je ruikt het door het hele pand.
Ik hoop niet dat zij dat dan gaat doen, want ik zou gek worden. Had Barman daar geen last van? Dat hij zoiets had van:"Nou, dit wordt hem niet, laat maar."quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een hoop gedaan wat volgens de geldende norm minstens " niet zo netjes" was
Dordt!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:03 uur
01. 074 Marijkezwolle
02. 070 friemelaar
03. 065 Barretje80
04. 045 wel.o.k
05. 044 Whiskers2009
06. 036 PeZu
07. 035 Symphonic
08. 028 TheFamousMan
09. 024 Panda72
10. 022 MPG
11. 019 LovelyLady
12. 019 MissMSX
13. 018 suikertaartje
14. 017 Trevland
15. 015 Toekito
16. 013 goldfinger1963
17. 011 DaMart
18. 010 Kentekenplaat
19. 010 pgrferrari
20. 008 Dr_Flash
dat was niet met Barman.. maar toen ik begon met Barman was ik (nog) niet vrijgezelquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij dat dan gaat doen, want ik zou gek worden. Had Barman daar geen last van? Dat hij zoiets had van:"Nou, dit wordt hem niet, laat maar."
gaat werken.. te veel postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
FF klantje bezoeken , laterss allemaal![]()
ennuh Barretje toch niet boos hé ?
Ow, omdat je zei dat je een half jaar nodig had om te ontdekken dat Barman jouwquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was niet met Barman.. maar toen ik begon met Barman was ik (nog) niet vrijgezel
Reallyquote:
Zo vroeg al een klantjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
totdat ik het zeker wist jahquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, omdat je zei dat je een half jaar nodig had om te ontdekken dat Barman jouwzou worden terwijl hij het gelijk al wilde.
Moet je eens doen, Groningen is tof.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Really
lijkt errug veel op dordt
maar ik geloof je .. ik ben nog nooit in grunn geweest
Mwoah, dat zou dus echt iets voor mij zijn, want bij mij kan het wat dat betreft ook nooit normaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
totdat ik het zeker wist jah
maar hoe wij begonnen zijn was sowieso een beetje.. "apart"
Het voordeel: het smelt niet als je buiten loopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar is het nu wel weer voor hier
echt wel het is een graad of 21quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het voordeel: het smelt niet als je buiten loopt.
laters friemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk toch... het hoeft niet per se met de snelheid van het licht te gaan hier.
symquote:
nog erger dan andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
Het internet hier is bijna niet te doen vandaag
ik kan de letters wel in mijn kofferbak gooien, naar de server rijden en ze daar in de juiste volgorde zetten zowatquote:
ze durfde niet aan te bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een MZ gevonden voor de deur!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan de letters wel in mijn kofferbak gooien, naar de server rijden en ze daar in de juiste volgorde zetten zowat
doe eens gauw binnenlaten danquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
Hier nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel het is een graad of 21
Wat je vindt mag je houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
schoonmaakmiddelquote:
laters symquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het toetsenbord even aan junior laten..
Tot later
Laterquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga het toetsenbord even aan junior laten..
Tot later
wokquote:
Kerelquote:
leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
nou moet ik ook nog een presentatie maken.......
Heb Roaccutane.quote:
dat is best een heftige aanpakquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb Roaccutane.
Ik krijg zware medicatie met bijwerkingen voor 8 maanden.
Ze moeten mijn bloed goed bijhouden.
En ik mag geen kindjes maken
dat is stevigquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb Roaccutane.
Ja, oefenen alleen met dubbele voorbehoedsmiddelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is best een heftige aanpak![]()
oefenen mag je nog wel
Ik bedoel trouwens dat de medicatie 8 maanden duurt.quote:
Zo, das niet niks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb Roaccutane.
Als het goed is welquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo, das niet niks!
Maar na die acht maanden zou je er dan vanaf moeten zijn?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
DaMart, hoe vaak heb ik niet gezegd dat je van die scheikundedoos af moet blijven?
Bomverkenners doorzoeken flat in Zandvoort
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
Bomverkenners doorzoeken flat in Zandvoort
Gelukkig zijn ze niet in mijn flat geweest.
Uitdelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
ze zetten hier net een pot noga neer
![]()
nomnomnom
Had jij nog hulp nodig bij die regexquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
ze zetten hier net een pot noga neer
![]()
nomnomnom
trevquote:
Nee, mijn energie is alweer op voor vandaag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
klopt aardig, heb jij nog energie voor mij?
Balen, kan nog wel wat gebruikenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, mijn energie is alweer op voor vandaag.
Had al zo weinig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Had jij nog hulp nodig bij die regex?
Das wel klotequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
Gimme a fucking bijbaan.
Waarom is dat nou zo moeilijk![]()
Wordt steeds afgewezen, wss omdat ik te oud ben
DE ZON SCHIJNT LEKKER WARM!!quote:
Veel werkplezierquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk
Bis Later Lui![]()
Al eens aan fabriekswerk gedacht? Daar zoeken ze vaak juist 18+ ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
Gimme a fucking bijbaan.
Waarom is dat nou zo moeilijk![]()
Wordt steeds afgewezen, wss omdat ik te oud ben
OHNOES, houd die puin daarquote:
Natte sneeuw in het westen, echte sneeuw in het oosten... de echte troep blijft dus weg bij onsquote:
Oh TFM heeft het dus bij jou gedumptquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk net zure melk, gadverdamme.
Zon in Zuidoost-Brabant? Dat klopt dan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natte sneeuw in het westen, echte sneeuw in het oosten... de echte troep blijft dus weg bij ons.
Al het goede komt uit het westen. Dus die zon is straks ook wel weg bij jequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zon in Zuidoost-Brabant? Dat klopt dan nietMaar het is er wel
Al het betere is in het zuidoostenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het goede komt uit het westen. Dus die zon is straks ook wel weg bij je.
Waar???quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Al eens aan fabriekswerk gedacht? Daar zoeken ze vaak juist 18+ ...
Iets met vleesbakjes op een lopende band zettenquote:
Gene idee wat er bij jou in de buurt zit... Als je bij mij in de buurt woonde, had je zo mijn collega kunnen wordenquote:
Omdat wij geluk hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom sneeuwt het overal en hier niet?
laters wokquote:
hier sneeuwt het gelukkig ook nietquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gene idee wat er bij jou in de buurt zit... Als je bij mij in de buurt woonde, had je zo mijn collega kunnen worden...
dat is echt smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk net zure melk, gadverdamme.
waar woon je pgr?quote:
Missquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook sneeuw
Jammer dat ik erdoorheen moest
waarom kijk je niet bij de suikerfabriek in breda?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Ulvenhout, omgeving Breda.
missquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook sneeuw
Jammer dat ik erdoorheen moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |