Zeker die tijdelijke collectie die weer op zn eind loopt, al is dat een vrij rekbaar begrip bij farmvillequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef sbientje het volgende:
ik heb de heart candy meegenomen en de manilla mango![]()
overigens, gaan de collections eruit? staat niets van in mijn collectionvenstertje, maar als ik wat toevoeg krijg ik: Hurry up, the collection wont be here for long, ofzo
nee, ging over een button.. en had het ook toen ik een caterpillar inwisselde. Overigens is er nu toch geen tijdelijke collectie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zeker die tijdelijke collectie die weer op zn eind loopt, al is dat een vrij rekbaar begrip bij farmville
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, ging over een button.. en had het ook toen ik een caterpillar inwisselde. Overigens is er nu toch geen tijdelijke collectie?
Ik heb 'm gepakt nadat jij al postte. Denk dat jij gewoon met veel mensen hier geen buren bent.quote:
Jawel, anders staat er toch dat jij niet van je eigen celebration kan pakken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb 'm gepakt nadat jij al postte. Denk dat jij gewoon met veel mensen hier geen buren bent.
Dank Niels!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Xebber het volgende:
Niet altijd. Expired komt ook vaak voor.
Ben je wel meerderjarig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand nog een caramel te geef heeft bied ik mij aan.
als troost zit er een ander boompje in je pm boxquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand nog een caramel te geef heeft bied ik mij aan.
Ik heb de giant bubblegumquote:
Hoe jonger hoe beter, toch?quote:
Oh nou die is ook leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Kimbell het volgende:
[..]
als troost zit er een ander boompje in je pm box
Vangbal!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nou, vangen:
[ link | afbeelding ]
Woohoo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nou, vangen:
[ link | afbeelding ]
Ik had een rainbow chickenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Peekies het volgende:
[..]
Woohoo.Spannend, wat zit er in?
Edit: jammer, een jewel button![]()
Please?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hara's mystery seedling grew up to become a Giant Chocolate Heart!
Eenmaal, andermaal
gerda, jij hier?quote:
quote:
ik wil vanavond wel ff kijken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Shit. Iemand met een Iphone die kan kijken of je Rainbow Apple Trees kan giften naar iemand? Die mis ik nog namelijk
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Shit. Iemand met een Iphone die kan kijken of je Rainbow Apple Trees kan giften naar iemand? Die mis ik nog namelijk
Ik heb de chinese lanternquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nog twee dingen nodig voor de valentijn collectie.
Kan iemand helpen?
Item 1 en 2
Hopelijk werkt dit...
quote:Only [...] can help out [...] on this one!
Als het goed is heb je ze allebei nu!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nog twee dingen nodig voor de valentijn collectie.
Kan iemand helpen?
Item 1 en 2
Hopelijk werkt dit...
Ik denk dat het niet goed is gegaan dan..quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ze allebei nu!
Vreemd, ik kreeg wel de melding dat ik ze had verstuurt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet goed is gegaan dan..
Ik zie niets in mijn gift box, nog bij het Valentijns hart zelf.
Ik heb al wat uitnodigingen gestuurd naar mensen ook, maar die reageren precies niet.
Zie de Mastery's van de bomen. De giant geeft een kleine, de kleine een grote.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef NelisZ het volgende:
En een kleine golden apple
(is dat een level 1 boom uit een seedling?)
Niceequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zie de Mastery's van de bomen. De giant geeft een kleine, de kleine een grote.
Zouden ze bij elke boomsoort moeten doen trouwens
Ook vol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Hoe staat het met je giant bubblegum count?
quote:
ik ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef koei het volgende:
Ik heb een big caramel appel in de aanbieding!
Da's vervelend.quote:
die heb ik al lang geleden gedeletequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Xebber het volgende:
Iemand die Tirza v/d B. kent hier? Die heeft opeens 5,5M XP.
Ah. Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Xebber het volgende:
Iemand die Tirza v/d B. kent hier? Die heeft opeens 5,5M XP.
200 idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Oh wow. Ik heb eindelijk een keer de melding gekregen dat ik teveel pak, en dat ik een uur moet wachten.
Duurde een tijd.
Ze hebben trouwens de limiet opgeschroeft naar 150, en wat ik als laatste gehoord heb is dat zelfs 200 geworden.
Op!quote:
Ik heb al alle knopjes geprobeerd, maar ik kan gewoon niet naar onderen, naar het knopje 'verstuur'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:47 schreef sbientje het volgende:
je kan door de pop ups tabben, dan verspringt ie naar onder (bij mij dan)
en je link is stuk
godsallemachtig zeg, kan niemand dan ff z'n bek opentrekken voor alles op is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op!![]()
Kan iemand me [url=http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.farmville.com%2Freward.php%3FfrHost%3D513272585%26frId%3D80azzdlns3woco4sw0ws4wwcs%26frType%3DAskQuestItemFriendReward%26key%3D086fc88de17114036b138717a4f2b4d7%24%24gdI!UWT%2C2YyMY4M9yNJEV-)k8ON%2CMyvmxbyi1c--6khN-R!AXphE*bzogKVulR8SZlwBPNxN!Wt(e-cHZmy&h=06a71]grow lights[/url] geven please? Ik heb er nog 5 nodig maar de pop ups zijn sinds een paar dagen van slag dus ik kan driekwart niet posten.
Edit: en zelfs mijn urls zijn nu van slag.![]()
Dit is hem: http://www.facebook.com/l(...)UWT%2C2YyMY4M9yNJEV-)k8ON%2CMyvmxbyi1c--6khN-R!AXphE*bzogKVulR8SZlwBPNxN!Wt(e-cHZmy&h=06a71 (kopie-pasta please?)
Dank je!quote:
Dus begin maar es Hara.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh, di ehebben we daar voor de show. Het allerliefst herhalen we onszelf elke dag meerdere keren.
Dan zal mn begin voor korte duur zijn. Bij Hattrick herhalen we ons ook meerdere keren, all1 maar om newbee's goed te laten starten. Jammer dat jij dat dus niet wil.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh, di ehebben we daar voor de show. Het allerliefst herhalen we onszelf elke dag meerdere keren.
In de OP staan drie links over het spel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal mn begin voor korte duur zijn. Bij Hattrick herhalen we ons ook meerdere keren, all1 maar om newbee's goed te laten starten. Jammer dat jij dat dus niet wil.....
Dan ben ik zeker te simpel ofzo want ik zie zo snel niet een simpel lijstje met do's en don'ts.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de OP staan drie links over het spel.![]()
De andere links zijn extragratizzz potentiële buurtjes of een aanvullende uitleg, mocht je hier mee willen posten met collecties.
Ik denk dat, als je de OP leest, je heel veel info hebt om te starten. Daarom hebben we de OP ook gemaakt, zodat newbies rustig alles in een logische volgorde kunnen doornemen.
Dan moet je gewoon met het spel beginnen en krijg je de tutorial van hoe je gewassen moet planten en dieren moet oogsten. Beetje overbodig om dat hier neer te zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker te simpel ofzo want ik zie zo snel niet een simpel lijstje met do's en don'ts.....
Lijkt me toch 1 van de belangrijkste dingen. Bij hattrick hebben we ook een mooie OP zodat iedereen die het leuk lijkt goed kan beginnen. Toch krijgen we met regelmaat mensen die dat dus niet lezen of door de vele bomen links het bos niet meer zien.
Gewoon beginnen! Farmville is zo simpel dat je weinig fout kan doen. Ik kan je enkel de tip geven om het farmcash dat je krijgt voorlopig nog niet uit te geven want dat krijg je aan het begin van het spel best veel, maar later niet meer (in de hoop dat je het gaat kopen natuurlijk)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand do's en don'ts voor een newbee of moet ik dan eerst alle links in de OP doorploegen?
Ik weet toch niet hoe simpel of moeilijk het spel is. Straks doe ik meteen al iets verkeerd. Das alles wat ik vraag. Ik vraag je toch niet of je heel het spel wil uitleggen. Ik wil all1 weten of er bv bepaalde dingen zijn die je niet moet doen als je net begint. Das toch niet teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor eens. Als je specifieke vragen hebt, prima. Maar ik ga niet het hele spel uitleggen elke dag aan iedereen. Plant seeds, harvest ze. Trek dieren van de feed.
In ruil voor foto's op mijn wiki?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef sbientje het volgende:
die hebben toch van die gekke codes? ik zou zeggen bewerk een artikel met plaatjes en kijk hoe ze het daar aanpakken?![]()
en do's en don't's (?) zijn er niet echt, zo moeilijk is het spel nou ook weer niet.. gewoon beginnen..
Kan iemand mij uit de OP halen trouwens, van de blauwen? Ik heb nu ook wel genoeg buren
Kijk dat is alles wat ik wilde weten. Thx!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef sbientje het volgende:
die hebben toch van die gekke codes? ik zou zeggen bewerk een artikel met plaatjes en kijk hoe ze het daar aanpakken?![]()
en do's en don't's (?) zijn er niet echt, zo moeilijk is het spel nou ook weer niet.. gewoon beginnen..
Kan iemand mij uit de OP halen trouwens, van de blauwen? Ik heb nu ook wel genoeg buren
Alles eerst bekijken voordat je begint te vragen is toch ook niet teveel gevraagd? Dan zie je gelijk dat je weinig fout kan doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe simpel of moeilijk het spel is. Straks doe ik meteen al iets verkeerd. Das alles wat ik vraag. Ik vraag je toch niet of je heel het spel wil uitleggen. Ik wil all1 weten of er bv bepaalde dingen zijn die je niet moet doen als je net begint. Das toch niet teveel gevraagd?
das goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In ruil voor foto's op mijn wiki?
Ow ok.... Ik heb tot nu toe all1 zaden gekocht. Mja zonder dat kan een farm niks dus lijkt me niet erg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon beginnen! Farmville is zo simpel dat je weinig fout kan doen. Ik kan je enkel de tip geven om het farmcash dat je krijgt voorlopig nog niet uit te geven want dat krijg je aan het begin van het spel best veel, maar later niet meer (in de hoop dat je het gaat kopen natuurlijk)
Ik ben begonnen en heb alles bekeken maar ik ken het spel niet. Daarom vraag ik het juist. Ik heb bv ook een tijdje Travian gespeeld en daar had je echt do's en don'ts. Zo ook bij hattrick en mede daarom vind ik mn vraag helemaal niet zo raar. Ook al ziet het er simpel uit betekend t niet dat t simpel is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alles eerst bekijken voordat je begint te vragen is toch ook niet teveel gevraagd? Dan zie je gelijk dat je weinig fout kan doen.
Farmville is zaden planten, die harvesten en dieren krijgen. Veel dieren kan je via de feed krijgen, je buren publiceren die daar. Kies in het begin voor zaden die veel centen opleveren en I swear, het wijst zich vanzelf, veel meer dan dit valt er niet te vertellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen en heb alles bekeken maar ik ken het spel niet. Daarom vraag ik het juist. Ik heb bv ook een tijdje Travian gespeeld en daar had je echt do's en don'ts. Zo ook bij hattrick en mede daarom vind ik mn vraag helemaal niet zo raar. Ook al ziet het er simpel uit betekend t niet dat t simpel is.
Ofwel ik denk teveel.
Dat begrijp ik nu ja. Sorry voor de overbodige vraag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef sbientje het volgende:
begin gewoon met wat planten en oogsten idd, hou de tijd in de gaten en zorg dat het niet verpietert en dan komt de rest vanzelf. Het wijst zich helemaal vanzelf..
Hoi, ik heb een don'tquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen en heb alles bekeken maar ik ken het spel niet. Daarom vraag ik het juist. Ik heb bv ook een tijdje Travian gespeeld en daar had je echt do's en don'ts. Zo ook bij hattrick en mede daarom vind ik mn vraag helemaal niet zo raar. Ook al ziet het er simpel uit betekend t niet dat t simpel is.
Ofwel ik denk teveel.
Dat werd voor mij dus duidelijk niet duidelijk anders had ik t niet gevraagd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Farmville is zaden planten, die harvesten en dieren krijgen. Veel dieren kan je via de feed krijgen, je buren publiceren die daar. Kies in het begin voor zaden die veel centen opleveren en I swear, het wijst zich vanzelf, veel meer dan dit valt er niet te vertellen.
Ik heb Neliz toegevoegd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef Peekies het volgende:
[..]
Hoi, ik heb een don't
• Niet je farm "gezellig" maken met nutteloze decoraties of zo. Zonde van je coins![]()
Wel doen: Zo veel mogelijk buren vinden, en alles van de feed pakken wat je pakken kunt.
Als ik op die link druk krijg ik all1 te zien dat jij niet alles deelt met iedereen en niets over farmville.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:28 schreef esma__basak het volgende:
Ik zoek nog 3 neighbours voor mijn uitbreiding. Dus als je me wilt toevoegen, zal ik heel blij zijn
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=831374234
Je hebt dan nu een buren verzoekje binnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:30 schreef esma__basak het volgende:
Volgens mij heb ik je net geaccepteerd
Ik klikte voor je maar dan moeten we elkaar eerst toevoegen wil dat nut hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef koei het volgende:
Ik zoek klikkers voor een barnraising: http://apps.facebook.com/(...)kmrUS-drVahMuJ848EJd
en mensen die me een grow light willen sturen: http://apps.facebook.com/(...)xVCE_%2Ai%2A65fJYa14
Klik2quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef koei het volgende:
Ik zoek klikkers voor een barnraising: http://apps.facebook.com/(...)kmrUS-drVahMuJ848EJd
en mensen die me een grow light willen sturen: http://apps.facebook.com/(...)xVCE_%2Ai%2A65fJYa14
Als ik dat doe dan krijg je alsnog een rare code [url] .. [/url] lijkt gewoon niet te werken bij mij. (zie eerdere posten)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:43 schreef trainfreak het volgende:
Waarom plak je je links niet achter een woord?
Dan werken ze altijd (behalve bij PM's precies). Zoiets als dit dus
Al geantwoord. Ik zoek ook nog twee dingen, maar ben al een paar dagen aan het vragen zonder dat ik iets krijg. Ah well, dan maar geen koe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef trainfreak het volgende:
Normaal werkt het tussen tags altijd, je moet juist zorgen dat je alles juist selecteert en je tags kloppen.
Cat, heb je mijn verzoek gezien voor die flax plant voor valentijn?
Welke koe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al geantwoord. Ik zoek ook nog twee dingen, maar ben al een paar dagen aan het vragen zonder dat ik iets krijg. Ah well, dan maar geen koe.
Het is de afbeelding, niet de link...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef 1UP het volgende:
En ik heb nog 6 mensen nodig voor mijn Grow Lights
Als het goed is is de link nu correctquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het is de afbeelding, niet de link...
Klopt. Bedankt voor het grow light. Nog 2 en ik ben rond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef 1UP het volgende:
[..]
Als het goed is is de link nu correct
Was dat niet die paarse koe met roze vlekken? Die je krijgt als je alle 12 dagen rond valentijn gifts hebt gevraagd. Ik denk niet dat je die op voorraad hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Welke koe?
Ik ga binnenkort mijn special items wat opkuisen.
Ik heb nog 2 soorten schapen om weg te geven, een hoop paaseieren van vorig jaar, kerstmis dingen...
Als je iets wil, dan geef je maar een seintje!
Ah, ik heb die koe al (vanop de feed geplukt).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat niet die paarse koe met roze vlekken? Die je krijgt als je alle 12 dagen rond valentijn gifts hebt gevraagd. Ik denk niet dat je die op voorraad hebt.
Mijn schaap is niet meer alleen.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ah, ik heb die koe al (vanop de feed geplukt).
Ik hoef enkel nog de laatste boom voor de valentijnscollectie.
Ik zit nu al drie dagen iedereen lastig te vallen met de verzoeken voor die boom maar niemand lijkt te reageren...
Als ik de collectie compleet heb dan zal ik eens aan jou denken
Gooi het verzoek maar naar mij, ik klik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dogwood Tree...
Het laatste onderdeel van de Valentijn collectie
Ik zoek nog drie lampen en een aantal barnraising klikkers!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef koei het volgende:
Das hardstikke mooi, maar je denkt toch niet dat ik je nu ga accepteren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb Neliz toegevoegd.Die ken ik van Hattrick.
Verder heb ik niet veel kennissen of vrienden op facebook dus zal t bij mij niet echt snel gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Aw, jammer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nu heb ik net de collectie compleet, nu komt de popup niet om een koe te delen...
Da's altijd zo'n gedoe. Stuur je een mail, krijg je een standaard ontvangstbevestiging en na 2 dagen een rapportje of je ind e FAQ het antwoord niet kon vinden. Op dag 3 mailt een persoon terug maar tegen die tijd heb ik mijn dairy farms al vaak genoeg geoogst.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:26 schreef Meddo het volgende:
Ik zou contact met zynga opnemen Cat, ik ben nu mijn schaapjes 1 voor 1 aan het doen en hij telt alles mee
Ik heb dat ook. Vier stallen, dus ik ben nog niet klaar, morgen pas.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Greenhouse mission: 'harvest your cows and sheep 10 times'
Ik oogst mijn losse beesten (minimaal 8 schapen)... NUL progress.![]()
Blijkbaar geldt het alleen voor je stallen. Waar je geen schapen in kunt zetten.![]()
Ik heb nu wel mijn grow lights compleet!
ja hoor http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1474884239quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn dr hier nog mensen die mij als buurman willen? Ik kan nog wel wat buren gebruiken.....
Top ik heb een vriendschap verzoek verzonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Kimbell het volgende:
[..]
ja hoor http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1474884239
en heb je iedereen uit de OP al toegevoegd?
Dat begreep ik wel maar dan nog. Om dat als newbee hier meteen te doen bij iedereen vond ik een beetje te snel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Kimbell het volgende:
daar is de OP juist voor, wel vermelden dat het voor FV is
Mij mag je ook toevoegen. Zie OPquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ik heb een vriendschap verzoek verzonden.
Ik heb nog bijna niemand toegevoegd uit de OP. Vond ik niet netjes om dat ongevraagd te doen.
Als het goed is heb je inm een verzoekje binnen. Ik heb net nl iedereen (op 2 na waar dat niet bij kan om de 1 of andere rede) een verzoekje verstuurd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mij mag je ook toevoegen. Zie OP
Dan ben ik waarschijnlijk één van die twee waar je niet bij konquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je inm een verzoekje binnen. Ik heb net nl iedereen (op 2 na waar dat niet bij kan om de 1 of andere rede) een verzoekje verstuurd.
Klopt idd ik krijg dit bericht te zien :quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk één van die twee waar je niet bij kon![]()
Gewoon nog eens proberen zou ik zeggen..
quote:Dit verzoek kan niet worden verstuurd
Ken je deze gebruiker persoonlijk? Om misbruik van Facebook te voorkomen, kan dit verzoek niet worden verzonden. Ga voor meer informatie naar het Helpcentrum. Als je van mening bent dat je dit bericht ten onrechte hebt ontvangen, kun je het probleem rapporteren.
Ik kan volgens mij ook niet op jouw pagina posten. Ben je misschien nogal zwaar beveiligd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk één van die twee waar je niet bij kon![]()
Gewoon nog eens proberen zou ik zeggen..
Normaal niet nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij ook niet op jouw pagina posten. Ben je misschien nogal zwaar beveiligd?
Pm u heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Normaal niet nee.
Ik heb het ook wel voor dat ik eens niet op iemand zijn/haar pagina kan posten hoor.
Probeer mij anders nog een keer toe te voegen. Lukt het dan niet, stuur me dan maar een PM met jouw gegevens en dan voeg ik je wel toe
Ik heb het ook gehad toen ik er een hoop vanop het Zynga forum wou toevoegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom burenverzoekjes niet door komen?
Ze hebben ze vandaag ineens allemaal door gevoerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:49 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad toen ik er een hoop vanop het Zynga forum wou toevoegen.
Ander en beter dus..
Om jou toe te voegen had ik in ieder geval geen probleem.
Maar misschien kijkt Farmville wel naar het aantal gemeenschappelijke buren?
duurt soms een dag idd voor ze erbij staanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom burenverzoekjes niet door komen?
Bedankt.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef sbientje het volgende:
voor de liefhebber, een Bubble gum tree
[ link | afbeelding ]
Ik heb er nog géén, zou ik m mogen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb hier een giant golden apple. Wie?
Jaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef koei het volgende:
Ik heb een big karamel appel in de aanbieding!
Ja doehoei, ik vroeg er een week geleden al om.quote:
Die heb ik al een aantal, dus die laat ik aan iemand die er nog geen heeft. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef koei het volgende:
Ik heb nog wel een gewone bubblegum voor je als je wil Cat...
Jouw tijdsbesef is redelijk verstoord he?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja doehoei, ik vroeg er een week geleden al om.
Thanks Koei.
je moet hier toch de hele dag zitten F5-en, dat weet je tochquote:
Ik had 5 minuten vingerkramp.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
je moet hier toch de hele dag zitten F5-en, dat weet je toch
mijn fok f5t automatischquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
je moet hier toch de hele dag zitten F5-en, dat weet je toch
Klik!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef just me het volgende:
klikje voor mijn sprinklers alstublief
http://apps.facebook.com/(...)2AkYz_eOh%28c&ref=nf
Ik kan mijn eigen reward niet claimen, dus wie weet werkt deze!quote:
Hij werkt!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen reward niet claimen, dus wie weet werkt deze!
Is gestuurdquote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef Sientje_ het volgende:
Nog 3 groeilichten nodig. Klikje bitte?
Ik had hem nog, bijna drie uur later.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef just me het volgende:
bubbel gum tree
http://apps.facebook.com/(...)iMZtxjPXHVoUi&ref=nf
niet te gelovenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik had hem nog, bijna drie uur later.
Voor zover ik weet kan dat nog niet... of ik loop achter en moet ook ff teruglezenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Hoe ver moet ik teruglezen om te zien hoe ik nou in Engeland kom precies?
Oh!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Peekies het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat nog niet... of ik loop achter en moet ook ff teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog in ontwikkeling. Een heel nieuw spel wat lijkt op FV, maar dan net een tikkeltje anders (net als al die andere spellen van Zynga dus zo'n beetje).quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik zie af en toe zo'n dingetje dat je iets krijgt (hoed en polka dot schaap) maar hoe je nou die tweede farm krijgt snap ik nog steeds nietMaar dan houd ik het wel in de gaten. Even op de FV pagina bijlezen! Thanks!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Peekies het volgende:
[..]
Stiekemerd.
Ik heb je toch net ingehaald met mastery stars zag ik net
Ik was al telaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb er nog 4 nodig voor het volgende deel (de sprinklers)
Join the club.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef sbientje het volgende:
Ik ben echt al ver met mijn masteries. Straks is er niets meer over om te doen
What is this balkje you speak of?quote:
Als je 't gemasterd hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Sinds wanneer is lilac daffy geen greenhouse gewas meer?Zit ik als een gek dat te kweken om te kunnen zaaien voor mijn quest en nu kan ik de seeds gewoon rechtstreeks kopen.
Ik had dat allang gemastered, maar toen stond het aantal seeds evengoed nog in mijn market. Misschien dat het zo werkt als je die extra seeds op hebt gemaakt.quote:
Dat klopt zoals je 't zegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had dat allang gemastered, maar toen stond het aantal seeds evengoed nog in mijn market. Misschien dat het zo werkt als je die extra seeds op hebt gemaakt.
Al weg.quote:
Het is me al vaker opgevallen, maar waarom zet je links hier neer, om 't vervolgens alsnog te publiceren op de FB-feed? Kiezen voor overslaan is handiger, anders hebben die linkjes hier niet echt nut.quote:
Mm misschien heb je gelijk, dan zal ik degene die ik hier post niet op FB neerzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het is me al vaker opgevallen, maar waarom zet je links hier neer, om 't vervolgens alsnog te publiceren op de FB-feed? Kiezen voor overslaan is handiger, anders hebben die linkjes hier niet echt nut.
Goed plan, want als je het ook op de feed zet, met veel meer views, dan hoef je het extra werk niet te doen om het hier ook te posten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef 1UP het volgende:
[..]
Mm misschien heb je gelijk, dan zal ik degene die ik hier post niet op FB neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |