Die hebben ze bij IKEA vast welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, true
Net als roomboter.
Moet nog steeds een keer een botervloot op de kop tikken
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
miss hebben we de twee singles voor de prijs van een aanbieding gemist ofzo
Ze horrorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Ja, het Singlesaanbod is wat schraal de laatste tijd
"Singles-reeks gaat nooooooit verloren, knoop dat in je oren, van achter en van vooooren"quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?
quote:
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitgekauwde opmerking
Ik vind nederland ook een leuk land, maar die hollanders...
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens opquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger van
Tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
"Singles-reeks gaat nooooooit verloren, knoop dat in je oren, van achter en van vooooren"
Oh, okequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens op
Stuur de Friezen en Flevolanders ook meteen mee danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger van
Tof, hou je alleen maar Marokkaantjes over die elkaar dan gaan beroven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden het over mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur de Friezen en Flevolanders ook meteen mee dan
krijg je je man aageleverd met een kunstgebit aan zn leuter geklemtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".
Daarom! Singles bestaat in deze vorm al een jaartje of zes, dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens op
Dat is meer dan de helft van mijn foklevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Singles bestaat in deze vorm al een jaartje of zes, dat komt wel weer goed.
Win-winquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komen
ben jij een tropische verrassingquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komen
En Limbo's, Brabo's, Geldernaren, Achterhoekers, Tukkers, Sallanders, Drenten, Groningers, Friezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof, hou je alleen maar Marokkaantjes over die elkaar dan gaan beroven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |