abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93253552
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sluit anders een lening af voor die iPad, of betaal nog een paar maanden je huur niet. Dan heb je die iPad ook.
Hij kan er toch ook 1 huren? Gewoon 24 maanden x 65 euro, dan doet hij en mee aan de hype en hij zit er niet aan vast :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 14:00:42 ]
pi_93253594
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij kan er toch ook 1 huren? Gewoon 24 maanden x 65 euro, dan doet hij en mee aan de hype en hij zit er niet aan vast :')
Nee, want dan zit hij 24 maanden aan die ipad vast! En wat nou als hij halverwege wil wisselen naar een netbook? Da's eng man! *bibber*
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 14:03:09 #153
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93253667
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee, want dan zit hij 24 maanden aan die ipad vast! En wat nou als hij halverwege wil wisselen naar een netbook? Da's eng man! *bibber*
Eng? helemaal niet. Gewoon een paar maandjes stoppen met betalen voor die iPad en dan kun je in ieder geval al een netbook in huis hebben.

Een hele hoop willen, het geld niet hebben, maar het toch doorzetten, dat is hoe die mensen allemaal in de problemen komen. En er vooral ook niet meer uit komen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93253680
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Geen probleem, met onze 'koop nu, betaal later' actie kan hij alvast de netbook kopen terwijl hij aan het huren is, en dan weigert hij gewoon straks domweg om te betalen. Het is al eerder gelukt, dus waarom dit keer niet?
pi_93253701
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Scorpie het volgende:
En het leukste is dat je straks eerst nog even flink door de bodyscanner mag en je lichaamsholtes even flink worden onderzocht:

020 is gewoon verandert in een kansloze pauperstad, geen wonder dat ze tokkies proberen te weren. Afvoeren richting Brabant wat mij betreft :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93253745
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

020 is gewoon verandert in een kansloze pauperstad, geen wonder dat ze tokkies proberen te weren. Afvoeren richting Brabant wat mij betreft :D
Pas maar op, straks hebben ze een uitwisselingsakkoord met Dronten gesloten; blutte, kansloze paupers uit, nieuwe huursponsjes a la Xeno in.
pi_93253849
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef Whuzz het volgende:
Toen hij dat tiepte stierven twee honderd puppies aan een overdosis ironie :')
Het was inderdaad heel komisch... zelfs ik ROFLMAO-de toen ik het las _O-

Om bij te komen at ik gestoofde kittens bij het ontbijt :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93254045
Jaja jongens, lach er nog maar even om, je moet toch wat in je troosteloze hondenhok waar je, naar nu blijkt, zo'n ¤100.000 teveel voor hebt betaald. Lachen als een boer met kiespijn noemen ze dat ook wel. Maar het geeft niet, want ik snap hoe moeilijk jullie het er mee hebben, hoeveel pijn het van binnen doet om erachter te komen dat je ordinair bedonderd bent door de banksters en de makeleugenaartjes.

Ondertussen blijft mijn vermogen groeien, in tegenstelling tot dat van jullie. En als de tijd er rijp voor is, dán pas koop ik een huis. En geen minuut eerder en al helemaal niet omdat de Rabobank me zegt "dat dit het beste moment is om te kopen omdat de prijzen dalen". :') Overigens zal ik die hypotheek dan helemaal niet meer nodig hebben, maar dat even terzijde.
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 14:15:10 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_93254157
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Asfyxia het volgende:
Jaja jongens, lach er nog maar even om, je moet toch wat in je troosteloze hondenhok waar je, naar nu blijkt, zo'n ¤100.000 teveel voor hebt betaald. Lachen als een boer met kiespijn noemen ze dat ook wel. Maar het geeft niet, want ik snap hoe moeilijk jullie het er mee hebben, hoeveel pijn het van binnen doet om erachter te komen dat je ordinair bedonderd bent door de banksters en de makeleugenaartjes.

Ondertussen blijft mijn vermogen groeien, in tegenstelling tot dat van jullie. En als de tijd er rijp voor is, dán pas koop ik een huis. En geen minuut eerder en al helemaal niet omdat de Rabobank me zegt "dat dit het beste moment is om te kopen omdat de prijzen dalen". :') Overigens zal ik die hypotheek dan helemaal niet meer nodig hebben, maar dat even terzijde.
Droom lekker verder. Zorg eerst maar eens dat je van de wanbetalers status af komt. Moet toch pijn doen dat mensen om je heen wel fatsoenlijke salarissen hebben en wel aan hun financiele verplichtingen kunnen voldoen. Dan kun je daar lekker veilig achter je computertje zitten en zeggen 'wacht maar', maar ondertussen is de realiteit dat ik heb gerealiseerd waar jij naar toe wil blijkbaar, maar dat dat voor jou stap 863 is. Jij moet nog beginnen met stap 1, en dat is je betalingen op orde krijgen :')
pi_93254224
quote:

Maar leg nogmaals uit dan, hypotheek 600 in de maand (groot deel aflossing) of huur 600 in de maand voor een stuk minder kwaliteit... Dan kan je moeilijk zeggen dat kopen ongunstiger is, ongeacht of de waarde stijgt of daalt... En gelukkig heb jij een glazen bol en weet je precies wanneer de tijd rijp is.
pi_93254245
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Droom lekker verder. Zorg eerst maar eens dat je van de wanbetalers status af komt. Moet toch pijn doen dat mensen om je heen wel fatsoenlijke salarissen hebben en wel aan hun financiele verplichtingen kunnen voldoen. Dan kun je daar lekker veilig achter je computertje zitten en zeggen 'wacht maar', maar ondertussen is de realiteit dat ik heb gerealiseerd waar jij naar toe wil blijkbaar, maar dat dat voor jou stap 863 is. Jij moet nog beginnen met stap 1, en dat is je betalingen op orde krijgen :')
Goed gesproken man, wanbetalers zijn altijd zo afgunstig... zelf niets bereiken maar wel anderen vertellen hoe het moet _O-
I'll sing you a lullaby.
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 14:18:36 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_93254318
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Goed gesproken man, wanbetalers zijn altijd zo afgunstig... zelf niets bereiken maar wel anderen vertellen hoe het moet _O-
Of dat altijd zo is weet ik niet. In dit geval is dat wel zo. D'r was nog iemand die dat zo probeert te doen...

Oh, wacht.. :')
pi_93254364
quote:
Haha, altijd grappig hoe een wanbetaler tegen andere mensen die wel succesvol zijn in het beheren van hun eigen object aankijkt. De frustratie van iemand die al meerdere malen uitgescheten is door de darmen van de hypotheekverstrekkers is zo herkenbaar _O-

Het feit dat je genoodzaakt bent om alles bij elkaar te moeten 'sparen', wat gewoon niks anders is dan je huur niet betalen en dat achterhouden zegt gewoon al genoeg. Maar goed, sommige mensen hebben eer en fatsoen in hun donder, anderen betalen gewoonweg hun huur niet.

quote:
Ondertussen blijft mijn vermogen groeien, in tegenstelling tot dat van jullie.
Alweer zo`n domme en kortzichtige opmerking :D Mijn vermogen groeit harder dan het jouwe, dat durf ik wel te stellen. PM me maar even je bruto inkomen en je spaartegoeden, dan gaan we even lachen :D

quote:
En als de tijd er rijp voor is, dán pas koop ik een huis.
When hell freezes over bedoel je dus te zeggen?

quote:
En geen minuut eerder
Newsflash; je kan het ook niet _O-

quote:
en al helemaal niet omdat de Rabobank me zegt "dat dit het beste moment is om te kopen omdat de prijzen dalen". :') Overigens zal ik die hypotheek dan helemaal niet meer nodig hebben, maar dat even terzijde.
Dat zeggen alle 21 jarige naieve kinders die denken dat ze weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik zou zeggen hou je huuraanslag in de gaten, je kan nog voor verrassingen komen te staan! O nee wacht, je betaalt domweg niet :')
pi_93254396
HAHAHA :D dit topic is toch echt de kers op mijn verder ook uitstekende dag! _O-
pi_93254414
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Of zelf een kutproduct aanschaffen en vervolgens als een soort virtuele Messias met waanbeelden door een virtuele woestijn zwerven, onzin brallend over het Einde Der Tijden omdat je erachter bent gekomen dat je genaaid bent.
pi_93254441
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Asfyxia het volgende:
HAHAHA :D dit topic is toch echt de kers op mijn verder ook uitstekende dag! _O-
Ik wacht je PM met bedragen wel af, of durf je het hier ook in het openbaar te plaatsen? Gaan we wel even kijken wie het beter geregeld heeft :)
pi_93254450
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Asfyxia het volgende:
Er staat nog een vraagje open:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef inXs het volgende:

[..]

Maar leg nogmaals uit dan, hypotheek 600 in de maand (groot deel aflossing) of huur 600 in de maand voor een stuk minder kwaliteit... Dan kan je moeilijk zeggen dat kopen ongunstiger is, ongeacht of de waarde stijgt of daalt...
pi_93254480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Whuzz het volgende:

Idd! :Y

Een vrolijk liedje om je wat op te vrolijken in de moeilijke tijden die komen gaan.

I'll sing you a lullaby.
pi_93254484
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Scorpie het volgende:
O nee wacht, je betaalt domweg niet :')
Precies. Ik betaal nu helemaal niks aan woonlasten, en daarom groeit mijn vermogen ook zo gruwelijk hard. :P
pi_93254526
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of zelf een kutproduct aanschaffen en vervolgens als een soort virtuele Messias met waanbeelden door een virtuele woestijn zwerven, onzin brallend over het Einde Der Tijden omdat je erachter bent gekomen dat je genaaid bent.
Je hebt het nu over jezelf, neem ik aan? Met je "koop"woning... :')
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 14:23:54 #171
16180 crew  CoolGuy
pi_93254551
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Precies. Ik betaal nu helemaal niks aan woonlasten, en daarom groeit mijn vermogen ook zo gruwelijk hard. :P
Het is lachwekkend hoe dom jij bent. Tot ze een keer bij je op de stoep staan, immers, je hebt al genoeg brieven ontvangen. Op een gegeven moment heb je de deurwaarder op de stoep, en dan is 't of betalen of je wordt je huis uitgeflikkerd.

Jij hebt 't inderdaad echt veel beter voor elkaar dan de andere mensen hier :')
pi_93254619
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ach, tis dat je recht hebt op je eigen mening, maar we kijken wel wie er over 30 jaar beter af is. Een 120 kilo wegende papzak die claimt dat hij straks zijn huis cash aftikt of iemand die de wat meer traditionelere route heeft genomen.
pi_93254622
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

quote:
Maar leg nogmaals uit dan, hypotheek 600 in de maand (groot deel aflossing) of huur 600 in de maand voor een stuk minder kwaliteit... Dan kan je moeilijk zeggen dat kopen ongunstiger is, ongeacht of de waarde stijgt of daalt...
en, antwoord? Of val je liever mensen persoonlijk aan?
pi_93254715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is lachwekkend hoe dom jij bent. Tot ze een keer bij je op de stoep staan, immers, je hebt al genoeg brieven ontvangen.
"Ze"? Wie dan? Laat maar komen, die "ze". Wonen kun je overal.

Ik ben niet dom, jij bent gewoon een braverik. Net als je maatje Whuzz, zo'n echte braafmans, die zich graag laat naaien door de bank en zich tot in lengte van dagen blauw wil betalen "omdat het zo nu eenmaal hoort". :')
quote:
Jij hebt 't inderdaad echt veel beter voor elkaar dan de andere mensen hier :')
Dat sowieso. Alleen xeno komt bij me in de buurt. ;)
pi_93254761
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:25 schreef inXs het volgende:

[..]

[..]

en, antwoord? Of val je liever mensen persoonlijk aan?
Asfyxia, even voor jou. Beantwoord hem even :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')