dusss....quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef RethXoth het volgende:
Even keihard off-topic:
Ik zit nou al verdomd sinds 2008 op dit forum, maar ik weet nog steeds niet waar ik mijn avatar kan wijzigen
Op zoek naar een piemolquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef Darklight het volgende:
Nou hangt ze weer bij Alex in de armen
De slet
Nee, die haren!! Moeten ze weer gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef RiftNL het volgende:
Flikker die Cynthia dat zwembad in please
ja duhhh bij gidion ist nniks dan maar alexquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef Darklight het volgende:
Nou hangt ze weer bij Alex in de armen
De slet
Dat dat de waarheid was? Omdat ie et gehad had met het programma. En omdat ie vertelde over dat ie de havo nooit heeft afgemaakt, dat ie gamed of heeft gegamed voor geld enz.. Hij speelde geen spel, ze zaten gewoon met elkaar te praten ofdat ze eruit waren..quote:
Ja lekker. Drijft er straks een dooie marmot in het zwembad. Dat wil niemand eruit vissen hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef RiftNL het volgende:
Flikker die Cynthia dat zwembad in please
psies! We hebben allemaal onze taak in dit levenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]
JuuuuistttHang jij nou maar de viespeuk uit
Lief doen Bommie!quote:
Wie welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Gia het volgende:
Gertje wil niet op Cynthia lijken en hij wil niet op Jaap lijken. Duh!!
Heb de vloer al onder gekotst hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef gniffie het volgende:
alle 4 de streams op alex en laura gericht. wat krijgen we nou
Zolang hij zich niet scheert no change imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef Darakka het volgende:
Alex probeert echt alles om binnen bij Laura te komen.
4 streams Alex zit ik inderdaad ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef gniffie het volgende:
alle 4 de streams op alex en laura gericht. wat krijgen we nou
Als ie zich scheert lijkt ie volgens mij nog jonger dan Guidoow. Dus ik zeg lekker laten staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zolang hij zich niet scheert no change imo
nee 4 streams cynthia rotterdam zuid style gekrijsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
4 streams Alex zit ik inderdaad ook niet op te wachten.
Jij drinkt normaal met een rietje uit het zwembad?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
Die Alex is echt dom; Wie wil er water? Gast ze liggen aan een zwembad...
Zeg niet van die rare dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef gniffie het volgende:
we willen meer joanna, niet waar mannen
lekker toch, beetje chloor en wat beestjes. hoef je gelijk niet meer te lunchenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij drinkt normaal met een rietje uit het zwembad?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij drinkt normaal met een rietje uit het zwembad?
Als dat het enige is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
lekker toch, beetje chloor en wat beestjes. hoef je gelijk niet meer te lunchen
alsof je een blauwtje wil lopen op nationale tvquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat er gewoon 4 homo's in het huis zitten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef gniffie het volgende:
we willen meer joanna, niet waar mannen VROUWEN
Doe eens capje maken, I missed itquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef RiftNL het volgende:
Die tetten van Aafke w00t kwamen net ff voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |