Dat Cynthia en Joanne maar in een tentje mogen slapen vannachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
dat Guido en Laura maar samen in een tentje mogen slapen vannacht
Als ik met mn vrienden op vakantie ben dan liggen de pakjes altijd door het hele huisje.. Je pakt gewoon een peuk of een pakje waar wat inzit. Is het op, dan halen we nieuwe. We gaan niet tellen hoeveel iedereen nog heeft enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin?Kan je ze net zo goed zelf bijhouden
Niet iedereen rookt hetzelfde snaptequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik met mn vrienden op vakantie ben dan liggen de pakjes altijd door het hele huisje.. Je pakt gewoon een peuk of een pakje waar wat inzit. Is het op, dan halen we nieuwe. We gaan niet tellen hoeveel iedereen nog heeft enzo
Ja met vrienden wel, maar niet met dit zooitje ongeregeld die niks te doen hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik met mn vrienden op vakantie ben dan liggen de pakjes altijd door het hele huisje..
je zou er van gaan roken, wat moet je anders de hele dag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja met vrienden wel, maar niet met dit zooitje ongeregeld die niks te doen hebben.
Ik proef het verschil nooit. Trouwens in dat soort landen is het meestal toch tinnef.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt hetzelfde snapte
Ik ook, zei tegen de verveling van in het huis zitten.quote:
Ja, doordat ze niks doet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef krootje het volgende:
Misschien moet Cynthia juist blijven. Gebeurt er tenminste nog es wat..
Ah ik rook alleen van nelle rest is niet te pruimenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik proef het verschil nooit. Trouwens in dat soort landen is het meestal toch tinnef.
Morgen gaat ze weg, don't worry komt goed. Morgen is het feest. Cynthia denkt dat ze met Huub/Jaap praktijken zich populair maakt bij het publiek door bitchie te doen tegen iedereen. Maar ze snapt niet dat je dat leuk moet doen en ze slaat nu volledig de plank mis. WEG ERMEE!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
joanna die 'oh buurman, wat doet u nu' zou zeggen op dat toontje van haar
pruimen is dan ook wel erg goor. probeer de emmer maar es te raken in de kroegquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ah ik rook alleen van nelle rest is niet te pruimenMarlboro koppijn sigaret imo
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerdsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt hetzelfde snapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |