quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijkt ook nog eens de Internationale Dag van de Ontvoerden te zijn. Dat wist ik niet toen ik gisteren vertelde dat ik een ontvoering vreesde.
Oeh, do tellquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ontsnapte niet aan bizarre dromen, maar het gaat goed met me Marijke!
Met jou?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging met een groep spelers die ik niet kende naar een trapveldje in de buurt, om op een donderdagavond wat te voetballen. Er lagen meerdere veldjes naast elkaar en toen besloten we ineens te doen alsof we een G-team waren. Iedereen acteerde uitzonderlijk goed, het team naast ons was echt overtuigd dat we echt naturel waren, maar ik verpestte het omdat ik in de lach schoot.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een team verstandelijk gehandicapten.
En ik heb geen idee, ik droom veel vaker creatief.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
Ach, ik droomde eergisteren dat ik seks had met Meatloaf in een lift![]()
Ik heb ook altijd dat soort vreemde dingen
![]()
quote:
Welthuis Bosjequote:
Het is pas over als ik dat zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om dit onderwerp af te sluiten.
Okquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om dit onderwerp af te sluiten.
Als je droomt dan droom je altijd over je broer die dood is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste droom die ik kan herinneren is dat mijn broer dood in mijn armen lag na een explosie.Dat heb ik altijd.
Nee gewoon geliefdes en familie die doodgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je droomt dan droom je altijd over je broer die dood is?![]()
Ok, je hebt mijn respect na je lopen in een kippenren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is pas over als ik dat zeg.
V, ik trek een streep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, je hebt mijn respect na je lopen in een kippenren.
Dat is ook sipquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon geliefdes en familie die doodgaan.
Heb je dat wel vaker, moeite met veranderingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk zo'n streep, alles weer bij het oude.
Als het maar bij nachtmerries blijft maakt het me niet uit.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het maar bij nachtmerries blijft maakt het me niet uit.
geniet ervan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef Bellatrix het volgende:
En nu ga ik een verkwikkende douche nemen!
Just checkingquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker douchen.
@M: En veranderingen zijn heerlijk, maar de streep is een begrip.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes Koen!
Pfoe, mijn verloren rijbewijs toch nog teruggevonden. Hoef ik niet meer zwart te rijden in de eigen auto.
Die van mij is te proper, dat is dus het probleem. Hmmz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Bellatrix het volgende:
Zo'n vies oud belabberd roze papiertje met alcoholvlekken erop heeft veel meer charme dan zo'n hard, koud, plastic kaartje.
Ja, was wel te doen, Muziekje op en gaan met die banaanquote:
Heb Roaccutane.quote:
Okee, ik zal zo eens googlen op die aandoening.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb Roaccutane.
Ik krijg zware medicatie voor 8 maanden.
Ze moeten mijn bloed goed bijhouden.
En bijwerkingen zoals droge huid en lippen.
En ik mag geen kindjes maken
* wijst op tt *quote:
Dus nu zijn ze gekeeld en geplukt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ze vielen Bella aan bij het hardlopen vanmorgen. Dat moet je als kip dus niet doen!
Gepekt en gevederdquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus nu zijn ze gekeeld en geplukt?
dalussikniequote:
Meer voor onsquote:
Ik heb net iets van 12 kipfingers gegeten, true story.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus nu zijn ze gekeeld en geplukt?
Dus jij bent het haasje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik draai hem/haar rond, zit aan het spit.
Dushkaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En de eerste donderdag van de week is al bijna op de helft.
Hoi!
Kom je dat ook bij mij doen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook vrij en ga in huis flink schoonmaken.
Zwaar teleurgesteld... Hoe vaak kun je iemands hart vermorzelen in een week, jij hartenbreker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Neeeeeeej, ik heb zelf genoeg te doen.
Ik doe het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwaar teleurgesteld... Hoe vaak kun je iemands hart vermorzelen in een week, jij hartenbreker!![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ben echt kil bezig deze week.Waar is de barmhartigheid, het mededogen, de toegestoken hand.
Altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Op jou kan ik wel vertrouwen
Ik was zo benieuwd naar het minder flatteuze woord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaJij jij jij jij jij vieze vuile onaardige ehm jij!!!!
Dat mag ik niet zeggen van mijn mammiequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was zo benieuwd naar het minder flatteuze woord.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn mammie
Moeizaam, maar de boodschappen zijn al binnen.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat dat dan wel gelukt is, hoe dan ook.
OKee mooi.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies.
Ik ben nog druk aan de schoonmaak, even een break nu.
Ja, doe ik sowieso al. Ik moet ongeveer om 16.45 beginnen met koken/eten, zodat huisgenoot om ongeveer 17.45-18.00 uur aan de beurt is.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht al zoiets, dat je rond 5en at.
quote:Dave Grohl crowned Godlike Genius at Shockwaves NME Awards
Foo Fighters and Nirvana man accepts honour
February 23, 2011 | 0 Comments
Dave Grohl has been awarded the Godlike Genius award at this year's Shockwaves NME Awards.
The Foo Fighters frontman was handed the trophy at the O2 Academy Brixton in London.
A host of musicians and stars including Paul McCartney, Jack Black, Josh Homme and John Paul Jones paid tribute in a video montage that played as he took to the stage.
The crowd gave Grohl a standing ovation as he accepted his award, and he was clearly overawed by the reception. He stood smiling for a few seconds, before stating: "You guys realise they gave this one to a drummer, right? This one's for the drummers!"
He then spoke about a time he snuck into the O2 Academy Brixton to see Pixies with his Nirvana bandmates, stating: "This one's for Kurt."
Grohl added: "Oh, and by the way, the asked us to play tonight and we thought, 'Yeah, ok sure'. And they said, 'Why don't you do four or five songs?' and I said, 'Fuck that, why don't we play for two fuckin' hours!' And I also said, 'Why don't we play a song with an actual godlike genius, Mr Roger Daltrey?'"
With that, Daltrey then joined Foo Fighters for a version of Mose Allison's 'Young Man Blues', popularised by The Who, before the US band launched into a set of their own.
Their set brought this year's Shockwaves NME Awards 2011 ceremony to a close.
Previous recipients of the Godlike Genius award include The Clash, New Order and Paul Weller, who was honoured last year.
The NME Awards Big Gig takes place on Friday (25). Godlike Genius Dave Grohl's band Foo Fighters headline, with Cee Lo Green, Band Of Horses and No Age also on the bill.
Hajeequote:
Smattend bammetjequote:
Hoe ziet hij eruit dan?quote:
Je haptequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat Duzzie z'n achternaam bedoelde, en dat spreek je niet uit als 'kool'. Verder is google je vriend
quote:
Uhhuhquote:
Een echte Tukker maakt er Grolsch van en niet Koolquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij Tukkers weten wel raad met zo'n naam. Het is zo Kool.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een echte Tukker maakt er Grolsch van en niet Kool
Okee, wij kunnen wel een goede rechts back gebruiken in Eindhovenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe mag Ronnie invallen, maar hij kan daar beter vertrekken.
En is goed ja, 1-2. In ieder geval niet meer verlengen.
OKee, volgens mij wordt er gewoon weer geloot..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet het niet, de kans wordt groter. Maar dat zul je uit moeten zoeken.
Ja met 10 mensen (inclusief mijzelf)quote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd of je nog brakke koppen ziet.
Klinkt goed trouwens, ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef Bellatrix het volgende:
Mwoah weinig. Eerst naar Helmond, dan het Eindje, dan Den Bosch, dan Utrecht, dan Apeldoorn en dan zie ik wel waar ik terecht kom.
Sinds ik uit een klein gat in Frankrijk gereisd ben naar Nederland is voor mij alles weinig. Echt.quote:
Vadushkaquote:
Kan ik wel inkomen ja, alles is relatiefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds ik uit een klein gat in Frankrijk gereisd ben naar Nederland is voor mij alles weinig. Echt.
Mooi tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog verre van fit, was te gezellig gisteravond.
Ja klopt. Was er maar een pilletje voor zoiets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, alleen zijn de morning afters niet zo prettig. Maar dat is ingecalculeerd.
Die is er, een morning after pilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Was er maar een pilletje voor zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee okee, dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, dat is ook weer niet goed, dan ga je vaker grenzen.
Mmmhh.... Goede vraagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me af of er vrouwen zijn die die pillen in hun portefeuille meedragen zoals een man condooms draagt. ''Just in case''.
Nou ja, je zou ze de kost gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben je wel een aparte, als je daar op voorzien bent.
Ja precies.. ik loop liever snachts niet over straat. zeker niet hier in Eindhovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je zou ze de kost gevenEr lopen echt zulke geschifte mensen rond tegenwoordig
Straks wordt je nog besprongen door een loops vrouwmensch die daarna ook nog een morning after pil neemtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies.. ik loop liever snachts niet over straat. zeker niet hier in Eindhoven
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks wordt je nog besprongen door een loops vrouwmensch die daarna ook nog een morning after pil neemt
Ja hij was lekker, mijn appeltortequote:
Haha nee, nog niet. Kan ik nog wel vragen straks, ze is na een wereldreis hier gearriveerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Bellushka, hebben jullie al je Carnavalpakkies uitgevogeld?
Ja, dat kan ook morgen, ik wil jullie kwalitie-taim niet storenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee, nog niet. Kan ik nog wel vragen straks, ze is na een wereldreis hier gearriveerd.
Haha, wat goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik heb mijn sudoku kwaliteiten weer benut. Bos 2 Begeleidster 0
Ja, veel mensen begrijpen er niet veel van. Ik heb weer niks met kruiswoordraadsels.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, wat goed
Ik snap volgens mij niks van die Sudoku's
quote:
Tomponyquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als we dan toch rustig wakker worden, gaan jullie nog stemmen Woensdag?
Ik had ook al stiekem een ja verwacht van het Tomless-teamquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook al stiekem een ja verwacht van het Tomless-team
Gelukkig heb je nog effequote:Op zondag 27 februari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit waar ik op ga stemmen
Mja, daar komt meestal toch niet uit waar ik tussen twijfelquote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog effe![]()
Stemwijzertje doen?
Moggeh Bosquote:
Ik weet niet wat bij jou als de laatste bekend stondquote:Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoest met de huizenjacht, nog die laatste in trek?
Hmm ff kijken of het uitkomt, als ik in Rotterdam ben wel, mocht ik na het werk wat anders gaan doen ga ik er niet voor omrijdenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als we dan toch rustig wakker worden, gaan jullie nog stemmen Woensdag?
Mijn Liefdeloos, wat doe jequote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ff kijken of het uitkomt, als ik in Rotterdam ben wel, mocht ik na het werk wat anders gaan doen ga ik er niet voor omrijden
Mjah als ik de hele dag in Den Haag zit en 's avonds niet thuis ben ga ik het simpelweg niet redden, als ik om 0615 van huis ga zijn ze nog niet open, en als ik na 19u thuis ben al dichtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn Liefdeloos, wat doe je![]()
Oh en dat ene huis dat je wel wilde hebbenWeek geleden ongeveer?
Voor 21:00 red je toch welquote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah als ik de hele dag in Den Haag zit en 's avonds niet thuis ben ga ik het simpelweg niet redden, als ik om 0615 van huis ga zijn ze nog niet open, en als ik na 19u thuis ben al dicht
Hmm zou kunnen, ik heb altijd braaf gestemd, maar het blijft ook gewoon luiigheid hoor, ik ga er écht geen kilometers voor omrijden... Het is 2011, laat zoiets lekker via internet gebeuren, of iig digitaal dat je waar je ook wil kan stemmen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 21:00 red je toch wel![]()
Kun je mij niet machtigen?
Had je je Stempas niet om kunnen zettewn naar een Stempas in Den Haag?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, ik heb altijd braaf gestemd, maar het blijft ook gewoon luiigheid hoor, ik ga er écht geen kilometers voor omrijden... Het is 2011, laat zoiets lekker via internet gebeuren, of iig digitaal dat je waar je ook wil kan stemmen.
Machtig je kaartje dan aan iemand of laat Die van Jou ff kleurenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, ik heb altijd braaf gestemd, maar het blijft ook gewoon luiigheid hoor, ik ga er écht geen kilometers voor omrijden... Het is 2011, laat zoiets lekker via internet gebeuren, of iig digitaal dat je waar je ook wil kan stemmen.
Geen ideequote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je je Stempas niet om kunnen zettewn naar een Stempas in Den Haag?
Dat zou nog kunnen, maar ook geen idee of die in Rotterdam is danquote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Machtig je kaartje dan aan iemand of laat Die van Jou ff kleuren
Misschien wordt ze wakker in Knorquote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Dat zou nog kunnen, maar ook geen idee of die in Rotterdam is dan
Had gekund, maar daar ben je nu te laat mee, helaasquote:
Ik al een tijdje, maar ben gewoon tot 12 uur op bed blijven liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Net wakker, maar dat is niet zo verrassend.
quote:
Is Bellushka nog de hort geweest gister? Gezellig gehad?quote:
Veel plezier Bosquote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef Bos81 het volgende:
Hebben jullie nu verkering? of gewoon goede vrienden?
Ik lees het vanavond wel, nu naar het stadion
Leuk, spelletjes spelen is gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker gezellig, kan ook niet anders natuurlijk. Bellushka was een triviantteam tegen zus + vriendin. Op de een of andere manier nog verloren ook. Verder nog wat andere spelletjes, veel gelachen.
Nog geneukt?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker gezellig, kan ook niet anders natuurlijk. Bellushka was een triviantteam tegen zus + vriendin. Op de een of andere manier nog verloren ook. Verder nog wat andere spelletjes, veel gelachen.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op zondag 27 februari 2011 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wakker in Knor
Mooi, problem solvedquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Of van die hippe friends with benefits?
Oh dat zegt me niks, vertel eens over je ervaring, leuk om eens te horenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zeggen 'ja hij krijgt 10% korting bij de V&D met mijn coupons'
Haha,ouwe visser. :pquote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
I guess that is a 'no'![]()
Of van die hippe friends with benefits?
Das geen nee!quote:
Ik zie nieuwe inspiratie voor een onderschrift!quote:
Oude lurkerquote:
quote:
Okequote:
Ben jij jarig dan?quote:
Okquote:
Nee, maar jij had toch een verjaardag vandaag? *terug gaat zoeken*quote:
Oh, ja, ik ben net terug iddquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar jij had toch een verjaardag vandaag? *terug gaat zoeken*
Tomboscherpte, wat doe jequote:
Het gaat em dit jaar niet worden. Dus nog een kaartje ideeën opdoen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik zag net Carnavalsoutfits bij Carlo en IreneO.a een Playboy-cover
Jij gaat gewoon als dwergquote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat em dit jaar niet worden. Dus nog een kaartje ideeën opdoen.
Ik vatte je post ff verkeerd op, dacht dat je bedoelde dat ik nu visite wasquote:
Goeie!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou wel echt uniek zijn, twee stapeldwergen.
Dat is shine iddquote:
Sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Verander dat dan maar snel, dat is niet onze shine!
Ik was al begonnen met de hit van het paard in de gang, gelukkig heb ik nu meezingersquote:
quote:
Kusje op het bolletjequote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Net maar een uurtje bed gepakt, mijn hoofd staat op standje hoofdpijn. Nu weer shinen!
Helemaal niks leuksquote:Op maandag 28 februari 2011 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Toe maar, misschien is dit wel een originele plunderdag.Wat heb je aan leuke dingen meegenomen?
Hey Bosquote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
Het feest kan beginnen want ik ben binnen, we gaan er tegenaan
Er staat een paard in de gang, jajaj een paard in de gang, jajaj een paard in de gang bij Buurman Lovelessquote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos![]()
![]()
Gaan we verder met het paard in de gang
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang, jajaj een paard in de gang, jajaj een paard in de gang bij Buurman Loveless
Haha, dat zou ik niet kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag nog wel zo'n mega bril bij de Action, met gele glazen, maar ik heb het weerstaan
Oh Lenteschoonmaak, dat doe ik alleen buiten eigenlijk, zodra het eerste zonnetje zich meldt waarbij je buiten kan zitten, maar dat duurt nog een maand of 2, dus ik hoef nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat je lenteschoonmaak alweer spoedig beginnen?
Ha Bos, ik wilde net vragen of je daar al wasquote:
Pa heeft een bbq-pakket gekocht. Die gaat dadelijkop zo;n bakplaat. Samen met wat slaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha Bos, ik wilde net vragen of je daar al wasWat ga je eten?
Ik heb Maandagse Macaroni
Marseillezeep welquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag bij de Aldi schoonmaakspul met Marseille-frisse geur. Ruikt Marseille zo lekker?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gelijk in de geschiedenis gedoken. Het bracht me in de 12e eeuw bij de kruisvaders. Dank voor het aanknopingspunt!
Leuk op een bakplaatquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa heeft een bbq-pakket gekocht. Die gaat dadelijkop zo;n bakplaat. Samen met wat sla
Wel je stembiljet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |