quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil goede nummers aanvragen, maar die staan niet in het systeem______
Lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef Viro het volgende:
Een goedemorgen lieve mede luisteraars van ONZ Radio
Lekkere bak koffie van de starbucks staat voot mijn neus te wachten op mij
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef Viro het volgende:
Een goedemorgen lieve mede luisteraars van ONZ Radio
Lekkere bak koffie van de starbucks staat voot mijn neus te wachten op mij
* Huppelmuts rent naar patje met een bakkie troostquote:
Dankuquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent naar patje met een bakkie troost
Als je nou Chuck Norris was, kwam de trein naar jou toequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:08 schreef Viro het volgende:
Ik moet rennen anders mis ik mijn trein, hopen dat ik niet tegen iemand aanknal en mijn koffie mors
Ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef Snuf. het volgende:
Wie heeft naar Webhawk in de nacht geluisterd met mij en Dragems en onze rapskills gehoord?
Maar ik heb toch de vrijheidsneger UI?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh ik zie helemaal geen epic boobs UI
ik ben undercover, anders adopteert koelkast mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je nou Chuck Norris was, kwam de trein naar jou toe
Schandalig!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh ik zie helemaal geen epic boobs UI
Je poste toch iets over huppelmuts?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar ik heb toch de vrijheidsneger UI?
Op F5 rammenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Je poste toch iets over huppelmuts?Ik zie heel die post niet.
Dat laten ze je denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Maar dit klinkt eigenlijk ook wel mooi
Hij zal wel niet in het systeem staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Ik wou our house in the middle of the street![]()
Maar ik wist niet meer van wie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Snuf. het volgende:
Vandaag 2 keer een TISJEBOYSNUF van 1 uur_O_
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
Ik vermoed dat Naatje zo binnenkomt vallen
ewa, heb je je verhaal nog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij heeft Webhawk het opgenomen toen ik vannacht ging rappen met onze boy Dragems
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
Ik vermoed dat Naatje zo binnenkomt vallen
De laatste alineaquote:Daar stonden ze dan. Merel en Goudvis. Helemaal alleen op een donkere plek op Utrecht centraal. Hij zou er al moeten zijn, zegt goudvis, het is koud en mijn tepels worden hard. Maar Merel stelt haar gerust, hij zal zo wel komen. Hij komt tenslotte helemaal uit het oosten deslands.
5 minuten later komt er een trein binnen rijden en er stapt een raar figuur uit. Hij ziet er anders uit dan op de foto zegt merel. Ja op de foto had hij nog een baard, zegt Goudvis. Na een korte kennismaking vertreken ze van het perron.
Samen met de mysterieuze vreemdeling lopen ze naar het donkerste plekje vn Utrecht centraal. Daar staan nog 2 mensen, Naatje en Sharr. Langszaam gaat Sharr's broekje naar beneden en er komt een blue waffle te voorschijn. De msterieuze vreemdeling begint te likken. Op dat moment kan Goudvis zich niet meer inhouden en haar broek scheurt open. Een 2 meter lange niggercock komt naar buiten en penetreert zich een weg naar binnen bij Merel. Het bloed spat de hoeke nin terwijl er stukjes blue waffle door de lucht vliegt. Naatje staat er maar een beetje beteuterd bij omdat hij geen seckspartner heeft. Hij haalt een gigantische jampot uit zijn tas en gaat er op zitten. Langszaam maar zeker zak hij over de pot heen en de pot knalt in miljoenenstukjes zijn endeldarm binnen. Maar ook het station blijft niet bespaard en overall zijn vliegen de stukjes glas door de lucht. Langszaam maar zeker penetreert een stukje glas het oog van merel en ze krijgt aids. Daar heeft Goudvis nog wel wat tegen zegt ze. Ze haalt een terminal zieke eekhoorn uit haar tas en propt hem tussen de benen van sharr naar binnen. De eekhoor doet zelf het verdere werk en kruipt naar binnen. Even laat komt hij weer uit haar gekropen met sharrs darmen om zijn kleine schattige eekhoornnekje. de eekhoor zegt dat Merel de darmen moet eten. Dat doet ze en de aids verdwijnt. naatje is overleden.
Goudvis blijftmaar gaan met die negerlul, het is niet normaal. Inmiddels is merel al gestroven omdat haar darmen zijn doorboord door de niggercock. de mysterieuze vreemdeling raakt in paniek en duwt Sharr het spoor op. de trein naar Hoorn komt net aan en So surreal baby ziet dat sharr in miljarden stukjes gesplatterd wordt.
So surreal baby is zo boos dat hij een platvis uit zijn broekzak haalt en de mysterieuze vreemdelijk anaal vernederd met een bezem. Hij haalt de ogen uit het lijk van naatje en propt ze in zijn anus. Als een waar kanon schiet hij deze af recht in het gezicht van de myterieuze vreemdeling. De vreemdeling sterf van de pijn.
So sureeal baby en goudvis leven nog lang en gelukkig en halen een broodje Mario.
Boney Mquote:
JA!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zal ik alles van de staat downloaden?
tot nog toe maar 1, maar op 3 maart komt de 2e uit, machinery geheten. En ik heb ook 3 singles van De Staat liggen: Sweatshop; Ah, I See; Old MacDonald Don't Have No Farm No Morequote:
ok dan ik haal dezen album wel even binnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tot nog toe maar 1, maar op 3 maart komt de 2e uit, machinery geheten. En ik heb ook 3 singles van De Staat liggen: Sweatshop; Ah, I See; Old MacDonald Don't Have No Farm No More
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Interesseert het nieuws op ONZradio nog iemand?
Dat heb ik 38 minuten geleden nog gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
watquote:
Het zit in draakje en dat vind ik al storend genoegquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hij heeft z'n eigen verzoekje vooraan gezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ik probeer er maar gewoon een. Sorry als het niks is.
Hij mag dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen verzoekje vooraan gezet
hij heeft seks met draakjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want? Dan mogen wij weer langer wacht op onze verzoekjes?
Echt niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen verzoekje vooraan gezet
True. Zou ergens in de toekomst nog iemand het nieuws uurtje krijgen? Speciaal voor nieuws en die onzin?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het gewone nieuws interesseert me geen fuck, maar de 400 pagina's op teletekst die zijn perfect voor onzin. Dus entertainment en kladblok pagina's enzo...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
hij heeft seks met draakje
en nu ga ik douchen. gegroet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf.
Bericht:
WHOLLA HETISJEBOYSNUF NIET HATEN HIEROP ZEMMELSS. VANDAAG TWEE KEER EEN UUR HETISJEBOY BOEMPATS UIT JE SPIEKERS.
Zo heeft ie het vast niet bedoeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want? Dan mogen wij weer langer wacht op onze verzoekjes?
GVD KUTKOELKAST IK HEB DIT NIET AANGEVRAAAGDquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf.
Bericht:
WHOLLA HETISJEBOYSNUF NIET HATEN HIEROP ZEMMELSS. VANDAAG TWEE KEER EEN UUR HETISJEBOY BOEMPATS UIT JE SPIEKERS.
volgens mij doet rock die onzinnieuwtjes alquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
True. Zou ergens in de toekomst nog iemand het nieuws uurtje krijgen? Speciaal voor nieuws en die onzin?
Ok. Wist ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij doet rock die onzinnieuwtjes al
Omdat 'ie eerder aangevraagd was?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe kwam hij dan voor dit nummer te staan?
Dit nummer stond eerst alleen, met niks erachterquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat 'ie eerder aangevraagd was?
Kan gebeuren, niets aan te doen. Laat het toontjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit nummer stond eerst alleen, met niks erachter____
des te beter dat jij niets meer aan kan vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kan ik dankzij snuf Baker Street niet meer aanvragen
Ik vind het gewoon best triest, misbruik van macht enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niets aan te doen. Laat het toontjekusje erop.
Kusje op koelkasts misbruikquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best triest, misbruik van macht enzo
Daar kan ik toch niks aan doen, ik kom net binnen manquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit nummer stond eerst alleen, met niks erachter____
Als het zo is. laat het. Komt het vaker voor, zeg er dan wat vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best triest, misbruik van macht enzo
Kick dit nummer eens. 22 minuten man, das te langquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen, ik kom net binnen man______________!
Daar kan je niks aan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen, ik kom net binnen man______________!
Ik zal eens kijken of er een radio versie in kan ipv deze.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kick dit nummer eens. 22 minuten man, das te lang
Fijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het zo is. laat het. Komt het vaker voor, zeg er dan wat van![]()
ik heb je rug homie
Succesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ga wel ergens voor leren, scheikunde ofzo.
Ik heb het hier wel weer gezien
Ciao
Je bent echt compleet ontactisch punt 1 en zo snel met je oordeel punt 2. Ik vind je een aardige gozer, je maakt leuke programma's, maar op tijden vind ik je echt behoorlijk zielig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ga wel ergens voor leren, scheikunde ofzo.
Ik heb het hier wel weer gezien
Ciao
1e is The Mix versiequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
6 Kraftwerk - Autobahn
9:28
7 Kraftwerk - Autobahn (Single Version)
3:31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |