dat zat ik me idd ook te bedenken, weet ook alweer welkequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Jojo IARL werkt bij een rijke-mensen-bank en niet bij een boerenbank
Niet voor mij in ieder geval.quote:
Ja.quote:
nee, voor Soempiequote:
Okay!quote:
Ow okay, ik snap het alleen niet geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, voor Soempie![]()
wil je nog een 3e keer trouwen dan?
Nu snap ik hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zaten verder niet al teveel gedachten achter, was weer eens een andere smiley
Duurt het dan zo lang om naar die andere toren te komen!?quote:
hij heeft niet gezegd hoe ver die torens uit elkaar staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duurt het dan zo lang om naar die andere toren te komen!?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, defensie positief in beeld
http://www.parool.nl/paro(...)erug-uit-Libie.dhtml
quote:
Hoezo positief?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je weet toch niet wat voor mensen dat zijn? Ambassadepersoneel misschien? Dat soort lui. Lijkt me niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo positief?
Zijn die burgers niet vrijwillig naar zo'n k*t-land gegaan en worden die nu niet op kosten van de belastingbetaler teruggehaald?
Precies, het zullen niet allemaal Arjan Erkel - gevallen zijn. Ambassadepersoneel enzo mag (moet) je natuurlijk terug halen. Iedereen die daar op eigen houtje bij een negatief reisadvies naartoe gegaan is, mag dokken/bloeden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat voor mensen dat zijn? Ambassadepersoneel misschien? Dat soort lui. Lijkt me niet onbelangrijk.
Ik vermoed dat het mensen zijn die er al zaten...niet er zojuist heen zijn gegaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies, het zullen niet allemaal Arjan Erkel - gevallen zijn. Ambassadepersoneel enzo mag (moet) je natuurlijk terug halen. Iedereen die daar op eigen houtje bij een negatief reisadvies naartoe gegaan is, mag dokken/bloeden.
Mwoah, bij Tunesie waren er ook zat 'ja ik zat er verdomme net 1 dag.. moet ik nu alweer terug' op schiphol in de camera te schreeuwen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het mensen zijn die er al zaten...niet er zojuist heen zijn gegaan.
Die voorste lijkt wel op Jochem Uytdenhage.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou dat soort personeel als zodanig benoemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat voor mensen dat zijn? Ambassadepersoneel misschien? Dat soort lui. Lijkt me niet onbelangrijk.
Rondleidinkje rechtbank dan maar doen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
OMG, mijn collega heeft iemand voor een soll. gesprek uitgenodigd die helemaal niet op het namenlijstje van de leidinggevende stond. Die persoon had dus nooit uitgenodigd mogen worden, komt ook helemaal niet in aanmerking voor die functie. Zo maar even met mn leidinggevende overleggen... zo lullig om nu te bellen dat er een fout is gemaakt en ze niet hoeft te komen.![]()
Zou je dan desbetreffende collega niet lekker laten bellen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
OMG, mijn collega heeft iemand voor een soll. gesprek uitgenodigd die helemaal niet op het namenlijstje van de leidinggevende stond. Die persoon had dus nooit uitgenodigd mogen worden, komt ook helemaal niet in aanmerking voor die functie. Zo maar even met mn leidinggevende overleggen... zo lullig om nu te bellen dat er een fout is gemaakt en ze niet hoeft te komen.![]()
Die is vandaag vrij. En het gesprek is morgen... nou ja, maar even wachten wat mn leidinggevende zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou je dan desbetreffende collega niet lekker laten bellen?
In dat geval hebben we er ook nog belang bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou dat soort personeel als zodanig benoemen.
Naar ik had begrepen gaat o.a. om personeel van onze Koninklijke olieboer.
quote:Ook moesten we zorgen voor vijftig flessen Kabbalah-water voor Madonna en haar gevolg
Wij hebben hier toch Tamoil?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval hebben we er ook nog belang bij
Ach, rijke lui zijn niet gek..die zijn excentriekquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kabbelend water, niks schokkends toch?
Op de eerste: lijkt me best zuur als je weg wilt uit een land en je niet op tijd op het vliegveld kan zijn omdat je tegengewerkt wordt....quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En er zitten er nog 70 die niet op tijd op het vliegveld konden zijn :'
Zou Nadja Hüpscher er ook weer tussen zitten?
Klinkt eigenlijk best aanlokkelijk maar ga ze op Werchter ook al zien....quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg niemand zo gek om mee te gaan naar Triggerfinger in Tivoli op 24 maart a.s.
Iemand hier misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |