we maken ook gewoon kans om weer in de finale van de beker te staan en om door te gaan naar de 8e finale van de ELquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:15 schreef kastanova het volgende:
Mên, wie had dat een jaartje of 5 geleden gedacht; dat we in dit stadium nog mee zouden doen bij alle 3?.
Hell, denk dat al getekend zouden hebben voor alleen de beker.
heb d'r zin in!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Plasterk het volgende:
Hopla!
Morgen naar FC Twente - Rubin Kazan
ik ookquote:
dan moet je gaan, er zijn volgens mij nog kaartjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Neuh, maar erheen is altijd beter :d
goedkoopste waren ¤ 21,50 (inclusief kosten) via Online Ticketingquote:
volgens mij las ik gisteren/vanmorgen dat er nog 2.000 waren; maar dat zullen inderdaad de wat duurdere zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Plasterk het volgende:
Er zijn alleen nog kaartjes van 27,50 beschikbaar, ik heb ze vanochtend gekocht aan de balie.
Ja maar dan wordt het slechts 3-0quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het toch 'gewoon' Oneywu op links en Rosales op rechts?
en met Tiendalli minstens 5-0 denk jij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het slechts 3-0
5-2quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en met Tiendalli minstens 5-0 denk jij?
gewoon uitgaan van eigen kracht (en minimaal 1 keer scoren), beslissingen van scheidsrechters kunnen beide kanten op en zullen bij een goede wedstrijd van jouw kant weinig uitmaken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef Frutsel het volgende:
Ergens ben ik er bang voor dat die corrupte russen er een paar miljoen tegenaan hebben gegooid om de scheids een pingel in de 10e minuut te geven voor Kazan... en dan wordt het nog een bizarre pot
Goed zo wijviequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[EL] FC Twente - Roebin Kazan # 1
Was er nog geen wedstrijdtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |