Nee maar wel meegespeeld in 'groeten uit de rimboe"quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
we weten iig dat Aafke niet in de Bollywoodfilm heeft gespeeld na gisteravond!
ik vind maik niet bepaald slim !quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
HA! ik wist dat Cynthia niet in een bollywood film had gespeeld. Tot zover de geweldige 'research'.
Ik denk dat er iets niet klopt met Maik+borstvergroting. Hij lijkt me te zelfverzekerd, ik weet het niet. Ik vond het raar dat hij toen hij zo enorm zat was, over inteligentie begon....misschien is hij toch hoogbegaafd.
Uhuh, en karim was ook echt zeker dakloos een paar dagen terug....quote:
nee ik ook niet, maar ik vind het raar dat hij er zo over begon...of er bijna over opschepte. En dan in combinatie met de alcohol :squote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
ik vind maik niet bepaald slim !
ben jij hoogbegaafd ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef lieveliesje90 het volgende:
Wow hier is er 1 wakker, zo had ik het nog helemaal niet bekeken Mylene
Of littekens van een borstverkleiningquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef terrestrial het volgende:
Karim heeft die tattoo op zijn borstkas, toch bollywood?
die tattoo is een symbool van een sekte. volgens mij van de KKKquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of littekens van een borstverkleining
Dan nog kan het wel iets verbergen. Bij maik zag ik geen littekensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
die tattoo is een symbool van een sekte. volgens mij van de KKK
en trouwens borstvergrotingen of verkleiningen daar zie je tegenwoordig bijna niets meer van. via de de tepel of via de oksel. dus dat zou nog kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan nog kan het wel iets verbergen. Bij maik zag ik geen littekens
Die heeft Maik onder zijn tepelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of littekens van een borstverkleining
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |