Na al die pikken heeft ie gewoon moeite met Laura. Dattie denkt misschien moet ik ook nog wel aan die schotwond zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
Vooral omdat Guido een vriendin heeft, of zégt te hebben. Dan is het toch wel logischer dat alles wat langzamer gaat? En hoever moeten ze dan gaan, uiteindelijk?
Nohja, 't is wel wat raar in mijn ogen.
Ach je moet maar zo denken nu staan er camera's op. Bij de vorige patethische leugenaar die we in nederland kennen verdween er een amerikaans meisje op Arubaquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ach, Guido is een dromertje en liegt alles bij elkaar om zich zo goed mogelijk voor te doen, doet ie al sinds ik hem ken, hij heeft op dit moment niet echt een toekomstplan en zit een beetje in de knel met z'n geaardheid. Dit programma leek hem de perfecte uitkomst om ff snel veel geld te verdienen en ook nog bekend te worden in NL, hij zette alles op het spel en dacht met z'n uitstekende liegkunsten heel ver te komen, maar hij weet dondersgoed dat hij keihard failed. Heb stiekem wel wat medelijden met hem, lijkt me moeilijk leven zo.
Dit is echt niet vooropgezet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef bb2 het volgende:
Leuk drama, maar bedenk toch dat het altijd nog kan dat dit dus ook een groot verzonnen verhaal is.
You never know
Dat weet hij inmiddels zelf ook niet meer denk ik, misschien is het een imaginary friend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een vriendin dan...?
Nope, en zelfs z'n goede vrienden wisten dit niet, vermoedens over z'n geaardheid hadden we al wel, ken iemand die hem wel eens al was tegengekomen op gay.nl maar heeft dit voor zich gehouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij wist al dat ie voor geld een uurtje te huren is?
Schotwondquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Na al die pikken heeft ie gewoon moeite met Laura. Dattie denkt misschien moet ik ook nog wel aan die schotwond zitten.
ja dit is de eerste keer dat ik echt aan het luisteren benquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wij wilden toch actie ende dramah ende sensatie?
En nu krijgen we eens interessante gesprekken en dan is het weer niet goed?
Omdat ze het not done vinden om op iemand te kruipen die bezet is en in het begin nog liep te janken om zijn vriendin. Daar is ze bang voor, dat die andere dames dat afkeuren, omdat ze daar al e.e.a. over gezegd schijnen te hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef RiftNL het volgende:
Hoezo zouden de andere dames zich tegen Laura keren? Hun hebben toch ook weleens last van een natte spons c.q. hormonen? Is dat uit jaloezie dan ofzo?
/heeft 'ie ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef catwaezle het volgende:
Guido zegt dat dat heel moeilijk is om vol te houden. Ze kunnen niet vannacht bij elkaar in bed kruipen en het daarna opeens niet meer doen. Ze moeten vanaf vandaag dus iedere nacht bij elkaar slapen. Waarna zoenen enz enz ook zal moeten volgen.
En hoe reageren zijn vrienden nu?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Nope, en zelfs z'n goede vrienden wisten dit niet, vermoedens over z'n geaardheid hadden we al wel, ken iemand die hem wel eens al was tegengekomen op gay.nl maar heeft dit voor zich gehouden.
Vrouwen zien het doorgaans als behoorlijk sletterig om op tv binnen een week met een vreemde in bed te duikenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef RiftNL het volgende:
Hoezo zouden de andere dames zich tegen Laura keren? Hun hebben toch ook weleens last van een natte spons c.q. hormonen? Is dat uit jaloezie dan ofzo?
Benieuwd naar die 'zware sanctie' die er dan zou volgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef Gert het volgende:
De kogel is wel door de kerk nu: Laura en Guido gaan het niét doen.
En dan noemen ze mijn postings wel eens smaakvol! Hulde voor dit prachtige stukje proza!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Na al die pikken heeft ie gewoon moeite met Laura. Dattie denkt misschien moet ik ook nog wel aan die schotwond zitten.
Ach hij heb er mooi mee verdiend. Mooi smeer geld om zijn prof gamers status omhoog te houden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Nope, en zelfs z'n goede vrienden wisten dit niet, vermoedens over z'n geaardheid hadden we al wel, ken iemand die hem wel eens al was tegengekomen op gay.nl maar heeft dit voor zich gehouden.
Overige bewoners krijgen cluesquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd naar die 'zware sanctie' die er dan zou volgen
Voor straf een week bij elkaar in bed slapen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
ja dat zegt ze en daarom snapt ze niet dat ze gecast is.quote:
Als er een god regie is : de hele toko op noodrantsoen ala bb1.. bruin brood met pindakaas wat vitaminepillen en koud water!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die Coos weet het wel te benoemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan noemen ze mijn postings wel eens smaakvol! Hulde voor dit prachtige stukje proza!
Al het geld kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |