Jij kent hem?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Oke, nu liegt ie echt ALLES, just so you know.
Dat was al lang bekend inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Haha dat hij z'n havo niet had gehaald wist ik ook al een tijdje, vond het al apart dat hij erover had gelogen dat hij het wel had gehaald.
yeps...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Oke, nu liegt ie echt ALLES, just so you know.
In portugal net een minuut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De dag is pas een uur bezig
Dit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap er geen kut van, maar ik vind het wel enorm boeiend dit.
Ja, lijkt me ook erg sterk dat je op je 18e kan beginnen en dan professioneel kan gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Professional gamer is online-poker?
Logisch dat je dan je havo niet haaltquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook erg sterk dat je op je 18e kan beginnen en dan professioneel kan gaan.
In games als bijvoorbeeld HALO ligt het niveau ontzettend hoog en die gasten die prof zijn zijn echt 18 uur per dag ermee bezig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
Wat leest hij nou? Dakloos voor Dummies?
[ afbeelding ]
zo moeilijk is dat niet zelfs mijn 17 jarige nichtje is dat gelukt als enige meisje teminste begreep ik ervan zo weekend in ene zaal met alle pc's enzo ,dat is het toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een lan toerinooi(game tournooi) gewonnen.. dit is allemaal bullshit
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Darakka het volgende:
Voor geintresseerden:
Guido als professioneel gamer:
En hij is nog wel enorm complex?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Logisch dat je dan je havo niet haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |