Een spekbinder heet zoiets...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
Laura heeft wel een fantastische plompzak-riem om
De regie heeft heel goed voorspeld hoe Guido en Laura hierop zouden reageren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daar hebben ze nu moeite mee, snap ik ook wel, wat een bemoeienis van de regie eigenlijk
Ze zei letterlijk dat haar geheim is dat ze dyslectisch isquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Zegt ze nu net dat ze moeite heeft met lezen?
Frietjes van Geer!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
Zou wel leuk zijn als Ome Geer dit allemaal heeft staan afluisteren.
Ik vind het juist wél zakelijk om niet in te gaan op deze opdracht waarin je de speelbal bent én blijft van de plannetjes van de redactie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn meer stelletjes aan het ontstaan. En dan hoef je niet perse buiten de groep te vallen, dat heb je zelf in de hand. Hoe overtuigender ze hun geheim spelen hoe makkelijker ze zich hetzelf maken. Dit niet-zakelijke gedrag is NOG kutter voor hun kansen in de overwinning.
Dan hoorde ik het goed. Maar ik heb 'r ook een keer een brief zien moeten voorlezen. Lijkt me dus ook niet te kloppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Noelle06 het volgende:
Wel even respect voor de regie dat ze dit aan ons laten door schemeren.
Laura zegt nu dat ze nooit iets fout heb geschreven![]()
wat is nog waarheid.
Misschien een leugen om de leugen nu. en daar worden ze nu op bestraft dor de regie.
Als Laura het slim speelt kan ze daar toch een dealtje mee maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Flow3r het volgende:
kansen wel verkeken bij Alex natuurlijk
Ze zit al lekker in de slachtoffer rol sinds de oprot rondequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze voegde er aan toe; "Dat word ik toch al door de helft hier."
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk dat haar geheim is dat ze dyslectisch is
Laura; Alex zodra dit klaar is pak ik je piemol ok mattie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Laura het slim speelt kan ze daar toch een dealtje mee maken.
Ze heeft hem al eerder zgn verteld dat ze niets met hem wil, maar vanmiddag zaten ze wel af te spreken om naar Hongarije te gaan samen als ze uit het huis komen.
Alex zal toch inmiddels wel door hebben dat het om een missie gaat, met al dat gesnotter van d'r?
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.htmlquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
pak je nu de stofzuiger enz...
Je kunt wel lezen hoor, als je dyslectisch bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het goed. Maar ik heb 'r ook een keer een brief zien moeten voorlezen. Lijkt me dus ook niet te kloppen.
'Heel erg dyslectisch' zelfs.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk dat haar geheim is dat ze dyslectisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |