Ze hebben de missie om bijelkaar te slapen vannacht en ontbijt op bed voor komende ochtend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:21 schreef Flow3r het volgende:
hoezo krijgen ze een sanctie? heb ik ff gemist
Doet zij ook de productie van dit programma?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
De naam "Hummie" mag vooral niet uitgesproken worden
Is dat 'die vrouw' waar Guido het over had?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat boeit het dat hij eventueel gay is? Heb zo'n hekel aan mensen die hier iets op tegen hebben of erop moeten reageren, zeg dan niets. Gay of hetero beiden prima!quote:
Hmm ja, de missie an sich is niet moeilijk, maar als je dat dan elke dag moet doen wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef catwaezle het volgende:
Guido zegt dat dat heel moeilijk is om vol te houden. Ze kunnen niet vannacht bij elkaar in bed kruipen en het daarna opeens niet meer doen. Ze moeten vanaf vandaag dus iedere nacht bij elkaar slapen. Waarna zoenen enz enz ook zal moeten volgen.
Hummie heb gecast toch ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Nederland? Man met die 100 streamers moet je het doen heur
De uitleg is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Even jezelf verplaatsen in een nicht. Vriend van me (nicht) heeft het consequent over schotwond.
hahah die Hummie tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ohw is dat de truuk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef PC eend het volgende:
Na al dat gezeik van elkaar aangehoord te hebben is het eigenlijk wel wat vreemd om niet bij elkaar in bed te eindigen
Maar ja die weet niet beter, die nog nooit een flamoes gezien en zoja heeft die eenzelfde reactie erop gehad als Gaydo en zijn notenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Even jezelf verplaatsen in een nicht. Vriend van me (nicht) heeft het consequent over schotwond.
Ik niet. Dit was vanaf dag 1 hun missie. Doen alsof ze iets gingen voelen voor elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef Flow3r het volgende:
vind het wel een beetje rare manipulatie van de regie hoor
en daar hebben ze nu moeite mee, snap ik ook wel, wat een bemoeienis van de regie eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze hebben de missie om bijelkaar te slapen vannacht en ontbijt op bed voor komende ochtend.
* verslik in slok wijn *quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken nu staan er camera's op. Bij de vorige patethische leugenaar die we in nederland kennen verdween er een amerikaans meisje op Aruba
En ze voegde er aan toe; "Dat word ik toch al door de helft hier."quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura: Ik was nooit in mijn leven gaan zoenen met jou. En ik wil niet uitgekotst worden hier.
1000 euro in kas erbij voor beide.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daar hebben ze nu moeite mee, snap ik ook wel, wat een bemoeienis van de regie eigenlijk
oke, naar bed danquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
1000 euro in kas erbij voor beide.
Wees blij, anders was het een retesaai (nog saaier dan het af en toe al is) programmaquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daar hebben ze nu moeite mee, snap ik ook wel, wat een bemoeienis van de regie eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |