Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je bedoelt op mn gsm toch? Ik dubbelklik dan op de mp3, maar er gebeurt niks...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga er eens heen via C -> Users -> Je naam -> Muziek (even ervan uitgaande dat je muziek daar staat).
Ja, via de app. Je hoeft trouwens maar één keer te drukken. Vreemd dat 'ie het niet doet dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja je bedoelt op mn gsm toch? Ik dubbelklik dan op de mp3, maar er gebeurt niks...
Ook 1.21.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Parafernalia het volgende:
Welke versie heb je? Ik 1.21 zie ik nu.,..
Ook niet...er gebeurt niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook 1.21.
Probeer eens iets anders te openen, een .txt bijvoorbeeld?
Dat zou het best wel eens kunnen zijn jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia is even alle .NET framework rommel aan het downloaden
Ik moest 3.5 hebben...ik had 3.5 SP1, maar er waren de nodige updates.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja
Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'enquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:
En Google is begonnen met het uitrollen van versie 2.3.3; ook voor de Nexus One. Dit fixt de willekeurige bootloops welke mensen met 2.3 ervaarden (ik ook) en zorgt ervoor dat 2.3 nu ook volledig goed zal werken op de Desire
Jawel, de Facebook-app installeren en syncen aanzetten. Ik heb alle profielfoto's en linkjes naar profielen gewoon bij het goede contact staan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'en
Dus nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jawel, de Facebook-app installeren en syncen aanzetten. Ik heb alle profielfoto's en linkjes naar profielen gewoon bij het goede contact staan.
Wat is dezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dus niet
http://www.nu.nl/internet(...)cten-in-android.html
Nope, is alleen bij de Nexus Squote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'en
even goed door lezen andere toestelen komen ook aanbodquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, is alleen bij de Nexus S.
quote:De verwijdering is vooralsnog alleen van toepassing op het toestel Nexus S, maar Google laat al doorschemeren dat ook andere populaire toestellen binnenkort zullen worden aangepast.
Maar met een custom-rom heb je er toch geen last van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
even goed door lezen andere toestelen komen ook aanbod
[..]
Helaas wel. Is een beperking die google oplegt. En helaas is het zo dat een custom rom nog steeds gebaseerd is op stock Android het zei 0.5, 1.5, 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.2-1, 2.3, 2.3.2, 2.3.3quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar met een custom-rom heb je er toch geen last van.
Maar wel op bepaalde toestellen, zoals het er nu uitziet gewoon de leidende toestellen van Google, zoals de Nexus S en opvolgende apparaten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Helaas wel. Is een beperking die google oplegt. En helaas is het zo dat een custom rom nog steeds gebaseerd is op stock Android het zei 0.5, 1.5, 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.2-1, 2.3, 2.3.2, 2.3.3
LauncherPro, daar kan je echt alles mee aanpassen. Homescreen tenminste.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind het standaard layout een beetje... saai worden na bijna een jaartje...
Welke app kunnen jullie me aanraden om wat meer te kunnen customizen?
Android + geen idee welke fontquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Android + Helvetica
[ afbeelding ]
Waar heb je dat thema vandaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Android + geen idee welke font
[ afbeelding ]
Is een zelfgemaakte mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar heb je dat thema vandaan? Ik zoek nog een monochroom thema, ipv dat groen van 2.3
.
Waarom is die er niet voor de Desirequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is een zelfgemaakte mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.
Screens:
[ Flickr Photoset ]
Omdat de Galaxy S meer ownender is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom is die er niet voor de Desire
Je kan de port zelf kiezen. En het ip-adres van je pc ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Juup© het volgende:
Even ingelezen, vond Unified Remote in eerste instantie maar onzin aangezien ik PocketCloud gebruik, maar na op de website van Unified Remote gelezen te hebben wat het programma allemaal kan, ga ik het toch eens uittesten.
Ben alleen een beetje huiverig voor het "Server" idee, ben altijd bang dat anderen (lees Unified Remote) kunnen "meekijken" op mijn server als ik het programma daarop geïnstalleerd heb.
Hmmm, eens goed uitzoeken dus
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de Galaxy S meer ownender is.
Ik heb er al éénquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de Galaxy S meer ownender is.
2.3.3quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is nou de laatste versie van Android? 2.3 toch?
Graag Honeycomb voor m'n Tabquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Op dit moment 2.3.3 en zodra de eerste Honeycomb tablets beschikbaar zijn, is het versie 3.0
En die is ook voor de Galaxy S?quote:
Officieel nog niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En die is ook voor de Galaxy S?
Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?quote:
Ja, zo van de één op de andere dag is je telefoon geüpdate.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?
2.3.3 is vandaag pas via een OTA-update naar de Nexus S en de Nexus One verzonden. Dat duurt nog wel minimaal 2 maanden, denk ik. Of je moet je toestel rooten natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?
Screenshot-app in de market.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Mr.DD het volgende:
Screenshots maken, iemand een idee hoe? Met behulp van gratis app zou handig zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zo van de één op de andere dag is je telefoon geüpdate.
En 2.3 dan? Want ik heb nog steeds gewoon 2.2quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
2.3.3 is vandaag pas via een OTA-update naar de Nexus S en de Nexus One verzonden. Dat duurt nog wel minimaal 2 maanden, denk ik. Of je moet je toestel rooten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop