abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93199257
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoer :7
Nou, dat durven ze niet tegen mij te zeggen, maar als ik hier een boekje open zou doen. Nee, volgens mij is hij wel lief.

Ik ging er vorige week met 1 om, maar dat is hier te prive om te vertellen. Ik kan niet met iemand omgaan, ja, kan wel, maar jongens en mannen willen als het erop aankomt maar 1 ding en dat is of een relatie of seks. Zegt ie "ik wil wel kontakt met je blijven houden". Op zondagavond, vorige week, ik heb hem 4 keer afgebeld omdat ik niet thuis was, dat pikte hij allemaal. Belde ik hem en zei kom maar om 20.15 uur, want ik ben best wel moe en wil niet te laat naar bed. Over 20 minuten zou hij er zijn. Ik belde hem af, omdat ik er niet onderuit kon, maar wat doet hij, ik hoor niks dus toen het 21.15 uur was belde ik hem, van je hoeft niet meer te komen. Nooit meer. Die avond kwam hij niet. Onaangekondigd stond hij 14 februari met een hele dure fles wijn voor de deur. Hij had er twee gekocht, maar de volgende was voor een volgend bezoekje, haha. Hij drinkt zelf niet, moslim (de goede of misschien net weer niet), maar begon zijn oom hem te bellen. Hij woont net bij mij in de omgeving, dus hij dacht "dat is allemaal wel leuk en aardig". Ik heb gezegd dat ik ook geen vrienden meer met hem wilde zijn, maar verhaal gaat dieper, tever voor hier.

Met Marokkaanse jongens is het zo, dat ze altijd wel op eenzelfde punt belanden in mijn optiek. Zij geloven dat vrouwen van een andere nationaliteit echt hoeren zijn. Dat is ze met de paplepel ingegoten. Weet je waardoor het vooral komt. Ze zien het zo dat wij hen hier als komende gastarbeiders hebben gebruikt. Als je het over volbloed Nederlanders hebt dan zijn Nederlanders toch ook zwaar onderdrukt door Duitsland? Het was natuurlijk wel Nazi-Duitsland, want gewone Duitsers hadden natuurlijk ook geen moer te vertellen.

Wat Marokkanen moeten leren is dat ze dankbaar moeten zijn dat ze hier mogen zitten. Waar je wieg heeft gestaan dat kan je niet uitkiezen, maar voor de rest heb je er wel een hand in hoe het kan of gaat lopen. Maar jij komt uit Rotjeknor? Dichtbij mij, haha
pi_93199361
Ja ik kom uit rotjeknor, zullen we eens gaan triple daten, jij, Scorpie en ik?
pi_93199437
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja ik kom uit rotjeknor, zullen we eens gaan triple daten, jij, Scorpie en ik?
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
pi_93199512
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leveren :9
pi_93199808
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef MalaCocinera het volgende:

Lullig van hem, vind je niet, Mala. Als puntje bij paaltje komt dan haakt hij af.

[..]

Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leveren :9
pi_93199898
Ik ben jullie beiden gewoon niet waard. Ik kies er liever 1tje uit.
pi_93199913
Ach, dat quoten hierro mot ik nog ff leren, maar ik moet een nieuwe topic aan gaan maken, want als er maar 300 reacties kunnen worden gezet.

Beetje zielig, maar ze willen er bij FOK natuurlijk de originaliteit etc. inhouden.
pi_93199962
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben jullie beiden gewoon niet waard. Ik kies er liever 1tje uit.
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
pi_93200143
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dit dus ^O^

May the best lady win!
pi_93200163
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?
pi_93200347
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?
Betaal jij voor ons allen?
pi_93200464
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Betaal jij voor ons allen?
O het is je te doen om mijn geld, is dat het.
pi_93200561
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O het is je te doen om mijn geld, is dat het.
Uiteraard!
pi_93200624
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Uiteraard!
Dan is het goed. Moet ik je oppikken met de BMW?
pi_93200739
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan is het goed. Moet ik je oppikken met de BMW?
Ga je onze prive chauffeur zijn O+
pi_93200798
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ga je onze prive chauffeur zijn O+
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!
pi_93201018
Gaat hard hier.. :P
pi_93201069
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
pi_93201131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.
pi_93201223
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..
Op elke site is het ook weer anders en ik ben ook totaal niet geinteresseerd in iets wat enige vorm met computeren te maken heeft.

JIj hebt bedrijfseconomie gestudeerd. Wat, waar en vooral welk niveau. Sommigen vinden zichzelf tegenwoordig al student op een MBO, volgens mij omdat ze dan de 18 zijn overschreden. Ach, dat hele onderwijs zit tegenwoordig in een malaise, daarom draait de economie ook zo lekker, dat komt nu niet bepaald alleen door een economische crisis/-recessie, genoemd de kredietcrisis.
HBO schat :*

@Mala, 1,93m, nu tevree? :@
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93201305
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wanneer ga je me vertellen wat je met je slaafjes hebt gedaan?
pi_93201309
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:57 schreef Boudibou het volgende:
Gaat hard hier.. :P
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..
Als jij nu hierzat, dan had ik natuurlijk wat anders gedaan,
maar luister die moderators kijken hier mee naar die berichten
en daar houd ik niet van, dus ik doe niet aan priveberichten hier.
Sorry, maar jij mij wel een leuk ding als Marokkaan zijnde. Ja, nu
heb ik wel wat geschreven.

De rest schrijf ik hier niet, maar als mensen hele rare dingen gaan roepen,
ik kom hier nog maar koud 27 uur. Voor de rest doe ik niks met internet,
maar kom ff niet buiten vandaar.

Maar Scorpie is een beetje bang voor Mala en mij geworden, misschien dat
jij ook me kan gaan?
pi_93201356
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.
Backup voor wat? 'Die Mocro' is anders wel een mooie lul eerste klas ;)
pi_93201506
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..
Als jij nu hierzat, dan had ik natuurlijk wat anders gedaan,
maar luister die moderators kijken hier mee naar die berichten
en daar houd ik niet van, dus ik doe niet aan priveberichten hier.
Sorry, maar jij mij wel een leuk ding als Marokkaan zijnde. Ja, nu
heb ik wel wat geschreven.

De rest schrijf ik hier niet, maar als mensen hele rare dingen gaan roepen,
ik kom hier nog maar koud 27 uur. Voor de rest doe ik niks met internet,
maar kom ff niet buiten vandaar.

Maar Scorpie is een beetje bang voor Mala en mij geworden, misschien dat
jij ook me kan gaan?
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..
pi_93201537
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Devion het volgende:

[..]

HBO schat :*

@Mala, 1,93m, nu tevree? :@
Nais, ben je ook nog sportief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')