Ik zou wel willen, maar dit is zo'n wending dat het lijkt of ik jok.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Schalks. het volgende:
Jammer Nick, maar ik ben toch benieuwd naar hoe het afgelopen is
Dan zal hij allengs doodbloeden, het zij zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Red je topic door een foto te plaatsen. Anders is het snel afgelopen voorspel ik.
Terechte Tibetaanse krabhamster wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef tarantism het volgende:
NOU BEDANKT MOOIE PRAATJES MAAR DE MAN IN DE STRAAT WORDT WEER GEPAKT TERWIJLD E HEREN OP DE HOGE PLUCHE BLIJVEN ZITTEN OPEN JE ZAKKENVULLEN MENSEN OGEN[ afbeelding ]
Waar komt jou leeuw vandaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terechte Tibetaanse krabhamster wel.
Wat post je mij lichaam met een ander hoofd erop?quote:
Het bleek een 41-jarige man te zijn met een bierbuik wat je stiekem wel aantrekkelijk vond en dus hebt geneukt achter het station voor 15 euro.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dan zal hij allengs doodbloeden, het zij zo.
Wie de afloop van dit verhaal kan voorspellen krijgt een foto van het lekkere wijf, wat een gedrocht is.
Je was met op de fiets naar het station gegaan, eenmaal aangekomen zag je dat het lekkere wijf een gedrocht bleek te zijn. Omdat je vorige hossels allemaal mislukt zijn, had je zoiets van: "Fuck it, ze heeft wel een fijn lichaam" en vroeg je of ze meeging naar je huis op de fiets. Eenmaal op de fiets merkte je dat het weer begon om te slaan, en er volgden enorme windstoten. Hierdoor vielen jij en het gedrocht van de fiets, waardoor het gedrocht gewond raakte en naar de eerste hulp moest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wie de afloop van dit verhaal kan voorspellen krijgt een foto van het lekkere wijf, wat een gedrocht is.
Een fan!, ik zal het verhaal zo vertellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Saturos het volgende:
[..]
Je was met op de fiets naar het station gegaan, eenmaal aangekomen zag je dat het lekkere wijf een gedrocht bleek te zijn. Omdat je vorige hossels allemaal mislukt zijn, had je zoiets van: "Fuck it, ze heeft wel een fijn lichaam" en vroeg je of ze meeging naar je huis op de fiets. Eenmaal op de fiets merkte je dat het weer begon om te slaan, en er volgden enorme windstoten. Hierdoor vielen jij en het gedrocht van de fiets, waardoor het gedrocht gewond raakte en naar de eerste hulp moest.
Iets in die richting? Het moet met een fiets te maken hebben, jouw topics kennende.
De afloop: Neuken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |