Het gaat dan ook niet gebeuren, maar het lijkt me wel geinig om eens een keer 'vrij baan' te krijgen op die manierquote:
Er zijn grenzen aan wat je ergens voor over kan hebben hèquote:Op zondag 27 februari 2011 10:02 schreef Hyperdude het volgende:
https://www.politieacademie.nl/Pages/Welkom.aspx
![]()
Dat is vaak DKDB of speciaal vervoer van DV&O. Ze hebben een uitgebreide training gehad en zijn fysiek en chauffeurtechnisch zeer competent, maar puntje bij paaltje zijn het nog steeds beveiligers.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik denk dat de jongens die voorbijkomen razen in dikke BMW's met flitsers, best stoer werk hebben. Alleen zijn dat niet de banen die je kunt bemachtigen als starter.
LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is vaak DKDB of speciaal vervoer van DV&O. Ze hebben een uitgebreide training gehad en zijn fysiek en chauffeurtechnisch zeer competent, maar puntje bij paaltje zijn het nog steeds beveiligers.Niks mis mee overigens, maar niet echt mijn werk.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:01 schreef TommyGun het volgende:
Sinds vrijdag in het bezit van een E46 318, en moet zeggen; het rijdt heerlijk.
Ik heb wel een issue... zodra de motor goed warm is (bijvoorbeeld na een stuk snelweg + stuk file rijden) begint deze te fluiten. Wanneer je gas geeft is het gefluit weg, maar zodra je gas terug neemt of de motor stationair laat lopen dan komt het weer terug (en hard ook). Het lijkt me niet dat dit iets met de koeling te maken heeft, aangezien de temperatuurmeter netjes in het midden blijft staan.
Iemand enig idee? V-snaar of iets dergelijks?
Thanks.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat gefluit: ergens een lekke vacuumslang? Is het echt gefluit, of gepiep?
Als 'ie dan ook nog eens lastig stationair loopt zou ik in ieder geval even de slangen controleren (je hebt daar geloof ik ook spuitbussen voor om te kijken waar het eventueel vandaan komt).quote:Op maandag 28 februari 2011 09:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Thanks.
Ja lastig te zeggen... het klinkt als een lange fluit, maar dusdanig hard dat een constante piep ook goed mogelijk is. De toonaard verandert echter wel naarmate je met het gaspedaal speelt. Overigens bedenk ik me net dat ik zaterdag ook wat problemen had met stationair draaien toen 'ie koud was; neigde steeds naar afslaan. Maar dat is een minuut later ook weer weg en treedt verder niet meer op (wanneer warm).
Wellicht toch iets met vacuüm, valse lucht aantrekken of zo?
Een scheurtje/gaatje in een vacuumslang kan altijd gebeuren, hoeft niet een gigantisch euvel te zijn (als dat het is). Bij mijn auto is de radio/radio-module waarschijnlijk stuk, kost me ~¤250 euro. So be it, met dit soort kleine dingen houd je rekening als je een 2ehands auto koopt (ik iig wel).quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Bowny het volgende:
Lekkere auto heb je gekocht dan.....![]()
Bij mij komt er echt never nooit niet meer een '99 318i voor de deur. Auto heeft me nooit in de steek gelaten, maar d'r zitten zoveel irriteerpunten aan die auto. Het lijkt wel of '99 echt een doemjaar voor de E46 was.
Mwoah verder is 'ie absoluut niet in slechte staat hoor. Problemen met techniek hou je altijd, vroeg of laat steekt er altijd wel iets de kop op. Ik hoop alleen dat het gewoon iets simpels is al een slang of riem, maar gezien het feit dat 'ie compressie genoeg heeft en zo maak ik me niet zo'n zorgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Bowny het volgende:
Lekkere auto heb je gekocht dan.....![]()
Bij mij komt er echt never nooit niet meer een '99 318i voor de deur. Auto heeft me nooit in de steek gelaten, maar d'r zitten zoveel irriteerpunten aan die auto. Het lijkt wel of '99 echt een doemjaar voor de E46 was.
Ik zal inderdaad eens m'n monteur bellen vanavond. Temp. sensor lijkt me niet, want dan zou 'ie (de naald) toch niet bewegen?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als 'ie dan ook nog eens lastig stationair loopt zou ik in ieder geval even de slangen controleren (je hebt daar geloof ik ook spuitbussen voor om te kijken waar het eventueel vandaan komt).
Of eventueel een temp.sensor?
Dat sowieso. Ik hou wat geld opzij om de auto helemaal naar mijn smaak te maken maar ook wat voor onvoorzien onderhoud. Daarnaast heb ik nog een maand garantie en de verkoper deed alles behalve moeilijk wat betreft eventuele mankementen betreffende motor/bak dus ik kan ook nog even teruggaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een scheurtje/gaatje in een vacuumslang kan altijd gebeuren, hoeft niet een gigantisch euvel te zijn (als dat het is). Bij mijn auto is de radio/radio-module waarschijnlijk stuk, kost me ~¤250 euro. So be it, met dit soort kleine dingen houd je rekening als je een 2ehands auto koopt (ik iig wel).
Het zijn vaak ook maar kleine dingen hoor, maar iedere keer 100 hier en 100 daar tikt aardig aan. Het is gelukkig wel zo dat 9 van de 10 problemen terug te vinden zijn op 't internet, dus typische E46 kwaaltjes, waardoor je vaak zelf al een diagnose kunt stellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mwoah verder is 'ie absoluut niet in slechte staat hoor. Problemen met techniek hou je altijd, vroeg of laat steekt er altijd wel iets de kop op. Ik hoop alleen dat het gewoon iets simpels is al een slang of riem, maar gezien het feit dat 'ie compressie genoeg heeft en zo maak ik me niet zo'n zorgen.
Uiteraard, maar je moet er wat voor over hebben hè... Wil je dat onderhoud niet dan koop je of een gloednieuwe Bimmer (te duurquote:Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Bowny het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook maar kleine dingen hoor, maar iedere keer 100 hier en 100 daar tikt aardig aan. Het is gelukkig wel zo dat 9 van de 10 problemen terug te vinden zijn op 't internet, dus typische E46 kwaaltjes, waardoor je vaak zelf al een diagnose kunt stellen.
Oh je zit ook al op GoTquote:Op maandag 28 februari 2011 10:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh een M43nou ja dat gefluit lijkt me eerder te maken hebben met de koeling dan. Dus een waterpomp of visco lijkt me niet zo raar aangezien je zegt dat het pas gebeurt als de motor echt warm wordt.
je hebt ook een belastingsvrije 7 serie tochquote:Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef TommyGun het volgende:
een belastingvrij gebakje (te klein)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |