Ik zag het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Ik heb het er speciaal ook nog even bij gezet
Als je dat kunt ben je leniger dan ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga mijn knoken onder de gedeukte reet proppen en de bank vertroetelen![]()
![]()
Sliep tait
Voor jou wellicht, tis een vrouw, kom je ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel beter dat ze lekker thuis komen
toch wel een beetje een lekker ding he ?
gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, tis een vrouw, kom je ook?
Ja ik eigenlijk ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gezellig![]()
![]()
maar vrijdag moet ik werken
Welllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
"altijd" als Greys een verdieping lager slaapt dan ik krijg ik sms met huttenkuttenheugte
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
"altijd" als Greys een verdieping lager slaapt dan ik krijg ik sms met huttenkuttenheugte
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.
Ik heb m'n hele gewicht in de strijd moeten gooien om em bij mij in bed te houden
Echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugde
(Maar in Landal kreeg ik van jou, toch?)
Enorrrrrm, hij heeft een kruisjesaftrektelkalendert gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Verheugt ie zich al op een volgend wild wijven weekend Ing, je man?
En hoeft ie deze keer niet vroeg op dan?
Jaaaaaaa, wij gingen ook luisteren of we al hoorden dat jullie hem haddenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Echt zo flauw in Landal, maar ik lag met Gb en Ll op de grond in een slaapkamertje en als een van ons dan naar boven smste en je hoorde daar *pieppiep* en daarna een hoop gegier, dan was het weer zo melig
En ik lig altijd naast jou om dit feest live mee te maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.
Ik heb m'n hele gewicht in de strijd moeten gooien om em bij mij in bed te houden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Enorrrrrm, hij heeft een kruisjesaftrektelkalendert gemaakt.
En hij is zondags gewoon vrij.
Dus hij gaat nu pas echt los.
Hordenlopen x1000
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar zijn onderbroekje durfde hij toch niet aan ons te laten zien.
We moesten toch wat om te kunnen communiceren ondanks traphekje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wij gingen ook luisteren of we al hoorden dat jullie hem hadden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het gezamelijk tandenpoetsen was toch wel een hoogtepunt he?
Van Greys wint ie sowieso toch al nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik in training gaan!
Leren springen! En rennen. En zo.
Ik heb hem verslagen met zingen toen ie djdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van Greys wint ie sowieso toch al niet
Keep it rockin' rockin' rockin' rockin' rockin' rockin'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem verslagen met zingen toen ie djde
Ja, dat lachen was vernederendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Something Stupid moeten we ook nog ff een keer doen.
Zonder Elies
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat lachen was vernederend
Ja, zit je vol overgave te zingen: "MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weer
Terwijl het zo lief klonk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weer
Ik ging haast over mn nek van het lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat hoef je niet te vertellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ging haast over mn nek van het lachen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je niet te vertellen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het was ook heul erg volgens mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het was bloedserieus gezongen, maar zó hemeltergend valsquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het was ook heul erg volgens mij![]()
Het was wel leuk, daar ging het omquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was bloedserieus gezongen, maar zó hemeltergend vals
Ik was wel op slag verliefd op jullie allebeiTé liev
![]()
Jij houdt van valse vrouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik was ook echt m'n stinkende best aan het doen om niet met Tombo's toonhoogte mee te zingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
He-le-maal niet. En ik lachte jullie niet uit; het was gewoon onvoorstelbaar aandoenlijk, schattig en grappig. Ik bleef er bijna inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was ook echt m'n stinkende best aan het doen om niet met Tombo's toonhoogte mee te zingen.
Lukte niet echt helemaal geloof ik
Waar en wanneer??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, komen jij en Maes weer crashen?
Dan doen wij weer verrast.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, komen jij en Maes weer crashen?
Net als de vorige keer, toen Gb allaaaaaang had verteld dat ze eraan kwamenquote:
Dat had ze heul nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Net als de vorige keer, toen Gb allaaaaaang had verteld dat ze eraan kwamen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
He-le-maal niet. En ik lachte jullie niet uit; het was gewoon onvoorstelbaar aandoenlijk, schattig en grappig. Ik bleef er bijna in
Nee joh!quote:
Dat kan ik juist beter met wijn opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]Het is dat ik wijn op had, anders was ik gaan janken
Ik was van ontroering beslist mee gaan doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Het is dat ik wijn op had, anders was ik gaan janken
Fixed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
Ik schrok me We waren lam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie mogen wel bij mij komen crashen in augustus; beeb gaat met de miniatuurtjes naar warme oorden (en ik mag niet mee...Crashmeet bij Elies! Ik vind het leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Crashmeet bij Elies! Ik vind het leuk!
Dat is inderdaad verrotte jammer. Maar het is niet anders. Wie weet komt het ooit nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Die doe ik dan wel met één van julliequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Something Stupid moeten we ook nog ff een keer doen.
Zonder Elies
Deze moet ik gequote hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Die doe ik dan wel met één van jullie
En dan ga ik deze keer een week van te voren niet praten, zodat ik ook enigszins kan zingen![]()
Niet in de juiste toonhoogte, dat gaat hem sowieso niet worden.
Ga je dit keer zingen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doe ik dan wel met één van jullie
En dan ga ik deze keer een week van te voren niet praten, zodat ik ook enigszins kan zingen![]()
Niet in de juiste toonhoogte, dat gaat hem sowieso niet worden.
Het is nu al mooi. Stil is...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ga je dit keer zingen?![]()
Ik ga het mooi vinden, weet ik nu al.
Tuulk wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verrotte jammer. Maar het is niet anders. Wie weet komt het ooit nog
Dat laatste moet je dus niet zeggen, want dan durf ik straks weer nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je dit keer zingen?![]()
Ik ga het mooi vinden, weet ik nu al.
Wordt aan gewerkt, maar het is nogal taaie materie, dus het duurt gewoon lang. Maar ik kom van ver en er zit nog steeds vooruitgang inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuulk wel.En anders regelt global warming het wel voor je en kun je in je eigen tuin aan de kust onder een palmboom liggen.
HOOOOOOO! Drank moet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Zien we dan wel weer Greysie....alles mag en niets moehoet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt, maar het is nogal taaie materie, dus het duurt gewoon lang. Maar ik kom van ver en er zit nog steeds vooruitgang in
Ik zal een nieuwe fles Safari voor je halenquote:
Ik heb het idee dat jij een van de meer huishoudelijke personen hier bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, ik ben echt kapot van dat gepoets...mss zou ik thuis es wat meer moeten oefenen
Die andere was nog niet leeg toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal een nieuwe fles Safari voor je halen
Najaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij een van de meer huishoudelijke personen hier bent.
Niet leeg, maar we willen niet tekort hebben he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die andere was nog niet leeg toch?
En als dat wel zo is neem ik een fles amarula mee. Hebbie die al eens geproefd?![]()
Je moet kijken naar de norm waartegen je je meet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja![]()
Ik kan niet tegen een smerig huis idd, maar dat ik nou een poetsgoeroe ben
Zal ik meenemen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet leeg, maar we willen niet tekort hebben he?![]()
En nee, nog nooit gehad.
Gaan we proberen
Succes met de grote sjouw!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog ff bankhangen en lezen....morgenvroeg half 10 word ik weer frips ende fruitig verwacht
Ik ga mee, mijn wekker gaat even laatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes met de grote sjouw!![]()
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen gaat om half 7 de wekker weer.
*loert*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga mee, mijn wekker gaat even laat
Greys ligt nog niet, maar het gaat spoedig gebeuren!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*loert*
Ligt Greys weer een verdieping lager? Want dan moet de telefoon mee!
Die heb ik maar die wil ik niet kwijt helaas, hoezo heb je er een nodig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Nonneke het volgende:
iemand hier die toevallig van zn hondenbuggy afwil ?![]()
[ afbeelding ]
zoiets zoek ik, voor 20 euro ofzo
voor het bejaarde hondje van mn nichtje, met dagjes uit enzo gaat hij altijd mee maar wordt dan maar in zo'n huurwagentje of huurbuggy gepropt, dat ligt heul niet fijn, of de kinderen schoppen hem er stiekem uit en gaan er zelf in zitten etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik maar die wil ik niet kwijt helaas, hoezo heb je er een nodig?
Ja een tas zou wel kunnen, maar kan me niet voorstellen dat dat fijn ligt zo'n dag, in zo'n buggy kan hij ook nog stukjes staan of zitten (hij komt er natuurlijk ook wel uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze zijn redelijk duur.
Is een draagtas niks?
Hoe zwaar is t beestje?
Ik zou echt niet meer zonder kunnen, en Chico en Kees ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:30 schreef Nonneke het volgende:
Nja ik voel me wel gierig omdat ik het voor mn eigen honden zo zou kopen![]()
ik denk er nog wel even overna, wel een leuke gezien op MP maar die was t.e.a.b misschien maar eens mailen wat zijn aannemelijk vind
Neeeee daar zou ik Sjon nog niet indouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:37 schreef Nonneke het volgende:
Mooi prijsje, helemaal nieuw, maar ik vind het toch wat zielig
echt hequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeee daar zou ik Sjon nog niet indouwen
Oh, tegenwoordig kom ik echt vaak mensen met hondenbuggy's tegen in de stad hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gewoon zo'n wandelwagentje voor Bink gekocht (zoals op de onderste foto) voor 3 euro op een rommelmarkt ofzo. Hij kan nog prima lopen enzo, maar op een markt ofzo raakt ie in paniek van al die benen, die bejaarde.
(Heb hem maar één keer gebruikt, op die rommelmarkt waar ik hem gekocht had, want ik voelde me er toch mee voor lul lopen)
Ja het was ook meer mijn eigen gevoel, de mensen zelf vonden het prachtig en gingen oehhhen en ahhhhen met Bink in dat wandelwagentje. Hij ging er ook riant bij liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig kom ik echt vaak mensen met hondenbuggy's tegen in de stad hoor!
Dat was ook al een flinke tijd geledenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik dacht dat je die fase voorbij was
mjah jammer weerquote:
Ohw Spike kan ook prima lopen, maar niet de hele dag en bv in de dierentuin vind ik het zielig tussen al die benen etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gewoon zo'n wandelwagentje voor Bink gekocht (zoals op de onderste foto) voor 3 euro op een rommelmarkt ofzo. Hij kan nog prima lopen enzo, maar op een markt ofzo raakt ie in paniek van al die benen, die bejaarde.
(Heb hem maar één keer gebruikt, op die rommelmarkt waar ik hem gekocht had, want ik voelde me er toch mee voor lul lopen)
nah Spike is saai hoor in de dierentuin, de laatste keer zat hij oog in oog met een leeuw, en het deed hem niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Whehe dan moet Spike met ons naar de dierentuin, Chico deelt zijn ride met iedereen![]()
Das een echte buggyslet
i luv bolderkarren, maarja waar laat je zoietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
Die hadden wij de vorige keer, heeft Bob van Maes de hele tijd met het kind van de Griek in gezeten, was keihandig.
Chico ziet ook geen dieren in de dierentuin, maar hij vindt het wel keitof om een atractie te zijn
Yups, en in Rhenen heb je dus gratis bolderkarren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
i luv bolderkarren, maarja waar laat je zoiets![]()
ehm Rhenen staat op de planning voor nu, is dat Ouwehands ? Maar het kan ook zomaar weer Amersfoort worden.
wij hebben heul geen super de boerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, en in Rhenen heb je dus gratis bolderkarren.
Als je nou ff een paar maanden wacht is de dierentuinactie van Super de Boer dr weer, dan gaan wij altijd met de volle spaarkaarten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar heel veel mensen hier gaan wel naar Super de Boer en ik heb dr ook een, dus je komt heus wel aan kaarten hoor
Ik wil wel hoor, vorig jaar en het jaar dr voor was ik met de Griek, wie weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef Nonneke het volgende:
oh lekker is dat sta ik daar in mn eentje in die stomme dierentuin kom je niet eens![]()
Met de Griek kan ik je heus wel meeten daarquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef Nonneke het volgende:
whehehe, met de griek ga je toch gezellig samen![]()
ik ga zo maar eens een stukje slapen
Maar wel nog ff lekker blijven liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik wilde uitslapen vandaag maar ik werd om half 7 wakker toen qltels wekker ging. En toen kon ik niet meer in slaap komen
Alles staat goed....meneer I. moet vanaaf maar ff een rondje huis doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:05 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al gekeken of je aardlekschakelaar goed staat? Misschien zijn je lampen niet stuk maar krijgen ze geen stroom.
Strega heeft niet de hele nacht tegen je gekwebbeld of elke 2 uur een zaklamp in je ogen geschenen? If not, hele verbeteringquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje met mijn eigen vrouw naast me.![]()
@Nokwanda, hoorde ik nu iets over geen werk meer hebben? Leuke plannen met jullie interne verbouwing. Mag EW nu de kooi hebben?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Strega heeft niet de hele nacht tegen je gekwebbeld of elke 2 uur een zaklamp in je ogen geschenen? If not, hele verbetering
Nee, Strega had Tashi getraind om elke twee uur met een zaklantaarn in zijn bekkie te komen kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Strega heeft niet de hele nacht tegen je gekwebbeld of elke 2 uur een zaklamp in je ogen geschenen? If not, hele verbetering
Hoe voel je je?
Wat rementiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, Strega had Tashi getraind om elke twee uur met een zaklantaarn in zijn bekkie te komen kijken.Zodat ik me snel thuis zou voelen.
Eigenvrouw, eigen beestenboelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje met mijn eigen vrouw naast me.![]()
@Nokwanda, hoorde ik nu iets over geen werk meer hebben? Leuke plannen met jullie interne verbouwing. Mag EW nu de kooi hebben?
Cute hè!quote:
Slechte 1 april grap!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenvrouw, eigen beestenboel
Lekker he!
EW wil dekooi niet
Hij wil echt het kleinste slaapkamertje dat we hebben. Dat is op zich al bijna een kooi.Bed van 1.90x1.35 erin en dan heeft ie zo ongeveer nog een m2. Tafel hebben we ooit ingebouwd, dus dat is er dan. Echt enkel plek voor bed tafel en stoel en wasmand. meer niet. Prikkelarm of zo. Hij wil al die ruimte niet
En ja.... op 1 april ben ik werkloos. In ieder geval heb ik dan deze baan niet meer. Maar hey.... het uitzendbureau kijkt nu al weer voor me en ik kijk zelf ook rond. Wie weet wat er tussen nu en dan op mijn pad komt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Cute hè!
[..]
Slechte 1 april grap!Hopen dat ze snel een andere bron van kattenbrokjesgeld voor je vinden. Het staat vast goed op je CV.
Prikkelarm, dus geen cactussen op zijn kamer.
Was het wel een goed gesprek?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Qwea het volgende:
2u rijden (1u heen 1u terug) voor 20 min gesprek in het Antonius in sneek
Dat is balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Strega het volgende:
Pagan is net terug van de HA. Die kon er eigenlijk niet bij dat ze hem naar huis hadden laten gaan. Hij heeft een zware AB kuur nu. Het is even wachten op de kweek, of het van z'n longen of de operatie komt. Als er in twee dagen geen verbetering is moet hij gelijk aan de bel trekken, dan moet hij weer opgenomen woorden waarschijnlijk. Dat is dus wel even kut. Hij voelt zich nu vreselijk brak en ziek.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Strega het volgende:
Pagan is net terug van de HA. Die kon er eigenlijk niet bij dat ze hem naar huis hadden laten gaan. Hij heeft een zware AB kuur nu. Het is even wachten op de kweek, of het van z'n longen of de operatie komt. Als er in twee dagen geen verbetering is moet hij gelijk aan de bel trekken, dan moet hij weer opgenomen woorden waarschijnlijk. Dat is dus wel even kut. Hij voelt zich nu vreselijk brak en ziek.
Bah dat is balen Strega, heel veel beterschap voor Pagan en hopelijk werkt de AB snel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Strega het volgende:
Maar goed dat ie vandaag wel gelijk aan de bel heeft getrokken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Strega het volgende:
Ja, gelukkig wel. Ik denk zelf dat het niet door de operatie komt. Maar even zien wat de AB doet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar goed dat ie vandaag wel gelijk aan de bel heeft getrokken.
Ja, denk het wel. Het rommelt bij z'n longen en heeft natuurlijk astma. En ze moesten bij de operatie ook bij z'n longslagader zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ah kut Strega, mss dat wat ie van te voren had nu toch doorzet?
Ik hoop dat die AB goed aanslaat
Yups, vrijdag komt de fysio aan huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Het rommelt bij z'n longen en heeft natuurlijk astma. En ze moesten bij de operatie ook bij z'n longslagader zijn.
Hoe is het je heup? Moet je nu fysio? Hoop dat dat helpt!
Ah...dat is goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, vrijdag komt de fysio aan huis
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/425283712
Helaas niet een zeldzaam verschijnsel op marktplaats.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Lekker veel info ook. De liefde straalt er vanaf ...
Ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Helaas niet een zeldzaam verschijnsel op marktplaats.
Rasdieren die na jaren ineens weg moeten maar waar ze nog wel de hoofdprijs voor willen hebben, blijkbaar is na jaren geld nog steeds belangrijker dan een goed baasje![]()
Daarom ben ik wel blij dat we hier de regel hebben dat er alleen een goed baasje gezocht mag worden en geen geld gevraagd mag worden
Maar laatst hadden we iemand hier die twee honden op marktplaats had gezet wel voor alleen een een goed huisje en die hadden heeeeel erg veel reacties gehad. Dat is op zich ook wel zonde want blijkbaar is er dus ook echt handel voor. Rare mensen soms hequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik moet gewoon struisvogelen wat betreft Marktplaats advertenties als die..
Echt he, geen 2 woorden over het karakter ofzo. Gewoon hup, weg, gratis. En snel een beetje.
Ow, kut zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Strega het volgende:
"Hoi, ik ben van de apotheek! U gebruikt die en die medicijnen?"quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Ik denk zelf dat het niet door de operatie komt. Maar even zien wat de AB doet.
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut zeg
Hoop dat de AB snel aanslaat
Als ze voor iedereen een kopje thee met een Mariakaakje en een aflevering van Keeping up Appearances zouden regelen, zouden de wachttijden iets te lang worden denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Laat stáán met een slagroomtaart erbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ze voor iedereen een kopje thee met een Mariakaakje en een aflevering van Keeping up Appearances zouden regelen, zouden de wachttijden iets te lang worden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit ik kapot op de bank met 2 paracetamol achter de kiezen en knallende koppijn.
Ik kreeg overigens wel een compliment van een cliënt dat ze me vanaf het begin al zo geschikt vond voor het vak. En de man van een cliënt zei dat ik zo'n lieve meid voor zijn vrouw was![]()
![]()
Fijn dat dit beter helpt nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo ik heb het eten klaar staan voor de visite zometeen, hoeft alleen nog maar de oven in.
Zometeen komt de hondenuitlaatservice weer![]()
Ik slik sinds gisteravond de ibru 600 van f_r en dat bevalt veeeeel beter dan die diclo , al is het maar omdat ik dan 4 x mag nemen ipv 2 x
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ze voor iedereen een kopje thee met een Mariakaakje en een aflevering van Keeping up Appearances zouden regelen, zouden de wachttijden iets te lang worden denk ik.
Niet stom bedoelt hoor, maar mag ik vragen waar je uit op kan maken dat ik echt op mijn plekje ben? Als ik mn eigen post nalees dan lees ik dat het heel vermoeiend is en dat ik nu met super hoofdpijn op de bank zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat dit beter helpt nu.![]()
Oognip: klinkt alsof je echt op je plekje bent! En goede inschatting bij dat vrouwtje.Mensen kunnen altijd een keer niet goed worden, morgen voelt ze zich waarschijnlijk al een stuk beter. Maar je schrikt je de eerste keren halfdood als je het meemaakt.
Balen van zieke Pagan!Houd hem maar goed in de gaten Strega en trek aan de bel als je het niet vertrouwt. Of als jullie het samen eventjes niet redden.
Ik vind je veel zekerder 'klinken' in je schrijven. En je wordt steeds zelfstandiger en lijkt de stage gewoon leuk te vinden. En natuurlijk is het vermoeiend en zo'n situatie met iemand die niet goed wordt hakt erin, maar ik haal er meer positieve dingen uit dan negatieve dingen. Niet dat ik ervan uitga dat je in het ziekenhuis aan het werk gaat (eerst maar eens in andere werkvelden kijken en ervaring opdoen), maar de zorg en de omgang met patiënten lijkt je op basis van je schrijven goed af te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet stom bedoelt hoor, maar mag ik vragen waar je uit op kan maken dat ik echt op mijn plekje ben? Als ik mn eigen post nalees dan lees ik dat het heel vermoeiend is en dat ik nu met super hoofdpijn op de bank zit
Als je het zo uitlegt zie je het zeker niet verkeerd en ben ik het helemaal met je eens. Ik vroeg me alleen af hoe je die link legde tussen mijn post en dat ik op mijn plek was. Als ik mijn post nalees is dat namelijk niet wat ik zou concluderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind je veel zekerder 'klinken' in je schrijven. En je wordt steeds zelfstandiger en lijkt de stage gewoon leuk te vinden. En natuurlijk is het vermoeiend en zo'n situatie met iemand die niet goed wordt hakt erin, maar ik haal er meer positieve dingen uit dan negatieve dingen. Niet dat ik ervan uitga dat je in het ziekenhuis aan het werk gaat (eerst maar eens in andere werkvelden kijken en ervaring opdoen), maar de zorg en de omgang met patiënten lijkt je op basis van je schrijven goed af te gaan.
Maar misschien zie ik dat dan verkeerd?
Ik keek niet alleen naar deze post, maar ook over wat je over vorige stagedagen schreef.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt zie je het zeker niet verkeerd en ben ik het helemaal met je eens. Ik vroeg me alleen af hoe je die link legde tussen mijn post en dat ik op mijn plek was. Als ik mijn post nalees is dat namelijk niet wat ik zou concluderen.
Maar mijn vraag was gewoon aardig bedoelt hoor (voor het geval je het niet zo opgevat hebt)
Maesje! Long time nog write!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef Maes het volgende:
Hallo allemaaldaar ben ik
![]()
Ik heb niet teruggelezen maar iig heel veel beterschap gewenst voor Pagan en oh-oh![]()
Als er verder nog belangrijke nieuwtjes zijn hoor ik dat graag![]()
OMG ik lig er dus gelijk al weer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maesje! Long time nog write!![]()
Belangrijkste thema: pillen. Als je ze niet in de aanbieding of nodig hebt hoor je niet meer bij de incrowd.
Ik ben het wel met Cat eens, je hebt inzicht, empathie en denkt goed na over de consequenties van de duizelige mevrouw in relatie tot toiletbezoek. natuurlijk ben je doodmoe en heb je daardoor ws. hoofdpijn. Er komt nu heel veel in een keer op je af, veel daarvan is nieuw en dat moet allemaal een plekje krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet stom bedoelt hoor, maar mag ik vragen waar je uit op kan maken dat ik echt op mijn plekje ben? Als ik mn eigen post nalees dan lees ik dat het heel vermoeiend is en dat ik nu met super hoofdpijn op de bank zit
Helaasch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
[..]
OMG ik lig er dus gelijk al weer uit
Paganpechvogel. Hoe ist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Cat eens, je hebt inzicht, empathie en denkt goed na over de consequenties van de duizelige mevrouw in relatie tot toiletbezoek. natuurlijk ben je doodmoe en heb je daardoor ws. hoofdpijn. Er komt nu heel veel in een keer op je af, veel daarvan is nieuw en dat moet allemaal een plekje krijgen.
Autorijden is meestal ook niet echt vermoeiend, maar de eerste rijlessen zijn dat zeker wel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Cat eens, je hebt inzicht, empathie en denkt goed na over de consequenties van de duizelige mevrouw in relatie tot toiletbezoek. natuurlijk ben je doodmoe en heb je daardoor ws. hoofdpijn. Er komt nu heel veel in een keer op je af, veel daarvan is nieuw en dat moet allemaal een plekje krijgen.
Autorijden is meestal ook niet echt vermoeiend, maar de eerste rijlessen zijn dat zeker wel.
Whahahahaha ik wil weten waarom jij de Griek niet bij mij vindt passen, je bent echt de eerste die dat zegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef Maes het volgende:
Hallo allemaaldaar ben ik
![]()
Ik heb niet teruggelezen maar iig heel veel beterschap gewenst voor Pagan en oh-oh![]()
Als er verder nog belangrijke nieuwtjes zijn hoor ik dat graag![]()
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Crap Maes, hejje geen pillen voor me?
Pffffff, ga dan maar weer hoor
Mevrouw heeft minder pijn en meteen is je grote waffel terug.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Crap Maes, hejje geen pillen voor me?
Pffffff, ga dan maar weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Waus. Hoe gaat het met de voorbereiding van de grote dag?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
ff Korte update over mijzelf, de AB lijkt al wat aan te slaan, ik voel me minder koortsig en ziek, maar wel moe en brak. Veel dingen gaan nog een beetje langs me heen, of ik teut of stoned ben. Zal wel bijtrekken.
De HA heeft me op AB gezet die zowel breed inzetbaar is tegen mijn hoesten, als tegen mogelijke infectie tgv de operatie helpt. mocht de bloeduitslag aangeven dat er AB gegeven moet worden tegen infecties tgv. de operatie dan is dat vast in gang gezet.
De uitslag kan wel een dag of 5 op zich laten wachten. Hij snapte niet dat ze me niet preventief met AB naar huis hebben gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja aan jou heb ik ook niks!quote:
Ik las "in mij vind passen".quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha ik wil weten waarom jij de Griek niet bij mij vindt passen, je bent echt de eerste die dat zegt![]()
En welkom terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]Oeeeeehhhhhhhh you little bitch troll from hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik LOLde
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Pillen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja aan jou heb ik ook niks!
En Muis die is het allemaal schuld, die stuurde me een beterschapskaart toen ik heul niet ziek was, en prompt werd ik ziek![]()
En pillen sturen ho maar
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik las "in mij vind passen".Je bent gewoon je zieke zelf hoor, als ik het zo leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oeh!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pillen?
Doosje Smarties kan je krijgen!
Ik doe toch meestal mijn best hoor! Je bedoelt ws. coherente types.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat de AB lijkt aan te slaan Pagan![]()
Ach coherent typen zijn we hier toch al niet echt gewend![]()
Als setje ziet het er waarschijnlijk heel leuk uit en ik denk dat jij een man die tegengas geeft leuk vind en ik weet niet of de Griek genoeg kan gassenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha ik wil weten waarom jij de Griek niet bij mij vindt passen, je bent echt de eerste die dat zegt![]()
En welkom terug
Goooood ik heb de liefste weddingplanner everquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waus. Hoe gaat het met de voorbereiding van de grote dag?
Vroegah was mijn sig "een zieke geest in een gezond lichaam", maar dat gaat al jaaaaren niet meer op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent gewoon je zieke zelf hoor, als ik het zo lees
Hij kan keigoed gassen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Als setje ziet het er waarschijnlijk heel leuk uit en ik denk dat jij een man die tegengas geeft leuk vind en ik weet niet of de Griek genoeg kan gassen
Hoe ziet je Akropoolse Adonis er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan keigoed gassen!
Oh wacht, dat bedoel je niet wss![]()
![]()
![]()
Tegengas geven dat mag ie al jaren niet![]()
Maar het zit er wel in hoor
Tis een liefiequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe ziet je Akropoolse Adonis er eigenlijk uit?
Whahahaha ja tis geen Griekse god om te zien, subtiel Maesquote:
Sjon houdt het nog aardig lang vol dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh en echt, mannen met teveel tegengas, die vliegen hier echt allemaal zo naar buiten![]()
Boh, ik wacht tot ie zelfstandig kan gaan wonen ergens, want niemand wil hemquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sjon houdt het nog aardig lang vol dan.
Jij wil hem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, ik wacht tot ie zelfstandig kan gaan wonen ergens, want niemand wil hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]oh-oh #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Durf je wel tegen een zieke!
Nee hoorquote:
En vast ook heel capabel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Goooood ik heb de liefste weddingplanner ever
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
oh-oh #2![]()
Zie je wel dat je nog scherp genoeg bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
oh-oh #2![]()
I prefer 2.0hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh4 (doordenkerquote:
Met of zonder pillen?quote:
Ach, als hij maar op Priapus lijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha ja tis geen Griekse god om te zien, subtiel Maes
Slim.quote:
Aha ik wist niet dat je het op meerdere posts baseerdequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik keek niet alleen naar deze post, maar ook over wat je over vorige stagedagen schreef.
Maar hoe sta jij tov je stage? Omdat je zo verbaasd lijkt over mijn interpretatie?
Je hoeft niet alles meteen te kunnen natuurlijk. En soms kun je ook niks 'nuttigs' zeggen, mensen kunnen in heel verdrietige situaties zitten. Maar het lijkt me fijn om te weten dat mensen je aandacht echt waarderen. (al moet je daar ook weer mee oppassen: voor je het weet schep je valse verwachtingen en dan moet je ze teleurstellen).quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aha ik wist niet dat je het op meerdere posts baseerde
Ik sta er op zich ook wel positief tegenover. Ik doe steeds meer uit mezelf en alleen. Eerst haalde ik overal hulp bij, nu gebeurt het steeds vaker dat ik het eerst zelf probeer en daarna pas hulp vraag als het niet lukt.
Maar ja als mensen erg verdrietig zijn, vind ik het wel heel moeilijk om troost te bieden. Dus dat hele sociale stukje mis ik nog. En er is een vrouwtje die ontzettend aan mij hangt en die zegt veel dingen als "je moet dit en je moet dat" en daar kan ik ook niet zo goed mee omgaan. En omdat ik haar niet meer zoveel aandacht geef als voorheen dacht ze gister dat ik boos op haar was en moest ze huilen. Vandaag was ze ook aan het huilen omdat ze dacht dat ik boos op haar was. Als ik dan naar haar toe ga pakt ze mijn hand vast en dan vind ik het lastig om te laten weten dat dat van mij niet hoeft. Maar ja dat komt misschien nog wel
Was jij vandaag nu naar een kliniek/zkh of alleen buurten bij ElisaB?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Pagan, wat een ellende dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig maar dat de AB al aan lijkt te slaan.
Oognip,volgens mij heb je het wel goed naar je zin daarEn dat je nog een hoop moet leren hoort erbij, toch? Het is alleen maar goed dat je dat zelf in de gaten hebt en ziet welke dingen je nog niet goed beheerst.
Elies, het was gezellig vanmiddag!Leuk om de beeb ook eens te ontmoeten, en het ene miniatuurtje
Ik ga morgen naar het zkh België, ben nu bij mijn zwager en schoonzus en heb onderweg Elisa lastiggevallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef Pagan het volgende:
Was jij vandaag nu naar een kliniek/zkh of alleen buurten bij ElisaB?
Die laat zich wel lekker lastig vallen he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het zkh België, ben nu bij mijn zwager en schoonzus en heb onderweg Elisa lastiggevallen
Okee, op zo'n fiets. Heel veel succes morgen in België, hopelijk kom je er daar verder mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het zkh België, ben nu bij mijn zwager en schoonzus en heb onderweg Elisa lastiggevallen
Ik vind het ook heel fijn om te weten dat mensen mijn aandacht echt waarderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles meteen te kunnen natuurlijk. En soms kun je ook niks 'nuttigs' zeggen, mensen kunnen in heel verdrietige situaties zitten. Maar het lijkt me fijn om te weten dat mensen je aandacht echt waarderen. (al moet je daar ook weer mee oppassen: voor je het weet schep je valse verwachtingen en dan moet je ze teleurstellen).
Hoe voel je je? Zit je met het mes in de buik of heb je er de buik van vol?quote:
Wil je een immodium voor je verbale diarree?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Zit je met het mes in de buik of heb je er de buik van vol?
Ik hoop dat de Duitse en Belgische artsen niet als twee handen op een buik zijn en dat de Belgische arts je wel kan helpen. Dan hoef je behandeling in ieder geval niet op je buik te schrijven en kan je plat op de buik gaan voor de artsen.
Moet je nuchter blijven of kan je je buik op de leest slaan?
Katjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je een immodium voor je verbale diarree?
Nou, dan denken we daar gewoon even niet aan en hopen we gewoon dat die arts morgen vreugdevol exclameert dat ze je kunnen helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, die heb ik al eens vaker gezien
Meer een beetje zenuwachtig, want als hij niets weet te vinden heb ik geen idee wat ik dan nog moet
En wij duimen mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Dat is zo, het is een heel goede arts dus ik ga van het beste uit
Ik was ook erg blij dat ik geen levende muis mijn kamer uit hoefde te jagen.quote:
quote:
Ik vind het leukquote:
*achtergrondkoor*quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met haar
Lekker bellen gaat zo
Oeh oeh lekker bellen met Tombo
0906-TOMBOLA
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met haar
Lekker bellen gaat zo
Oeh oeh lekker bellen met Tombo
0906-TOMBOLA
Leuk toch dat je het leuk vindt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Het is ook gezellig met collega's enzo
Ik scoor nog niet optimaal, maar het gaat lekker
Ben wel kapot na een dag werken
Tombolalalalalala je hebt werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Het is ook gezellig met collega's enzo
Ik scoor nog niet optimaal, maar het gaat lekker
Ben wel kapot na een dag werken
quote:
Telefonisch verkoperquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tombolalalalalala je hebt werk![]()
![]()
![]()
Wie wat en waar?
Wat verkoop je? het lijkt me moeilijkquote:
Toner.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat verkoop je? het lijkt me moeilijk
Welke pillen heb jij geslikt?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke pillen heb jij geslikt?
Honger en een overdosis cola lightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blegh, ik houd niet van cola. En al helemaal niet van light.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Honger en een overdosis cola light
Wish you were high like me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh, ik houd niet van cola. En al helemaal niet van light.![]()
En heb al gegeten dus driedubbele faal.
Wish you were hot like me.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Looking for some hot stuff, Catje this evening.
I need some hot stuff baby toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Looking for some hot stuff, Catje this evening.
Waitin' for my lovah to call.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
Sitting here eating my heart out baby!
How very true!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Dialled about a thousand numbers lately
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |