Ik zag het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Ik heb het er speciaal ook nog even bij gezet
Als je dat kunt ben je leniger dan ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga mijn knoken onder de gedeukte reet proppen en de bank vertroetelen![]()
![]()
Sliep tait
Voor jou wellicht, tis een vrouw, kom je ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel beter dat ze lekker thuis komen
toch wel een beetje een lekker ding he ?
gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, tis een vrouw, kom je ook?
Ja ik eigenlijk ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gezellig![]()
![]()
maar vrijdag moet ik werken
Welllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
"altijd" als Greys een verdieping lager slaapt dan ik krijg ik sms met huttenkuttenheugte
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
"altijd" als Greys een verdieping lager slaapt dan ik krijg ik sms met huttenkuttenheugte
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.
Ik heb m'n hele gewicht in de strijd moeten gooien om em bij mij in bed te houden
Echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugde
(Maar in Landal kreeg ik van jou, toch?)
Enorrrrrm, hij heeft een kruisjesaftrektelkalendert gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Verheugt ie zich al op een volgend wild wijven weekend Ing, je man?
En hoeft ie deze keer niet vroeg op dan?
Jaaaaaaa, wij gingen ook luisteren of we al hoorden dat jullie hem haddenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Echt zo flauw in Landal, maar ik lag met Gb en Ll op de grond in een slaapkamertje en als een van ons dan naar boven smste en je hoorde daar *pieppiep* en daarna een hoop gegier, dan was het weer zo melig
En ik lig altijd naast jou om dit feest live mee te maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg zich al af waarom jij en Cat zo lagen te giebelen.
Ik heb m'n hele gewicht in de strijd moeten gooien om em bij mij in bed te houden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Enorrrrrm, hij heeft een kruisjesaftrektelkalendert gemaakt.
En hij is zondags gewoon vrij.
Dus hij gaat nu pas echt los.
Hordenlopen x1000
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar zijn onderbroekje durfde hij toch niet aan ons te laten zien.
We moesten toch wat om te kunnen communiceren ondanks traphekje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wij gingen ook luisteren of we al hoorden dat jullie hem hadden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het gezamelijk tandenpoetsen was toch wel een hoogtepunt he?
Van Greys wint ie sowieso toch al nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik in training gaan!
Leren springen! En rennen. En zo.
Ik heb hem verslagen met zingen toen ie djdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van Greys wint ie sowieso toch al niet
Keep it rockin' rockin' rockin' rockin' rockin' rockin'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem verslagen met zingen toen ie djde
Ja, dat lachen was vernederendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Something Stupid moeten we ook nog ff een keer doen.
Zonder Elies
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat lachen was vernederend
Ja, zit je vol overgave te zingen: "MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weer
Terwijl het zo lief klonk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts nog wakker, badend in het zweet en dan hoor ik die bulderende lach van Elies weer
Ik ging haast over mn nek van het lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat hoef je niet te vertellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ging haast over mn nek van het lachen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je niet te vertellen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het was ook heul erg volgens mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het was bloedserieus gezongen, maar zó hemeltergend valsquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het was ook heul erg volgens mij![]()
Het was wel leuk, daar ging het omquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was bloedserieus gezongen, maar zó hemeltergend vals
Ik was wel op slag verliefd op jullie allebeiTé liev
![]()
Jij houdt van valse vrouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was bloedserieus gezongen, maar zó hemeltergend vals
Ik was wel op slag verliefd op jullie allebeiTé liev
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |