quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Zoals vanaf je tienerjaren al naar een heerlijke man kijken, die steeds mooier wordt
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Das toch met de Olsen Twinsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanraakscherm
Ja dus.
Van álles is een wikipagina.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegd
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vretenquote:
En lelijkquote:
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijnquote:
Een aanraakscherm toch wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
O nee faal, dat was in Full House, Hangin' with mister Cooper heette die seriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vreten
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht toen dat het een soort van Hyves was ofzo
Full House was tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was al leuk toen hij zijn eigen serie had, als tiener, daarna Full House
Ik heb geen idee wat me bezielde, maar achteraf gezien is/was het vrij kansloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dacht je, wat Isaac Newton heeft wil ik ook?
Toe maar, daar kun je beter griep hebben dan hier. We zitten met temperaturen rond 0 en morgen gaat het regenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op de griep na zit ik wel lekker in Portugal
Je zit nu in Portugal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het best aangenaam met een graad of 17quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Toe maar, daar kun je beter griep hebben dan hier. We zitten met temperaturen rond 0 en morgen gaat het regenen.
Dat wil ik graag geloven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het best aangenaam met een graad of 17
Hoe is het weer? Laat maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed zo, en beetje uitrusten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Siep
Redelijk zonnig en rond de 17 graden, echt niet verkeerd
Symphonica El Portugalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Siep
Redelijk zonnig en rond de 17 graden, echt niet verkeerd
ik slaap veel, vanmiddag nog een paar uur op de bank gelegen...quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je het niet nodig zou hebben, dan zou je ook niet in slaap kunnen vallen, denk ik dan maar.
Soms wel meer dan somsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
ff lekker niks om weer op adem te komen. Soms heb je dat gewoon even nodig.
WTFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-moet-verwennen.html
Gadverdamme, ik wil helemaal niet waten wat ze met die kabouter doet en waar ze hem allemaal instopt.
Raar dansje, het hele mokkel is raarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-moet-verwennen.html
Gadverdamme, ik wil helemaal niet waten wat ze met die kabouter doet en waar ze hem allemaal instopt.
Dat zijn mooie woorden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Raar dansje, het hele mokkel is raar
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En sommige mensen vinden dat ook nodig om in Portugal te doen.
Truste lieffiequote:
mooi gesprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Raar dansje, het hele mokkel is raar
het is 2.20371quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef JJH het volgende:
1,75 x 202371 = fl. 3,85! Be-la-che-lijk.
Ach, is maar een getalletje tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
Nog 20 dagen kan ik genieten van het leven als twintiger
Ja klopt en dertig is toch min of meer een mijlpaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, is maar een getalletje toch
Daaromquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt en dertig is toch min of meer een mijlpaal
Je mist nu serieus van alles hequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo lekker vroeg naar huis
BloedprikkenEn dan even SST kijken
ja is het boeiend ?quote:
Cynthia en Sofia hadden ruzie. Sofia gooide de deur voor dr dicht. En nu is ze tegen iedereen aan het uitleggen hoe ze zich aan dr irriteertquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is het boeiend ?
Godver, als het verkeer meezit dan ben ik om 10 voor 3 bij het ziekenhuis, en als het nou ook nog eens rustig is, kan ik om kwart over 3 thuis zijn
Wat gebeurd er dan allemaal???
Godver ik wil het zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cynthia en Sofia hadden ruzie. Sofia gooide de deur voor dr dicht. En nu is ze tegen iedereen aan het uitleggen hoe ze zich aan dr irriteert
Mensen zijn een beetje simpel... als ze het niet snappen of kennen dan is het slechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
whehehe, dat nieuwsartikel op FP over carnaval
Alle noorderlingen weer op carnaval aan het bashe
Carnavál!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
whehehe, dat nieuwsartikel op FP over carnaval
Alle noorderlingen weer op carnaval aan het bashe
Unne echte kruik meld zichquote:
2x in de week?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, nog niet officieel hoor.. morgen weer afspraak..
Ohw, ik dacht maandagquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. 1 x in de week... afgelopen vrijdag geweest
Ja, maar Peijnenburg is sinds 2006/2007 onderdeel van Lotusquote:
Ohw ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Peijnenburg is sinds 2006/2007 onderdeel van Lotus(of niet meer
![]()
)
Ik weet nog goed. die zomer van 2006. Kregen allemaal een grote doos met allemaal Lotusproducten mee naar huisquote:
Ik las het ja dat het op sommige plekken in het land sneeuwt. Hier vooralsnog geen last..quote:
En veel nog ook, wel nat maar gatverquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las het ja dat het op sommige plekken in het land sneeuwt. Hier vooralsnog geen last..
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef PatriQue89 het volgende:
IK WIL GEEN SNEEEUW MEER OF WIND OF REGEN
HET IS LENTE VERDOMME!
Okee, have funquote:
Ik heb net een multomap gekocht, voor mijn aantekeningen op mijn werk (heb nu allemaal losse blaadjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Grr....!! Ik moet GE voor morgen uitlezen, en die lerares staat nu dus afwezig voor morgen, alleen ons uur. Maar ze heeft vandaag juist gezegd dat we hard moeten lezen vandaag!!
Receptie, lerarenkamer... Niemand wist iets.
Maar ik heb wel een bazenonderwerp voor mijn PWS bedacht.
Leg jij het ei, broed ik het uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
Kitty, moeten we dan niet bijna een ei leggen als het lente is?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leg jij het ei, broed ik het uit!
Ik niet het sneeuwtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
HOLA
Ik ben helemaal happyIk heb mijn Spaanse cursus binnen
Das ook goorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is het overgegaan in regen
ik heb me reep al opquote:
Roze!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net een multomap gekocht, voor mijn aantekeningen op mijn werk (heb nu allemaal losse blaadjes) een roze
Ben toch meer meisje aan het worden
Mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb me reep al op
Vanavond vroeg naar bed dus, anders heb ik om 20:00 uur honger
Ow siepie ik heb het hoorJe weet wat ik bedoel
Ik heb om 13.00 shake gehad..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb me reep al op
Vanavond vroeg naar bed dus, anders heb ik om 20:00 uur honger
Ow siepie ik heb het hoorJe weet wat ik bedoel
Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde zeggen ik moet de deur niet meer uit, maar ik moet straks nog naar de gamma
Ja dat nog wel, nou ja overheersendquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Roze!!
En ook niet meer alleen zwart in je kledingkast?
Das snelquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo effe in bad... ik heb het ijskoud...
Bloedprikken viel mee, en maandag krijg ik de uitslag (of ik eisprong heb gehad of niet)
Thee goed plan, en ik geloof niet dat ik me 2,5 liter water haal vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb om 13.00 shake gehad..
dus wil half 6 de volgende pas eigenlijk.. zo maar ff thee maken!
Ik ook, nog 2 maandenquote:
Mag je thee ook onder water rekenen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thee goed plan, en ik geloof niet dat ik me 2,5 liter water haal vandaag
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag je thee ook onder water rekenen?
Bankpasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
Trouwens, hoeveel nemen jullie mee naar de meet aan geld?
Ja maar ik heb deze maand Miran betaald voor Londen, moet nog een id pas maken van de week en nog wat heftige rekeningen dus ik ga het niet te gek makenquote:
Pffff geen idee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
Trouwens, hoeveel nemen jullie mee naar de meet aan geld?
Dat lijkt me het beste, vrijdag maak ik het eten, maar dat doe ik thuis dan is de kip het lekkerste, en sla zooi neem ik ook wel mee dan alleen nog wat patatjes erbij ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff geen idee?
We hebben eigenlijk nog niks besproken? Ik bedoel allemaal 25 in de pot ofzo en daar booschappen van halen?
Of iedereen neemt wat drank mee en chips, koekjes snoep of whatever, en dan het avond eten delen?
Weet niet of er een supermarkt in de buurt is?
Oh, ik dacht 500 pp ofzo..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb deze maand Miran betaald voor Londen, moet nog een id pas maken van de week en nog wat heftige rekeningen dus ik ga het niet te gek maken
Ja maar dan wel delen door 11 lijkt mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat lijkt me het beste, vrijdag maak ik het eten, maar dat doe ik thuis dan is de kip het lekkerste, en sla zooi neem ik ook wel mee dan alleen nog wat patatjes erbij ofzo?
Oh, ehm.. doe maar niet..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey flappie.... weet je nou of je mee gaat naar Londen
Je kan het ook met broodjes etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ja vind ik ook
Ik ga niks drinken, alleen water
Trouwens ik zit waarschijnlijk in mijn tweede afbouwweek dan. Dus ik mag of gebakken aardappel of brood
Ik neem het mee in een hapjespanquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
En hoe ga je die kip opwarmen dan siep?
Lekker dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef Kally het volgende:![]()
![]()
Ik ben me boos niet normaal, oudste gaf uit school zijn bril aan oma, en nu is hij spoorloos, waarschijnlijk verloren (moeder van mijn ex)
Ze zegt ja ik betaal hem wel....uh ja dacht het wel, hij heeft hem sinds afgelopen donderdag
Het was bij school, ze had hem in een tasje gestopt denkt ze, dus ik hoop dat hij gevallen is en iemand hem naar binnen heeft gebracht, we hebben de weg teruggelopen maar nergens onderweg te vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker dan.Dat ze hem betaald is niet meer dan logisch, maar hoe lukt het je om hem kwijt te raken?! Als kleinzoon zijn bril geeft leg je hem toch even hoog op de kast zodat ie niet stuk gaat ofzo?
Echt hequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En terecht, ik had het gedaan! wat een dom mokkel!
Dan ben je wel heel dom bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Ik ben me boos niet normaal, oudste gaf uit school zijn bril aan oma, en nu is hij spoorloos, waarschijnlijk verloren (moeder van mijn ex)
Ze zegt ja ik betaal hem wel....uh ja dacht het wel, hij heeft hem sinds afgelopen donderdag
Hoiquote:
Ja waarschijnlijk naast een tas gestopt, ze liep met een kinderwagen dus niet gemerkt denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom bezig... hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar
Ja, maar dan nog... dan stop je dat toch niet daarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja waarschijnlijk naast een tas gestopt, ze liep met een kinderwagen dus niet gemerkt denk ik
ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, al iets bekend over de vacatures?
Ga naar Portugal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
Jeuzes, het sneeuwt en het blijft liggen. Is nie leuk nie.
Als het nog erger word ga ik buiten met een terrasheater rondrennen. Ik heb er zó geen zin meer in...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
Fijn! Nu kan ik mijn hele duim niet meer bewegen.Ofja, alleen het topje maar daar heb je niks aan.
Ja ik hoop het ook, anders moet hij weer wachten tot de volgende, en hij zag eindelijk weer watquote:
Het was zijn eerste he, dus je hebt ook geen reserve bril achter de hand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, anders moet hij weer wachten tot de volgende, en hij zag eindelijk weer wat
Als ze de sterkte en alles weten is het binnen een week gefixt, ligt eraan hoe vaak de winkel bevoorraad wordt en of de glazen op voorraad zijn maar dat zal bij jullie wel vaker zijn dan hier en hier is het al wekelijks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, anders moet hij weer wachten tot de volgende, en hij zag eindelijk weer wat
Als als als.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze de sterkte en alles weten is het binnen een week gefixt, ligt eraan hoe vaak de winkel bevoorraad wordt en of de glazen op voorraad zijn maar dat zal bij jullie wel vaker zijn dan hier en hier is het al wekelijks.
Wat het niet minder kut maakt natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was zijn eerste he, dus je hebt ook geen reserve bril achter de hand?
Ik vind het prima... maar dan moet het niet zo zijn dat de een veel meer betaalt dan de anderquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
Trouwens, voor dat weekendje. Ik denk dat het het handigst is als we gewoon een pot maken en dat we vrijdagmiddag even met een paar man boodschappen doen. Koekange, Zuidwolde en Hoogeveen liggen op een steenworp afstand. Kun je gewoon aanschaffen wat je nodig hebt. Voor 25pp ben je rond denk ik. (Voor het weekend.)
De vorige meet waar we zelf eten verzorgden was er namelijk zo belachelijk veel over, dat is gewoon zonde.
Of je moet het heel goed afspreken.
Gewoon allemaal hetzelfde inleggen, en dan kan wat over is verdeeld worden of desnoods via internetbankieren overgemaakt worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het prima... maar dan moet het niet zo zijn dat de een veel meer betaalt dan de ander
Primaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon allemaal hetzelfde inleggen, en dan kan wat over is verdeeld worden of desnoods via internetbankieren overgemaakt worden.
Tuurlijk, en terecht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Jawel maar ik moet die kip wel van te voren maken ivm de smaak, dus die neem ik wel mee dan kopen we de rest daar, en dan neem ik wel een bonnetje mee van de kip
Sowieso moet je het avondeten van zaterdag even apart nemen, ik denk dat er dan wel mee meeeters zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
We kunnen ook gewoon zo'n maandmenudingetje halen bij een chinees daar en als je nog honger hebt, dan eet je maar een zak chips
Goed plan jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso moet je het avondeten van zaterdag even apart nemen, ik denk dat er dan wel mee meeeters zijn.
Top tip voor het boodschappenlijstje:
Plastic bordjes en bestek. Er ligt natuurlijk maar voor 8 man, en als je daar met minstens 12 man wilt eten gaat dat een beetje lastig.
heb je het dan ook over drank enzo???quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
Trouwens, voor dat weekendje. Ik denk dat het het handigst is als we gewoon een pot maken en dat we vrijdagmiddag even met een paar man boodschappen doen. Koekange, Zuidwolde en Hoogeveen liggen op een steenworp afstand. Kun je gewoon aanschaffen wat je nodig hebt. Voor 25pp ben je rond denk ik. (Voor het weekend.)
De vorige meet waar we zelf eten verzorgden was er namelijk zo belachelijk veel over, dat is gewoon zonde.
Of je moet het heel goed afspreken.
Ik ook niet, maar ik heb al 1 meet in principe zelf betaald (die in november) op wat spullen na, daar had ik de bier en wijn betaald en ga dat niet nog een keer doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het dan ook over drank enzo???
Wnat ik ben niet van plan om voor drank te betalen terwijl ik niks drink
(drank is namelijk nou niet echt goedkoop)
dat zei ik in meet topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
Gewoon drank zelf meenemen en voor de rest van de boodschappen een potje?
Daar heb jij gelijk in. Ik neem wel een kissie bier mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het dan ook over drank enzo???
Wnat ik ben niet van plan om voor drank te betalen terwijl ik niks drink
(drank is namelijk nou niet echt goedkoop)
nee vind ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb al 1 meet in principe zelf betaald (die in november) op wat spullen na, daar had ik de bier en wijn betaald en ga dat niet nog een keer doen
Niet doen nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb al 1 meet in principe zelf betaald (die in november) op wat spullen na, daar had ik de bier en wijn betaald en ga dat niet nog een keer doen
Dat is niet gierigquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
nu lijkt dat ik heel goierig ben
Maar ik eet natuurlijk al weinig, neem me eigen eten mee enzo.... en vind het dus niet erg om mee te betalen in de pot.....
maar drank enzo gaat te ver
Nee, gelijk heb jequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
nu lijkt dat ik heel goierig ben
Maar ik eet natuurlijk al weinig, neem me eigen eten mee enzo.... en vind het dus niet erg om mee te betalen in de pot.....
maar drank enzo gaat te ver
Ach ieder 25 euro dan ben je net iets meer als 50 euro kwijt voor dat weekend in totaal, dat is niet echt veel toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ontbijt en lunch nog geen eens mee
Alleen het avondeten... en ik mag wel chipjes ofzo.... moet ik die week dan wel compenseren
Dat is misschien zelfs wel weinig. Als je bedenkt hoe episch het gaat worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ieder 25 euro dan ben je net iets meer als 50 euro kwijt voor dat weekend in totaal, dat is niet echt veel toch?
Ja en 11 x 25 euro is 275 euro, dat aan boodschappen? Blijft nog over denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is misschien zelfs wel weinig. Als je bedenkt hoe episch het gaat worden.
ja dat is wel zo...ach laat maar, kan mij die 25 euro verottenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ieder 25 euro dan ben je net iets meer als 50 euro kwijt voor dat weekend in totaal, dat is niet echt veel toch?
Godsallemachtig, dat rekensommetje had ik nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en 11 x 25 euro is 275 euro, dat aan boodschappen? Blijft nog over denk ik
Nee en dan drank zelf inderdaad, en wat overblijft weer verdelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is wel zo...ach laat maar, kan mij die 25 euro verotten
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Godsallemachtig, dat rekensommetje had ik nog niet gemaakt.
Daar leef ik 1,5 maand van.
Als je daarop rekent, kan het denk ik alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en 11 x 25 euro is 275 euro, dat aan boodschappen? Blijft nog over denk ik
Dat bedoel ik o en ik kook wel zaterdag hoor, Hans ging mij helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je daarop rekent, kan het denk ik alleen maar meevallen.
Zoveel boodschappen hebben we toch niet nodig voor een weekendje?
Dus ik moet ook nog eerst naar Schiedam om die kip klaar te maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik o en ik kook wel zaterdag hoor, Hans ging mij helpen
ja daarom....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en dan drank zelf inderdaad, en wat overblijft weer verdelen
Gingen we zaterdag niet wat bestellen ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik o en ik kook wel zaterdag hoor, Hans ging mij helpen
Uhm dan moet je donderdag komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus ik moet ook nog eerst naar Schiedam om die kip klaar te maken?
Oehhhhh, me likequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef JJH het volgende:
En dan kunnen we zaterdag ook lekker even naar de zaterdagmarkt in Meppel of Hoogeveen.
O neem mee dat scheelt weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens nog een stapel plastic borden hier
Van de BBQ over
Mag hoorquote:
Ik weet niet of ik die donderdag vrij ben. Ik heb vanaf vrijdag vrijgevraagd. En ook mits de euro geen 1,75 gaat kosten. Dan ga ik zelfs nog overwegen om met de trein naar Meppel te gaan en met de regiotaxi ofzo het laatste stuk.quote:
Ja bizarquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die donderdag vrij ben. Ik heb vanaf vrijdag vrijgevraagd. En ook mits de euro geen 1,75 gaat kosten. Dan ga ik zelfs nog overwegen om met de trein naar Meppel te gaan en met de regiotaxi ofzo het laatste stuk.
En aangezien mijn auto 1 op veelteveel rijd, rijd ik niet 'even' naar de andere kant van het land toe.quote:
Das nie leukquote:
Geeft niet, vrijdag mag je helpen met de slaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
En aangezien mijn auto 1 op veelteveel rijd, rijd ik niet 'even' naar de andere kant van het land toe.
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier, het word dus pompen of verz.....quote:
wat voor dressing gebruik jequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, vrijdag mag je helpen met de sla
Lekkere.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor dressing gebruik je
Niet zeuren die kopen we daar, dus daar ben je bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor dressing gebruik je
Ik lust alleen honing mosterdquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet zeuren die kopen we daar, dus daar ben je bij
Ik zal voor jou een bakje apart houden, goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lust alleen honing mosterd
En die fles neem ik wel van thuis mee.....
Zoveel eet ik het niet
wat moet ik kijken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet zo echt ff wat anders kijken![]()
Ik neem dát trouwens op
Oh ik dacht dat je HSM keekquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet ik kijken?
Ik kijk sstCocktail Party
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik neem mijn sportkleding mee, is het heel raar dat ik 's ochtends ga hardlopen
Ik vind dat zo heerlijk in het bos
Ik ga mee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik neem mijn sportkleding mee, is het heel raar dat ik 's ochtends ga hardlopen
Ja is goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal voor jou een bakje apart houden, goed?
Tuurlijk is dat niet gek.. misschien doe ik wel met je meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Joah, als het weer wat beter wordt ga ik hier ook beginnen,,quote:
Gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet gek.. misschien doe ik wel met je mee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
KALLY, JE PM
Ik dacht sowieso al, ik laat t staan, word vanzelf wat meegedaan! haha! GMTA!
Ik begin morgenavond weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah, als het weer wat beter wordt ga ik hier ook beginnen,,
ALLEEN NU LIGT ER SNEEUW GHRJE@*@N@!!!##$$
Niet??? Er lag toch een bos naast?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
Ik heb ooit gepoogd om hard te lopen. Maar nu doe ik niets meer aan sport...
Trouwens, ik wil jullie niet teleurstellen, maar echt midden in het bos ligt het niet hoor.
Wel een bosperceel, maar boswachterij Echten ligt erachter. Misschien is er wel een achteruitgang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet??? Er lag toch een bos naast?
Spoiled brat!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
Misschien ben ik ook wel verwend qua bossen in de buurt.
Zal morgen even een foto maken wat mijn uitzicht isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij oostgroninger, volgens mij heb je nog nooit meer dan 6 bomen bij elkaar gezien.
De landhuizen staan ruim verspreid in het prachtige bos en zijn voorzien van centrale verwarming, tv, internet via KPN HotSpots en tuinmeubilair.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een bosperceel, maar boswachterij Echten ligt erachter. Misschien is er wel een achteruitgang.
Ik zie het...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De landhuizen staan ruim verspreid in het prachtige bos en zijn voorzien van centrale verwarming, tv, internet via KPN HotSpots en tuinmeubilair.
Internetquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De landhuizen staan ruim verspreid in het prachtige bos en zijn voorzien van centrale verwarming, tv, internet via KPN HotSpots en tuinmeubilair.
Ik zei al iedereen laptop meequote:
3,5 minuutquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
ging weer een eitje koken.... ik kan dat niet hoor, een zacht gekookt eitje
3 minuten gedaan.... en nog hard/zachtquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 minuten gedaan.... en nog hard/zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |