quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Zoals vanaf je tienerjaren al naar een heerlijke man kijken, die steeds mooier wordt
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Das toch met de Olsen Twinsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanraakscherm
Ja dus.
Van álles is een wikipagina.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegd
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vretenquote:
En lelijkquote:
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijnquote:
Een aanraakscherm toch wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
O nee faal, dat was in Full House, Hangin' with mister Cooper heette die seriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vreten
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht toen dat het een soort van Hyves was ofzo
Full House was tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was al leuk toen hij zijn eigen serie had, als tiener, daarna Full House
Ik heb geen idee wat me bezielde, maar achteraf gezien is/was het vrij kansloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dacht je, wat Isaac Newton heeft wil ik ook?
Toe maar, daar kun je beter griep hebben dan hier. We zitten met temperaturen rond 0 en morgen gaat het regenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op de griep na zit ik wel lekker in Portugal
Je zit nu in Portugal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het best aangenaam met een graad of 17quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Toe maar, daar kun je beter griep hebben dan hier. We zitten met temperaturen rond 0 en morgen gaat het regenen.
Dat wil ik graag geloven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het best aangenaam met een graad of 17
Hoe is het weer? Laat maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed zo, en beetje uitrusten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Siep
Redelijk zonnig en rond de 17 graden, echt niet verkeerd
Symphonica El Portugalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Siep
Redelijk zonnig en rond de 17 graden, echt niet verkeerd
ik slaap veel, vanmiddag nog een paar uur op de bank gelegen...quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je het niet nodig zou hebben, dan zou je ook niet in slaap kunnen vallen, denk ik dan maar.
Soms wel meer dan somsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
ff lekker niks om weer op adem te komen. Soms heb je dat gewoon even nodig.
WTFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-moet-verwennen.html
Gadverdamme, ik wil helemaal niet waten wat ze met die kabouter doet en waar ze hem allemaal instopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |