abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93171029

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | Mama-Mia

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
stupidfok.GIFmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
pi_93171092
w/

Ha! Verzekerd van de fipo. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik snap dat het vervelend is. maar ik denk dan zo, als ik dat wil gebruiken, kies ik voor een andere aanvullende verzekering. dat doe je toch ook met de verzekering van je inboedel of die van je auto, wil je niet veel betalen kies je voor casco, en als je meer vergoed wil hebben bij schade neem je een WAnogwat verzekering
Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben? :P

Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:10 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93171124
):O
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93171137
*stampt op zorgverzekering*

wijst naar TT
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:27 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93171153
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben? :P

Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you ;)
dat weet ik ook wel :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_93171181
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
*stampt op zorgverzekering*

wijst naar TT
Ahahaha! 2delige TT!
Ik vind hem al slapjes voor jouw doen. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171194
Dussssssssssss.

Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:59 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar wat zou je dan willen Q?

Iedereen is gelijk en we gaan allemaal minder betalen dan die 130 euro per maand?
En dan? Hoe zie je het voor je dat jouw kosten (en die van Rewimo, Strega en Pagan en Muis en vast nog wat andere mensen hier die in 'het circuit' zitten) betaald worden?
Eigen mening is prima, maar haalbaarheid is een goede tweede.
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

130 per maand? prima, al 25 jaar. Maar daar gaat het niet om, wat ik al de hele tijd zeg; ik ben vóór het systeem, als ze nu zouden zeggen 'wil je niks betalen en alles op een chronisch zieke verhalen of 110 blijven dokken', dan zou ik blijven dokken. Ik mag het toch wel apart vinden dat jij er zo tegen ageert terwijl de chronisch zieken juist in dit systeem het beste af zijn. En das prima, daar is het voor. En nee (nogmaals), die mensen kiezen er niet voor etc. etc. enz. enz.
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niks :') fail.

Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:21:40 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Dussssssssssss.

Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm :')
Heul niet!

Goeie film :+
pi_93171277
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heul niet!

Goeie film :+
Hallo. Valerio speelt erin. Dat kán geen goede film zijn :')
pi_93171349
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben :')

[..]

Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niks :') fail.

Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen :')
Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken :D

Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:23:02 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93171351
Naja ik dok dus al wel 20 jaar de volle mep, en nou heb ik es iets en kost het me nog een hoop duiten, dat vind ik eerlijk gezegd wel niet helemaal eerlijk.
Maja :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:23:09 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171365
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar hoe zou jij het anders willen zien dan, beter, goedkoper? Als je zelf waarschijnlijk al >130 per maand kost? Wat is je voorstel dan? Ieder voor zich? Ik snap dat 130 gewoon veel geld is, in wat voor situatie dan ook... maar ik zou vanuit jouw perspectief geen goedkoper of beter alternatief weten?

Zo bedoel ik het, jij denkt schijnbaar meteen dat ik alle chronisch zieken maar kut en duur vindt, terwijl ik nu al 3x het tegenovergesteld heb gezegd.
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.

Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
pi_93171412
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.

Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:01 #16
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171430
w/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_93171455
DE VREDESENGEL
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:28 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93171472
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Dit stukje heb ik persoonlijk niks op tegen, trouwens. Ik gun iedereen die rust in het hoofd. Maar wanneer je dan zelf voor lullige dingen wel moet betalen terwijl je dus al premie betaalt is soms gewoon een beetje irritant :')
Ow trouwens: ik moést gewoon zoveel betalen hoor; als ondernemer was er geen andere optie -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_93171480
quote:

[..]

[..]

Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93171487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
w/
Inggggggggg *;
pi_93171513
O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_93171527
HEY EEN DUIVELTJE
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:17 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171531
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[Quote]Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken :D
Haal het dan ook niet aan als er geen reet van klopt :')

quote:
Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
En nogmaals : Ik vind het vreemd (op zijn zachts gezegd) dat jij het vreemd vinden dat chronisch zieken vinden dat de zorg alsnog duur is.

En ja, ook al gebruik ik medicatie van 3600 euro per 6 spuiten.

Dan nog vind ik 130 euro veel geld en mag ik best "klagen".

En nu ben ik klaar met deze achterlijke discussie :')
pi_93171538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow men, we betaalden ons scheel :D

Mijn pa en ma hebben ongeveer 25 jaar de duurste verzekering ever gehad. Als in: écht duur. Toen mijn moeder 7 jaar geleden aan haar heup geopereerd moest worden, kreeg ze een kamer met een mini-bar, leren stoelen voor het bezoek, een prive-verpleegster en de mogelijkheid om maaltijden te laten bezorgen (zowel voor patient als bezoek). Het leek wel een vakantie-oord (aldus moeders).

Even later moest mijn vader ook aan zijn heup geopereerd worden. En toen was dat systeem nét afgeschaft. Die lag na jaren en jaren godsgruwelijk veel te hebben gedokt gewoon met 5 mede-kneuzen op zaal te kauwen op een oude boterham. We hebben er allemaal kostelijk om gelachen.

Maar het resultaat is het zelfde: ze hebben beiden een nieuwe poot en zijn er zeer gelukkig van / mee :)
:o _O-

Volgens mij zou het een stuk minder erg zijn om in het ziekenhuis te liggen als je gewoon je eigen kamer hebt!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:29 #25
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171547
GOODBYE :o :D O+ *O*

Dag overleefd zonder ma of mezelf te vermoorden 8-)
Morgen nog een dag :')
pi_93171548
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
HEY EEN DUIVELTJE
:(
pi_93171551
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
DE VREDESENGEL
VredesIngel. O+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:56 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171593
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? :') ?
pi_93171611
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE :o :D O+ *O*

Dag overleefd zonder ma of mezelf te vermoorden 8-)
Morgen nog een dag :')
Oh my? Wat ben je aan het doen? Gaan jullie twee dagen samen naar de HHB ofzo? :o
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:26:20 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171621
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.
Zijn we het toch nog ergens over eens *O*
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:26:21 #31
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171623
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

VredesIngel. O+
O+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:26:35 #32
33954 ElisaB
pi_93171644
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik mag de pil bijvoorbeeld zelf dokken. Kost geen drol, maar toch. En verder geen persoonlijke ervaringen, maar kost fysiotherapie dus ook (na een paar consults) extra geld? Nouja, dat vind ik dan wel jammer :)
De pil is wel een logische; je verzekeren voor de pil is natuurlijk raar. Je weet dat je vruchtbaar bent en je weet dat je niet zwanger wilt worden. Da's geen risico om te verzekeren, maar een voorziening :D
pi_93171668
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Qwea het volgende:
En nu ben ik klaar met deze achterlijke discussie :')
Kusje er op. Ik heb anders ook nog een spuit voor je. Gratis :7
pi_93171680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De pil is wel een logische; je verzekeren voor de pil is natuurlijk raar. Je weet dat je vruchtbaar bent en je weet dat je niet zwanger wilt worden. Da's geen risico om te verzekeren, maar een voorziening :D
SSST! :(
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:27:15 #35
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171708
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh my? Wat ben je aan het doen? Gaan jullie twee dagen samen naar de HHB ofzo? :o
Vandaag bij Zusje aan poetsen/klussen geweest, morgen beginnen met huis van Tante leeghalen.
Vakantieman, gezellig he :')
pi_93171710
quote:

[..]

Het is voor de verzekering een stuk duurder als je zwanger wordt :+
pi_93171713
IS GOODBYE GEEN MAAGD MEER :o :o :o :'( :'(
pi_93171729
Volgens mij moest ik trouwens ook dokken voor de antibiotica die ik heb gehad afgelopen jaar. Da's geen voorziening! :(
pi_93171739
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat? :') ?
Ik was er al bang voor. :') :@ _O-
Té lange dag gehad vandaag.
pi_93171741
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Vandaag bij Zusje aan poetsen/klussen geweest, morgen beginnen met huis van Tante leeghalen.
Is het mooi? :s) Zijn ze blij? :)
pi_93171752
quote:

[..]

Heb je 'ferkansie'? :D
pi_93171755
quote:

[..]

Oh, "leuk" :') _O-

Sterkte :*
pi_93171760
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik wilde het al niet zeggen! :X
pi_93171769
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij moest ik trouwens ook dokken voor de antibiotica die ik heb gehad afgelopen jaar. Da's geen voorziening! :(
Werkt je pil dan nog wel? O-)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:28:10 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171784
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kusje er op. Ik heb anders ook nog een spuit voor je. Gratis :7
Zit er wel drugs in? Anders hoef ik hem niet :{w
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:28:12 #46
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171788
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Is het mooi? :s) Zijn ze blij? :)
Ja, ze belde toen ik net lag bij te komen onder m'n dekbed.
Ze was heul blij *O*
pi_93171815
quote:

[..]

Jij held ende goede zus/dochter/nichtje. O+
pi_93171822
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

KIJKKKKK!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:28:46 #49
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171837
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heb je 'ferkansie'? :D
Naar het schijnt wel ja :+
pi_93171842
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zit er wel drugs in? Anders hoef ik hem niet :{w
Kan geregeld worden, moet ik ff aan flink aan de alcohol, dan is het wellicht alcoholhoudend :7
pi_93171858
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Werkt je pil dan nog wel? O-)
Eh, die anti biotica was toen met m'n pootje in augustus. Dus, ik denk het wel :+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:29:06 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171860
quote:

[..]

Oke, kan ik inkomen... maar waarom dan de pil eruit flikkeren en spiraal, nuvaring, implanon, ect wel vergoeden?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:29:13 #53
176471 oh-oh
pi_93171870
quote:

[..]

Ja maar zo snap ik bijvoorbeeld ook niet dat mijn lenzen niet vergoed worden, want zonder heb ik echt een blindegeleidenhond nodig :D
Maar goed, daar klaag ik niet over, die betaal ik netjes zelf, net als mijn premie, plus de medische zorg die ik nu helaas nodig blijk te hebben. Ik schuif wel hoor _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_93171877
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Moet er veel gedaan worden bij tante? :) Gaat alles weg?
pi_93171885
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Leuk van zusje ^O^

Vervelend van tante -O- ;(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:29:37 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93171900
Verhaal van Elies

er zijn verzekeraars die een comfortpakket nu ook vergoeden, en veel mensen vinden t niet juist dat dat bij andere verzekeraars niet zo is :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93171905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar zo snap ik bijvoorbeeld ook niet dat mijn lenzen niet vergoed worden, want zonder heb ik echt een blindegeleidenhond nodig :D
Maar goed, daar klaag ik niet over, die betaal ik netjes zelf, net als mijn premie, plus de medische zorg die ik nu helaas nodig blijk te hebben. Ik schuif wel hoor _O-
Gebruik je die vijf honden van je! :7
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:30:15 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171935
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Moet er veel gedaan worden bij tante? :) Gaat alles weg?
Bijna alles...aangezien ze nu permanent in het verpleeghuis gaat wonen.
Dus op zich best een aardige klus. Morgenvroeg komt er een container bij het huis te staan :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:30:21 #59
176471 oh-oh
pi_93171941
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gebruik je die vijf honden van je! :7
Ja dan maak ik nog meer brokken _O-
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:30:31 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93171961
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, kan ik inkomen... maar waarom dan de pil eruit flikkeren en spiraal, nuvaring, implanon, ect wel vergoeden?
is ook weer niet helemaal waar
bij anticonceptie is het zo dat als je een AV hebt er een basisdeel uit vergoed word, en de GVSbijdrage voor eigen rekening is, alleen voor kinderen onder de 18 word het wel vergoed.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93171973
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dus op zich best een aardige klus. Morgenvroeg komt er een container bij het huis te staan :P
Klote klusjes, zowel fysiek als mentaal.

Sterkte :*
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:30:38 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171975
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan geregeld worden, moet ik ff aan flink aan de alcohol, dan is het wellicht alcoholhoudend :7
Ik heb liever dat je er dan een drankje van maakt :9
pi_93171979
quote:

[..]

Pfffff, das idd een aardige klus... Als ik vrij was was ik komen helpen :*
pi_93171998
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

bij anticonceptie is het zo dat als je een AV hebt er een basisdeel uit vergoed word, en de GVSbijdrage voor eigen rekening is, alleen voor kinderen onder de 18 word het wel vergoed.
Da's al helemaal belachelijk, die mogen nog niet eens seksen! :(

:+ :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:08 #65
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93172007
quote:

[..]

Tot 21 :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:10 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172009
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]

lenzen vallen onder brilvoorzieningen, en kunnen iig bij ons gewoon gedeclareerd worden, welliswaar tot een bepaald bedrag. dat wel

bij t basispakket wat jij waarschijnlijk hebt, word de bril ook niet vergoed, daarom dus ook geen lenzen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:12 #67
176471 oh-oh
pi_93172016
Poeh Ing, lekkere vakantie -O-
( Groucho Marx )
pi_93172025
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je er dan een drankje van maakt :9
Er is toch zo'n boekje met recepten? :')
pi_93172028
Maar Elies, de pil is toch heul niet tegen zwangerschap maar vóór een reguliere menstruatie en tegen maandelijke buikkrampen enzo? Zo komt toch half 15-jarig (of is het inmiddels 13-jarig?) Nederland er toch aan?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:43 #70
33954 ElisaB
pi_93172043
quote:
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste.
Neeeeee, want onder het oude ziekenfonds betaalde ik ¤ 460 per maand en paps en mams samen meer dan ¤ 600 per maand _O-
pi_93172052
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's al helemaal belachelijk, die mogen nog niet eens seksen! :(

:+ :')
Ah, dat zal ik ze doorgeven als ze me de volgende keer om advies vragen. ^O^
pi_93172053
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Elies, de pil is toch heul niet tegen zwangerschap maar vóór een reguliere menstruatie en tegen maandelijke buikkrampen enzo? Zo komt toch half 15-jarig (of is het inmiddels 13-jarig?) Nederland er toch aan?
Ja, en tegen puistjes enzo :Y
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:57 #73
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93172062
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Poeh Ing, lekkere vakantie -O-
Heerlijk :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:32:25 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172097
quote:

[..]

Dus de pil zou onder een AV vallen, maar stel je hebt geen AV... valt dan een spiraal niet onder de basis verzekering?

En nu we het toch over de GVSbijdrage hebben he, doe me es uitleggen hoe dat werkt. Want ik heb er al eens na lopen zoeken maar ik snap er geen reet van en ik ben wel benieuwd.
pi_93172098
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, dat zal ik ze doorgeven als ze me de volgende keer om advies vragen. ^O^
Hihihi, doe maar niet. Dan zou ik je als puber zijnde echt zooooo niet meer serieus nemen :P
pi_93172115
quote:

[..]

Wow, korte metten dus. :o
Hoest met tante? Krijgt ze het allemaal een beetje mee?
pi_93172128
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Heerlijk :')
:* O+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:33:14 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172153
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

lenzen vallen onder brilvoorzieningen, en kunnen iig bij ons gewoon gedeclareerd worden, welliswaar tot een bepaald bedrag. dat wel

bij t basispakket wat jij waarschijnlijk hebt, word de bril ook niet vergoed, daarom dus ook geen lenzen
Bij groeneland ook, mits AV.
pi_93172159
Maak er geen ruzie over, zowel LL als Q hebben hun punt. de één betaald en gebruikt niet, de ander betaald en gebruikt meer. niemand vraagt om een chronische aandoening, sommigen profiteren daarvan, anderen hebben het broodnodig. mijn lief dokt ook en heeft in geen 20 jaar een arts gezien. ik blijf binnen de perken maar heb ook een chronische aandoening waar mijn lief weer voor meedokt. voor Pagan hebben we allemaal meegedokt, voor mijn dinnetje met kanker dokken we ook maar die 5 buren of vrienden die niks mankeren en nooit een arts zien dokken ook mee. Dus, alles in de grote pot en zo.
lief betaald ook 52% belasting wat niet onszelf ten goede komt maar anderen, nou, kunnen wij ookblijven zeuren dat niksnutten en profiteurs er mee aan de haal gaan (wat ook deels zo is) maar ook de gehandicapten en chronisch zieken, hardwerkenden die met 55 jaar op de schop komen helpen we ermee (en de rest denken we maar niet aan want dan stopt lief spontaan met werken)
Dus alle geld wat we samen opbrengen gaat deels naar degenen die het verdienen door onmacht en heel erggrotendeels naar vuile profiteurs.
Maar chronisch ziek zijn is niet profiteren, klagen als je chronisch ziek bent over vergoeding voor bepaalde medicatie is enkel klagen te noemen als je de details kent.
zó, heb ff gespuid :+
Poeh, ben er zelf moe van...
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_93172179
Goed op tijd ook Lotte
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:33:51 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172196
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus de pil zou onder een AV vallen, maar stel je hebt geen AV... valt dan een spiraal niet onder de basis verzekering?

En nu we het toch over de GVSbijdrage hebben he, doe me es uitleggen hoe dat werkt. Want ik heb er al eens na lopen zoeken maar ik snap er geen reet van en ik ben wel benieuwd.
t laten zetten komt onder de HV, aanschaf niet bij spiraal

wat wil je weten over GVS
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93172198
En noem je Q nou een profiteur :o
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:33:58 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172205
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja _O-

Dat zei mijn moeder toen ik zei : Mam ik wil aan de pil.

Mijn antwoord : Neuh ik wil neuken.

:D :'( :D _O-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:34:00 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93172208
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wow, korte metten dus. :o
Hoest met tante? Krijgt ze het allemaal een beetje mee?
Oh jawel hoor, ze is namelijk echt niet achterlijk :D
Maar ze ziet gelukkig nu wel in dat alleen in huis niet meer gaat.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:34:28 #85
176471 oh-oh
pi_93172242
Nu weet ik nog niet of ik moet gaan dokken voor die fysio _O-
En of ik de rekeningen nog krijg voor al die niet werkende diclo.
Ben bang van wel hea _O-
( Groucho Marx )
pi_93172284
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ben bang van wel hea _O-
Ik zal bij mn volgende incasso zetten 'gaarne gebruiken voor de pillen van R te M O+ '
pi_93172291
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, ze is namelijk echt niet achterlijk :D
Maar ze ziet gelukkig nu wel in dat alleen in huis niet meer gaat.
Da's dan wel fijn, dat ze het zelf inziet. Maar dat maakt het voor haar ook extra moeilijk. Nu moet ze haar eigen plekje écht opgeven. ;( Dan kun je verstandelijk erachter staan, maar emotioneel is een heel ander verhaal.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:35:10 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ben bang van wel hea _O-
kijk morgen even na of je idd die basis av hebt
volgens mij wel, dan heb je tot 250,- vergoed voor de eerste 12 behandelingen te dekken, wat over blijft boven dat bedrag is wel voor eigen rekening
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93172310
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
En noem je Q nou een profiteur :o
Ll! o|O
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:35:57 #90
176471 oh-oh
pi_93172334
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

kijk morgen even na of je idd die basis av hebt
volgens mij wel, dan heb je tot 250,- vergoed voor de eerste 12 behandelingen te dekken, wat over blijft boven dat bedrag is wel voor eigen rekening
En dat staat los van mn eigen risico?
En de medicijnen?
( Groucho Marx )
pi_93172338
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's dan wel fijn, dat ze het zelf inziet. Maar dat maakt het voor haar ook extra moeilijk. Nu moet ze haar eigen plekje écht opgeven. ;( Dan kun je verstandelijk erachter staan, maar emotioneel is een heel ander verhaal.
Voor haar persoonlijk idd een lastige, al lijkt het me als familie toch wat relaxter als iemand dat zelf ook wel inziet, je hoort ook vaak zat dat mensen 'boos' worden omdat ze zich weggestopt voelen ;(
pi_93172344
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zal bij mn volgende incasso zetten 'gaarne gebruiken voor de pillen van R te M O+ '
Dan betaal ik voor een deel van die fysio. ^O^
Als ik dan nog steeds geen afspraak bij de oogarts heb gemaakt. :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:36:36 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172377
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En dat staat los van mn eigen risico?
En de medicijnen?
dat staat los van je ER

medicatie bij CZ blijkt wel te drukken op je ER, dus die eerste 170,- moet je eerst zelf betalen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:36:46 #94
176471 oh-oh
pi_93172386
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das lief van je O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:36:55 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

t laten zetten komt onder de HV, aanschaf niet bij spiraal

wat wil je weten over GVS
Ik ben onder andere benieuwd waar je kan vinden wat de maximale vergoeding voor een geneesmiddel is bijvoorbeeld. En geldt dat per jaar, per leven, per maand, ect.

quote:
Als u een geneesmiddel krijgt voorgeschreven dat duurder is dan de maximale vergoeding die in het GVS is opgenomen, dan betaalt u zelf deze meerprijs in de apotheek. Dit is de GVS-bijdrage. Deze GVS-bijdrage wordt mogelijk vanuit uw aanvullende verzekering vergoed.
Ik dacht namelijk dat het altijd zo was dat je bijvoorbeeld per jaar 40 x humira (ik noem maar wat) mag hebben en als je mee nodig hebt je na die 40x ze zelf moet dokken. Maar dat klopt niet volgens mij.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:37:05 #96
33954 ElisaB
pi_93172410
Zo, ik ben weer bijgelezen O+

Iemand nog een paracetamol??
pi_93172429
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen O+

Iemand nog een paracetamol??
Kost da?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:37:34 #98
176471 oh-oh
pi_93172452
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan betaal ik voor een deel van die fysio. ^O^
Als ik dan nog steeds geen afspraak bij de oogarts heb gemaakt. :')
Betaal jij maar voor Q dr medische perikelen :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:37:37 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172458
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Goed op tijd ook Lotte
_O- ! I lolled.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:00 #100
33954 ElisaB
pi_93172477
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Kost da?
Gratis *)

De paracetamol van een niet-merk kost geen drol (weet ik sinds drie weken :@ )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:01 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172478
ow, ohoh, je krijgt tot 200,- anticonceptie uit je AV betaald :7 handig voor bij de Griek
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:09 #102
176471 oh-oh
pi_93172488
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kost da?
Kheb vandaag voor 95 cent weer een mega grote doos nieuwe gekauft *O*
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:53 #103
33954 ElisaB
pi_93172515
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Kheb vandaag voor 95 cent weer een mega grote doos nieuwe gekauft *O*
Zeg ik! 100 stuks voor ¤ 3,00 :o
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:54 #104
176471 oh-oh
pi_93172517
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
ow, ohoh, je krijgt tot 200,- anticonceptie uit je AV betaald :7 handig voor bij de Griek
Anticonceptie my ass :{w
Das geheel overbodig bij Grieken _O-
( Groucho Marx )
pi_93172547
'k heb nog steriele handschoentje hier liggen, werken denk ik ook prima als condoom, stuur ze op tegen portokosten _O-
ps, altijd handig, die extra vingers 8-)
pi_93172550
quote:

[..]

:D :'( :D
pi_93172552
quote:

[..]

_O-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:40:17 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172560
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gratis *)

_O- !! Ik haal altijd die van kruidvat :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:40:21 #109
33954 ElisaB
pi_93172563
quote:
Yups; tussen de billen kan je niet zwanger worden O+
pi_93172578
quote:

[..]

Er worden ook meisjes zwanger van zwembaden, dus ik zou maar oppassen :Y
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:40:33 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172582
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
pi_93172602
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gleeee :7
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:03 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O-
_O- scherp
pi_93172625
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yups; tussen de billen kan je niet zwanger worden O+
Misschien heeft hij wel Pieter van den Hoogenbandjes, en hij mag natuurlijk niet het zaakje er in deponeren en schiet hij verder niet zo scherp :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:06 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93172626
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben onder andere benieuwd waar je kan vinden wat de maximale vergoeding voor een geneesmiddel is bijvoorbeeld. En geldt dat per jaar, per leven, per maand, ect.

[..]

Ik dacht namelijk dat het altijd zo was dat je bijvoorbeeld per jaar 40 x humira (ik noem maar wat) mag hebben en als je mee nodig hebt je na die 40x ze zelf moet dokken. Maar dat klopt niet volgens mij.
nee dat klopt idd niet
in het GVS staat een bepaald bedrag voor een bepaald middel
pak bv Ritalin, stel dat dat 15 euro kost per doosje. dat krijg je vanuit de hoofdverzekering vergoed. als je dan Concerta wilt hebben (kan onder medische noodzaak) en dat kost 35 euro per doosje. dan heb je dus een eigen bijdrage van 20 euro, omdat tot t bedrag van het preferent middel (in dit geval de ritalin) vergoed.

voor alle medicatie staat een bepaald bedrag genoteerd. dat bedrag is bij de apotheek bekend. alles wat een medicijn meer kost. word dan als eigen bijdrage gerekend.
zo ook bij bv nuvaring. voor anticonceptie staat een bedrag, nuvaring is hoger, dus een eigen bijdrage
dat is niet gekoppeld aan een periode of persoon
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93172629
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
'k heb nog steriele handschoentje hier liggen, werken denk ik ook prima als condoom, stuur ze op tegen potokosten _O-
ps, altijd handig, die extra vingers 8-)
Als niet-steriel ook goed is: ik kan wel wat dozen roggelen. :)
En kan vast nog wel wat overbodige catheters krijgen. Ongebruikt, uiteraard. :7
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:31 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172659
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er begint me in ene iets te dagen over Greys en zo'n oord die bang was dat er sperma in dreef _O-
pi_93172677
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Er begint me in ene iets te dagen over Greys en zo'n oord die bang was dat er sperma in dreef _O-
Ja dat Belgische zaadoord ;(
pi_93172695
Ik ben wel eens een jaar ofzo gestalkt door de zorgverzekering omdat ik een spiraaltje zou hebben maar dat was per ongeluk op mijn naam gezet :') Mooi dat ze wilden dat we zouden dokken :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:42:17 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172707
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee dat klopt idd niet
in het GVS staat een bepaald bedrag voor een bepaald middel
pak bv Ritalin, stel dat dat 15 euro kost per doosje. dat krijg je vanuit de hoofdverzekering vergoed. als je dan Concerta wilt hebben (kan onder medische noodzaak) en dat kost 35 euro per doosje. dan heb je dus een eigen bijdrage van 20 euro, omdat tot t bedrag van het preferent middel (in dit geval de ritalin) vergoed.

voor alle medicatie staat een bepaald bedrag genoteerd. dat bedrag is bij de apotheek bekend. alles wat een medicijn meer kost. word dan als eigen bijdrage gerekend.
zo ook bij bv nuvaring. voor anticonceptie staat een bedrag, nuvaring is hoger, dus een eigen bijdrage
dat is niet gekoppeld aan een periode of persoon
Ik snap hem ^O^

Thnx!
pi_93172708
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze is nog steeds niet geweest he? _O-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:42:20 #122
176471 oh-oh
pi_93172711
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- !! Ik haal altijd die van kruidvat :')
Ja ik vandaag bij de apotheek eigen merk.
Bij de Aldi kost een doosje van 20 39 cent of zo _O-
Dat kan ik gelukkig zelfs met 70 procent salaris nog wel betalen :')
Oeh, ik ga zo voor het eerst aan de ibru denk ik de laatste diclo was om 14.00.
Dat kan toch wel nu?
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:42:40 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172738
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja! :D :'( :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:42:40 #124
163650 Greys
pi_93172739
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gratis *)

1,50 bij de supermarkt voor een doosje ofzo he? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93172745
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben wel eens een jaar ofzo gestalkt door de zorgverzekering omdat ik een spiraaltje zou hebben maar dat was per ongeluk op mijn naam gezet :') Mooi dat ze wilden dat we zouden dokken :P
KOM MAAR IN M'N DOOS KIJKEN DAN!! :(

Of is het zo niet opgelost? O-)
pi_93172747
Krijg je nu al 70% :o
pi_93172766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja! :D :'( :D
Shit, Belgisch praten... daar is ze :o
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:43:14 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172775
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja ik vandaag bij de apotheek eigen merk.
Bij de Aldi kost een doosje van 20 39 cent of zo _O-
Dat kan ik gelukkig zelfs met 70 procent salaris nog wel betalen :')
Oeh, ik ga zo voor het eerst aan de ibru denk ik de laatste diclo was om 14.00.
Dat kan toch wel nu?
jup. Moet je ff kijken of je nu die 2 para gelijk neemt of als je nach bed gaat.
pi_93172776
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Advocaten hè, die weten wel wat ze in hun contractjes moeten zetten :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:43:21 #130
163650 Greys
pi_93172783
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar dat was niet omdat ik bang was er zwanger van te worden heur _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:43:27 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172793
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Amai!
pi_93172806
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Awel! Kriek! Patatten! :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:43:42 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172812
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dat was niet omdat ik bang was er zwanger van te worden heur _O-
Dat zei ik ook niet _O-
pi_93172819
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Amai!
WAWOO GERTJE, WAT IS DAT NU HIER IN DAT WATER ZEG?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:43:58 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172824
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

kriekbier :r
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:44:12 #136
176471 oh-oh
pi_93172840
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Yups, meteen vanaf dag 1 ziek zijn in mijn CAO loos bestaan :')
( Groucho Marx )
pi_93172843
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

pi_93172850
HET LIJKT WEL DAT SPUL WAT MARLEINEKE ALTIJD OP HAAR WANG HEEFT, EVEN MENEER SPAGHETTI VRAGEN
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:44:21 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172854
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Noooh Samson, dat is denk ik zaad!
pi_93172864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

KOM MAAR IN M'N DOOS KIJKEN DAN!! :(

Of is het zo niet opgelost? O-)
_O- Het was heel erg, ik stond ook nog bij mn moeder ingeschreven, die kreeg een rekening en vroeg wat ik gehaald had, "niks mam", dus zij bellen naar de verzekering: "ze heeft een spiraaltje gehaald" Mn moeder dacht dat ik het niet durfde te vertellen dus die durfde het bijna niet te vragen _O-

Ik zei ook al "hoe willen ze bewijzen dat ik wel of geen spiraaltje heb! :o "
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:44:42 #141
163650 Greys
pi_93172870
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet _O-
Ik wil er wel nog steeds een keer heen, trouwens :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93172878
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OMG.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:45:02 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172896
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
HET LIJKT WEL DAT SPUL WAT MARLEINEKE ALTIJD OP HAAR WANG HEEFT, EVEN MENEER SPAGHETTI VRAGEN

Welnee Samson! Dat is dat spul wat de burgemeester altijd tussen zijn billetjes heeft zitten!
pi_93172904
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

das nie tof zech! :o
pi_93172911
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mag dat? :o Toevallig net nog bij de Hypoadviseur mijn contract door zitten zagen, dat is half jaar 100, half jaar 85, 2e jaar 70, en ik begreep half/half dat in het eerste jaar 85 - 100 wel normaal is :o
pi_93172915
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik durf wel mee hoor!

Of wil je met een sperma-bevattend persoon? :+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:45:25 #147
176471 oh-oh
pi_93172916
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

OMG.
:')
( Groucho Marx )
pi_93172946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik durf wel mee hoor!

_O-
pi_93172958
Tombo is belg trouwens
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:46:09 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93172959
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker tussen al dat verschillende mannen zaad zwemmen wat in je mondje komt enzo. Nomnomnomnom :9
pi_93172960
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O- Het was heel erg, ik stond ook nog bij mn moeder ingeschreven, die kreeg een rekening en vroeg wat ik gehaald had, "niks mam", dus zij bellen naar de verzekering: "ze heeft een spiraaltje gehaald" Mn moeder dacht dat ik het niet durfde te vertellen dus die durfde het bijna niet te vragen _O-

Hahaha, oh wat erg! Uiteindelijk hebben ze je toch maar op je woord geloofd? :P
pi_93172966
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mag dat? :o Toevallig net nog bij de Hypoadviseur mijn contract door zitten zagen, dat is half jaar 100, half jaar 85, 2e jaar 70, en ik begreep half/half dat in het eerste jaar 85 - 100 wel normaal is :o
Ik heb volgens mij 2 dagen eigen kosten en dan ook 70%
pi_93172988
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is belg trouwens
Heul niet helemaal :(
pi_93172992
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Normaal of wettelijk vastgelegd?
Ik weet het niet hoor. Maar als er wettelijk niks over is vastgelegd en 70% bij eerste dag ziek gewoon mag dan is dat bij een CAO loze baas hendig geregeld natuurlijk.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:47:08 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93173011
quote:

[..]

Ik durf wel mee hoor!

Laat je je eerst volblaffen door A en dan ga je mee _O-
pi_93173022
Ik krijg gewoon vanaf dag 1 honderd procent. Ben nooit langdurig ziek geweest, dus weet niet hoe het verder ligt..
pi_93173025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Normaal of wettelijk vastgelegd?
Ik weet het niet hoor. Maar als er wettelijk niks over is vastgelegd en 70% bij eerste dag ziek gewoon mag dan is dat bij een CAO loze baas hendig geregeld natuurlijk.
"normaal"
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:47:26 #158
176471 oh-oh
pi_93173033
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij 2 dagen eigen kosten en dan ook 70%
Hangt gewoon van je contract af, en wij hebben van alles het wettelijk minimum verplichte of course :+
Ook die 20 vakantiedagen per jaar _O-
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:47:27 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93173034
wij
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wij mogen dat echt niet vertellen :N
zo ook als iemand bij een ander op de polis staat bij zwemmersonderzoek ed
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93173055
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg gewoon vanaf dag 1 honderd procent. Ben nooit langdurig ziek geweest, dus weet niet hoe het verder ligt..
Het gaat meestal pas aflopen bij langdurig ziek, na een half jaar / jaar wordt het dus minder.
pi_93173061
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:48:08 #162
163650 Greys
pi_93173086
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker tussen al dat verschillende mannen zaad zwemmen wat in je mondje komt enzo. Nomnomnomnom :9
_O- Ik ben er inmiddels van overtuigd dat dat wel mee zal vallen met al die filterinstallaaaasies.
Laat maar zien dan ook, dat drijvend gespuis :+
quote:

[..]

Ik durf wel mee hoor!

Nee van dat laatste hebben ze daar genoeg, schijnt :Y
Dus ik kan daar dan ook best met jou vozen, geen probleem :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93173092
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, oh wat erg! Uiteindelijk hebben ze je toch maar op je woord geloofd? :P
mwah, 4 aanmaningen en weet ik hoeveel dreigingen met deurwaarders en "excuus-bloemetjes" later heeft mn moeder voor de 1000ste keer aan de telefoon gehangen en gedreigd naar de media ofzo te stappen als er nou nog een keer een rekening kwam, en toen ging het wel goed ineens :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:48:28 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93173105
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Mike ook. :Y
pi_93173114
Je kan je toch beter dáár vol laten blaffen, of mis ik de lol van je in M-city vol laten blaffen, en dan helemaal naar Belgie te rijden om daar in een of andere pornosauna uit te gaan zitten lekken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 21:49:28 ]
pi_93173124
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat wilde ik niet zeggen _O-
pi_93173128
hoi :7

pi_93173139
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mwah, 4 aanmaningen en weet ik hoeveel dreigingen met deurwaarders en "excuus-bloemetjes" later heeft mn moeder voor de 1000ste keer aan de telefoon gehangen en gedreigd naar de media ofzo te stappen als er nou nog een keer een rekening kwam, en toen ging het wel goed ineens :')
Waaaaat een verhaal. :D _O-
pi_93173148
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan je toch beter dáár vol laten blaffen, of mis ik de lol van je in Nederland vol laten blaffen, en dan helemaal naar Belgie te rijden om daar in een of andere pornosauna uit te gaan zitten lekken?
Als GB met Greys naar de sauna gaat is er niemand om te blaffen zeg maar :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:49:15 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93173153
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dan hadden ze al veel eerder een correctie kunnen laten aanvragen via de arts die t ingediend heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:49:45 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93173184
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het gaat meestal pas aflopen bij langdurig ziek, na een half jaar / jaar wordt het dus minder.
Hmm. IT heeft ook geen CAO he?

Toch? Alleen specifieke delen dacht ik maar het gros niet.
pi_93173186
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan je toch beter dáár vol laten blaffen, of mis ik de lol van je thuis vol laten blaffen, en dan helemaal naar Belgie te rijden om daar in een of andere pornosauna uit te gaan zitten lekken?
Ik denk dat jij de lol van je te laten volblaffen sowieso mist.

Of wil je ons iets vertellen? O-)
pi_93173203
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- Ik ben er inmiddels van overtuigd dat dat wel mee zal vallen met al die filterinstallaaaasies.
Laat maar zien dan ook, dat drijvend gespuis :+

[..]

Nee van dat laatste hebben ze daar genoeg, schijnt :Y
Dus ik kan daar dan ook best met jou vozen, geen probleem :7
Geil :7

de twee grootste tuthola's bij elkaar, geloof je het zelf? _O- O+
pi_93173217
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als GB met Greys naar de sauna gaat is er niemand om te blaffen zeg maar :+
Nemen ze oh-oh en de hondjes mee. ^O^
pi_93173238
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan hadden ze al veel eerder een correctie kunnen laten aanvragen via de arts die t ingediend heeft
apotheek :Y En ik weet de naam en geboortedatum van degene die het WEL gehaald heeft _O- (heel slecht natuurlijk, ze zeiden "u bent toch die-en-die?" :X
En dat is 100x doorgegeven door zowel apotheek als mn moeder, maar niet goed :+
pi_93173281
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmm. IT heeft ook geen CAO he?

Toch? Alleen specifieke delen dacht ik maar het gros niet.
Volgens mij niet, wij hebben iig als bedrijf een CAO.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de lol van je te laten volblaffen sowieso mist.

Of wil je ons iets vertellen? O-)
Daar heb je gelijk in, maar ook de lol de persoon die volblaft zeg maar
pi_93173289
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

apotheek :Y En ik weet de naam en geboortedatum van degene die het WEL gehaald heeft _O- (heel slecht natuurlijk, ze zeiden "u bent toch die-en-die?" :X
En dat is 100x doorgegeven door zowel apotheek als mn moeder, maar niet goed :+
DE SLET!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:51:39 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93173309
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geil :7

de twee grootste tuthola's bij elkaar, geloof je het zelf? _O- O+
En dan breng je gewoon wat zaad van A, waarmee die je heeft volgespoten, met je vinger bij greys in. Dan zijn jullie samen zaad bevattend :+
pi_93173361
Ja maar het zijn toch 'privé-eilandjes' B-)

Dus ik denk dat het idee is dat je het dáár laat doen :+
pi_93173436
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

En dan breng je gewoon wat zaad van A, waarmee die je heeft volgespoten, met je vinger bij greys in. Dan zijn jullie samen zaad bevattend :+
Mij heb je misschien niet ontmoet, maar Greys wel. Dus; geloof je het zelf? _O-

Maareh, leuk idee hoor :+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:53:20 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93173437
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij niet, wij hebben iig als bedrijf een CAO.

Staat mij ook iets van bij idd, dat "we" het niet hebben.
pi_93173445
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:

Daar begon het veeeele SC's geleden wel mee ja.

Ah toe, laten we die convo nog eens overdoen met z'n allen. _O-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:53:40 #183
176471 oh-oh
pi_93173460
Ik voel nu nog precies waar die dokter heeft zitten porren vandaag, dus ik verheug me al big time op die fysio vrijdag. Die man aan de telefoon zei nog dat ik het beste wel al pijnstilling kon nemen *O*
( Groucho Marx )
pi_93173522
Heeft die Griek nou al ergens zitten porren?
pi_93173531
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:

Ja, maar jij wilt niet mee :'(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:54:42 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93173536
wat ik vooral heel raar vind, is dat zoveel bedrijven tegenwoordig alleen opzoeken adhv het burgerservicenummer ivm bescherming van de persoonsgegevens...
maar met dat nummer kan wel alles overal opgevraagd worden.

ja ok, tis een wet, maar krom vind ik t wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93173539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel nu nog precies waar die dokter heeft zitten porren vandaag, dus ik verheug me al big time op die fysio vrijdag. Die man aan de telefoon zei nog dat ik het beste wel al pijnstilling kon nemen *O*
Dus de dokter mag je wel porren maar de Griek niet? :o
pi_93173550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:o ^O^ :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:55:04 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93173568
Porren :9~
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93173586
Griek. ^O^
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:55:46 #191
176471 oh-oh
pi_93173614
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus de dokter mag je wel porren maar de Griek niet? :o
De dokter mocht me porren in de hoop dat ze me porklaar kon maken voor anderen _O-
( Groucho Marx )
pi_93173615
Het systeem op mijn werk is nu echt vet handig ingericht met BSN nummers :7 Stuk minder werk met persoonsgegevens nu :7
pi_93173639
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, zal ik nog eens die quote zoeken waarin Ll aanbood ons beiden bij DTH te bezwangeren? :7
pi_93173653
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:o ^O^ :Y
Ja, je durft wel mee naar het zaad-oord dus? :P
pi_93173660
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, zal ik nog eens die quote zoeken waarin Ll aanbood ons beiden bij DTH te bezwangeren? :7
Je bent vast al bezig. O+
pi_93173667
quote:

[..]

NEE! Want dan ga jij dat opeisen, rammeltante :6
pi_93173690
quote:

[..]

Waarom eigenlijk, want ik wil helemaal niet bezwangerd worden :')
pi_93173710
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

NEE! Want dan ga jij dat opeisen, rammeltante :6
Oh ja, want wat op internet staat is waar he? *O*
pi_93173711
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, je durft wel mee naar het zaad-oord dus? :P
Hmm, wellicht :7
pi_93173727
:9 oognip heeft appeltaart gebakken :9
♥ scars make us who we are ♥
pi_93173729
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk, want ik wil helemaal niet bezwangerd worden :')
Jij vraagt hem mee naar het eilandje om te blaffen toch? :o
pi_93173758
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hmm, wellicht :7
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
SPOILER
pi_93173763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij vraagt hem mee naar het eilandje om te blaffen toch? :o
Ik ben aan de pil remember :7
pi_93173771
quote:

[..]

SPOILER
pi_93173827
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben aan de pil remember :7
Is dit een uitnodiging?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:58:57 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93173846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Het systeem op mijn werk is nu echt vet handig ingericht met BSN nummers :7 Stuk minder werk met persoonsgegevens nu :7
dat is bij ons ook, maar met dan nummer kun je wel bij allerlei instellingen dingen opvragen/wijzigen etc
terwijl met klantnummers, je niet bij andere instellingen gegevens kunt opvragen etc.
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:59:01 #207
163650 Greys
pi_93173850
quote:

[..]

SPOILER
Hihi O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93173883
Ohai Greys. Laten we het maar gewoon niet doen hé, ik wil jou niet wegjagen daar in je zaadbad door je te laten schrikken met mijn naaktheid :+
pi_93173890
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat is bij ons ook, maar met dan nummer kun je wel bij allerlei instellingen dingen opvragen/wijzigen etc
terwijl met klantnummers, je niet bij andere instellingen gegevens kunt opvragen etc.
Ja oké, maar je hebt vast wel iets moeten ondertekenen dat je daar vertrouwelijk mee om moet gaan enzovoorts? :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 21:59:41 #210
163650 Greys
pi_93173896
Mama-Mia, je treft het wel he, met je net ontdekte buurvrouw :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:00:38 #211
163650 Greys
pi_93173960
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ohai Greys. Laten we het maar gewoon niet doen hé, ik wil jou niet wegjagen daar in je zaadbad door je te laten schrikken met mijn naaktheid :+
Schrikk
Ah nee oke, ik snap, we doen alsof ik dat nog nooit gezien heb. Check.

Ja, idd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93173964
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Mama-Mia, je treft het wel he, met je net ontdekte buurvrouw :D
:D die had ik al eerder ontdekt hoor :D al ergens in September.

Wij doen over en weer elkaar trakteren :+ vorige week had ik boterkoek gemaakt, nu zij appeltaart, en volgende week wordt het weer iets van mijn kant :D
pi_93173988
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Schrikk
Ah nee oke, ik snap, we doen alsof ik dat nog nooit gezien heb. Check.

Ja, idd!
Doe je dan weer een stippeltjesslipperdip aan? O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 22:01:39 ]
pi_93174017
Oké, daaaaaag Ll :W

Waarom denk je dat ik allemaal sauna tripjes met Greys plan. Muahahaa :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:01:55 #215
163650 Greys
pi_93174043
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

:D die had ik al eerder ontdekt hoor :D al ergens in September.

Wij doen over en weer elkaar trakteren :+ vorige week had ik boterkoek gemaakt, nu zij appeltaart, en volgende week wordt het weer iets van mijn kant :D
Ohhhh de boterkoek was weer van jou! Ik dacht dat zij dat ook weer was :P
Gezellig zo toch!

Ik wil ook F&F SC buurvrouwen :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174044
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Oké, daaaaaag Len :W

Waarom denk je dat ik allemaal sauna tripjes met Greys plan. Muahahaa :+
Wut ;(
pi_93174054
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doe je dan weer een stippeltjeslipperdip aan? O+
Moeten wij ons even terugtrekken om jullie momentje niet te verstoren? :*
pi_93174086
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oh nee hoor gaat prima, we negeren jullie toch ^O^
pi_93174087
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Gezellig zo toch!

Ik had er één. ;( En nu post Takkedinges hier niet meer. :'(
pi_93174091
Nou heb ik me toch een hekelen aan winkelen en nou héb ik toch telkens gaten bij de linker elleboog van alle zielige shirts welke ik nog bezit en nou bén ik er toch achter waar die vandaan komen :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:02:38 #221
163650 Greys
pi_93174093
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doe je dan weer een stippeltjesslipperdip aan? O+
Je vergeet een 'ep' ergens in dat woord :+
Maar als jij die gheyl vond, dan uiteraard ja.

*gniffel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174110
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh nee hoor gaat prima, we negeren jullie toch ^O^
*porporporporpor*
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:03:02 #223
176471 oh-oh
pi_93174115
quote:

[..]

Gezellig zo toch!

Jamaar wat hebben die aan jou , jij kannie bakken zonder oven :D
( Groucho Marx )
pi_93174116
quote:

[..]

Gezellig zo toch!

De flat boven mij staat leeg *O*
pi_93174117
Oeh, slipper-dip klinkt alleen nog maar dubieuzer hé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:03:32 #226
163650 Greys
pi_93174151
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Memoriessssssssss in the corners of my miiiiiiiiiiind.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174153
Ik kwam er maandagochtend weer half langs in Utrecht, ik moest wel weer lachen :Y :D
pi_93174156
quote:

[..]

Gezellig zo toch!

Haha nee, dat was ik *O* bakken is leuk :s)

ik heb nu cakemix, chococakemix, boterkoekmix en citroentaartmix staan, dus heb Oognip al gezegd dat ze maar moet kiezen voor volgende week *)
pi_93174186
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kwam er maandagochtend weer half langs in Utrecht, ik moest wel weer lachen :Y :D
Herkende je het nog? :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:04:07 #230
176471 oh-oh
pi_93174189
:'( Ik wil ook gebak :'(
( Groucho Marx )
pi_93174196
Ik zou tonnetjerond worden van zo'n buurvrouw denk ik _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:04:23 #232
163650 Greys
pi_93174201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jamaar wat hebben die aan jou , jij kannie bakken zonder oven :D
Ik heb weer andere kwaliteiten O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2011 @ 22:04:24 #233
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93174203
Gut, wat lees ik nou weer allemaal over België? O-)

Om maar te zwijgen van zorgverzekeringen. Ik heb het alleruitgebreidste pakket en daar ben ik erg blij mee. Kost wat 156 maar dan heb je ook wat :') En ik ga toch eens uitzoeken of ik ook niet zo'n comfortkamer mag voor dat geld :7
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93174233
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Herkende je het nog? :P
Zo zonder sneeuw? :P Ja je ziet het wel als je de stad in & uit rijdt :Y
pi_93174249
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

De flat boven mij staat leeg *O*
Heeft die flat een oven? Anders heeft Greys er niks aan. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 22:04:56 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93174250
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja oké, maar je hebt vast wel iets moeten ondertekenen dat je daar vertrouwelijk mee om moet gaan enzovoorts? :P
ja dat wel, maar als jij nu je zorgpas verliest, daar staat ook je BSN op
dus iedere gek kan gewoonweg dingen gaan opvragen wijzigen etc
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2011 @ 22:05:06 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93174255
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou heb ik me toch een hekelen aan winkelen en nou héb ik toch telkens gaten bij de linker elleboog van alle zielige shirts welke ik nog bezit en nou bén ik er toch achter waar die vandaan komen :(
Te veel met je ellebogen gewerkt zeker? 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93174275
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou tonnetjerond worden van zo'n buurvrouw denk ik _O-
:D ik geef altijd de helft weg. Stuk aan Oognip, stuk aan mn ouders. En nu heb ik ook nog buurjongen in de flat ontmoet dus wie weet :D dan valt het nog wel mee _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:05:33 #239
163650 Greys
pi_93174288
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174289
Een grote orgie die flat
pi_93174308
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ Die vallende sneeuw ook nog, haast surrealistisch :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 22:06:02 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93174316
ow ow ow massages geven is O-) :9~ *) O+ :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93174323
Nou, hier was ik niet bij, dus ik ga maar weer :+

[sub][welterusten! :W /sub]
pi_93174350
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heeft die flat een oven? Anders heeft Greys er niks aan. :P
Ik heb een oven, bak ik wel voor Greys O+
pi_93174366
truste Gb :*

En je was er uiteraard in gedachten bij :7
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 22:06:39 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93174368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Gut, wat lees ik nou weer allemaal over België? O-)

Om maar te zwijgen van zorgverzekeringen. Ik heb het alleruitgebreidste pakket en daar ben ik erg blij mee. Kost wat 156 maar dan heb je ook wat :') En ik ga toch eens uitzoeken of ik ook niet zo'n comfortkamer mag voor dat geld :7
ik zou t navragen, sommigen hebben een comfortpakket
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93174393
Nee Greys, ik dacht niet aan een andere vrouw :o
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:07:19 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93174414
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb weer andere kwaliteiten O-)
Zuigen??
pi_93174417
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
truste Gb :*

En je was er uiteraard in gedachten bij :7
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
:D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:07:25 #250
163650 Greys
pi_93174420
Het was echt a night to remember he Ll _O-

- Met ons ziel onder ons arm op CS :D
- Dat gekloot van ons bij die balie (whoehoeeeeeeeeeehoehoe).
- Die opvouwbare tandenborsteltjes.
- Die schuifdeur naar de badkamer met Tsjernobyl licht.
- Die nachtelijke tv programma's _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174474
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:

Niet eens een jacuzzi? :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:08:08 #252
163650 Greys
pi_93174476
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zij wel aan ons O+

Trusten Gb!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174477
Daarvoor was het ook gezellig, ja }:|
pi_93174490
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:

RTV Utrecht s'nachts, kwaliteit TV. En die beste man die dacht dat we dat hele pleurisend waren komen rijden om es ff lekker vreemd te gaan daar :|W Dat was wel lekker awkward ja _O-
pi_93174526
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

RTV Utrecht s'nachts, kwaliteit TV. En die beste man die dacht dat we dat hele pleurisend waren komen rijden om es ff lekker vreemd te gaan daar :|W Dat was wel lekker awkward ja _O-
Hoe kwam de beste man toch op dat idee? :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:08:51 #256
163650 Greys
pi_93174537
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het was een crappy hotelletje waarbij je haast IN de kamer zat te piesen als je moest, door die enorme kier tussen die schuifdeur.
Maar het was heul gezellig :D Sterker nog, ik zou het zo overdoen, ingesneeuwd raken met Ll _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174560
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

We hadden serieus nog op een veldbedje geslapen denk ik hoor :D Het was écht drama, crisis op de snelweg, in Utrecht centrum alle hotels vol, we waren blij dat we daar terecht konden, we hadden echt geen eisen qua kamer hoor :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:09:22 #258
163650 Greys
pi_93174583
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Daarvoor was het ook gezellig, ja }:|
Ja heul! :D Echt! O+
Maar dat is het al-tijd :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174593
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

We hadden serieus nog op een veldbedje geslapen denk ik hoor :D Het was écht drama, crisis op de snelweg, in Utrecht centrum alle hotels vol, we waren blij dat we daar terecht konden, we hadden echt geen eisen qua kamer hoor :D
Jullie hadden elkaar. *;
pi_93174617
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe kwam de beste man toch op dat idee? :D
Nou dat vroeg ik me werkelijk af hoor :D Het was écht crisis buiten, alsof je dan midden in de nacht eerst half hysterisch gaat bellen of ze nog een kamer hebben en vervolgens uitgebreid daar aan die balie gaat staan ouwehoeren over het weer :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:10:11 #261
163650 Greys
pi_93174639
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dat ook gewoon hardop zei he.
Hahahaaaaaaaaaaaaaahahaha _O-

"U zou de eerste niet zijn hoor!"

Ik geloof dat ik wel door de grond kon zakken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174646
quote:

[..]

Weet ik ;) Ik kan me voorstellen dat je al blij bent dat je onderdak hebt en warmte :Y
pi_93174663
Dan was Ll in dat hotel vast ergens anders ingesneeuwd :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:10:54 #264
163650 Greys
pi_93174679
quote:

[..]

Nou dat vroeg ik me werkelijk af hoor :D Het was écht crisis buiten, alsof je dan midden in de nacht eerst half hysterisch gaat bellen of ze nog een kamer hebben en vervolgens uitgebreid daar aan die balie gaat staan ouwehoeren over het weer :D
Dit ja. Aan de telefoon zei hij meteen 'Ook ingesneeuwd zeker?'.
En daarna een kruisverhoor aan de balie _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Te veel met je ellebogen gewerkt zeker? 8-)
Nee, sorry (even afgeleid door een PM)
Neehee, we hebben een nieuwe eettafel omdat vamp de andere wilde hebben _O-
Zelfde als het aanrecht dus ook met zo'n facetrandje, juist tégen de scherpe randjes dus hóppa, telkens achter de laptop met linkerpootje zo tegen de tafel aanleunen dus dat randje en de stof om de elleboog is een grote no-no.
Dus zit tegenwoordig met een theedoek onder de elleboog aan tafel met de laptop.
En dat verzin ik niet, is de keiharde waarheid dus moet ik gvd gaat winkelen voor nieuwe linkermouwen _O-
pi_93174704
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat ook gewoon hardop zei he.
Hahahaaaaaaaaaaaaaahahaha _O-

"U zou de eerste niet zijn hoor!"

Ik geloof dat ik wel door de grond kon zakken.
Ja, wat moet je dan ook zeggen, zo heul krampachtig 'neuhh euhh zo zit het niet hoor euhhh' dat gelooft hij toch nooit.

We hadden gewoon moeten zeggen dat hij z'n bek moest houden, omdat we haast hadden de kamasutra nog door te werken voor 08u 's ochtends :+
pi_93174722
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit ja. Aan de telefoon zei hij meteen 'Ook ingesneeuwd zeker?'.
En daarna een kruisverhoor aan de balie _O-
Wel een goed excuus natuurlijk :+
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:12:32 #268
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93174794
lalalalalala
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:12:42 #269
163650 Greys
pi_93174805
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, wat moet je dan ook zeggen, zo heul krampachtig 'neuhh euhh zo zit het niet hoor euhhh' dat gelooft hij toch nooit.

We hadden gewoon moeten zeggen dat hij z'n bek moest houden, omdat we haast hadden de kamasutra nog door te werken voor 08u 's ochtends :+
"En laat die tandenborstels ook maar zitten, er plakt straks toch weer van alles aan mijn tanden!"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93174836
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:13:11 #271
163650 Greys
pi_93174839
Nah Greys, móet dat nou, zulks een vulgaire taal? :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:13:12 #272
176471 oh-oh
pi_93174842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Nonneke het volgende:
lalalalalala
Heeeeeeej O+
( Groucho Marx )
pi_93174862
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

"En laat die tandenborstels ook maar zitten, er plakt straks toch weer van alles aan mijn tanden!"
Precies, dat glazuur spuiten we d'r toch af :7

SPOILER
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:13:54 #274
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93174892
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Heeeeeeej O+
heeeeeeeeej O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:14:36 #275
176471 oh-oh
pi_93174943
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Nonneke het volgende:

[..]

heeeeeeeeej O+
O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:15:22 #276
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93174997
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+
hoest met je been ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93175026
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Valt toch wel mee? of kam jij je schaamhaar met je tandenborstel?
Anders is het wel vulgair :9
pi_93175076
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

SPOILER
Pffffffffffffffffffffffffffffff :{w
Get another room ofzo :{w
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:16:49 #279
163650 Greys
pi_93175095
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

SPOILER
_O-

SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93175098
daarvoor heet het vaak ook een zak kammetje l.k
pi_93175100
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Nonneke het volgende:

[..]

hoest met je been ?
Het is haar heuheup (anders gaat ze weer gillen)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:35 #282
163650 Greys
pi_93175147
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Het is haar heuheup (anders gaat ze weer gillen)
Dat doet ze exprehessss :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:49 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93175165
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? of kam jij je schaamhaar met je tandenborstel?
Anders is het wel vulgair :9
ieuw!
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:56 #284
163650 Greys
pi_93175173
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Pffffffffffffffffffffffffffffff :{w
Get another room ofzo :{w
Workin' on it.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:18:00 #285
176471 oh-oh
pi_93175178
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Nonneke het volgende:

[..]

hoest met je been ?
Crappy, vrijdag fysio aan huis :P
( Groucho Marx )
pi_93175185
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Geen plannen, het gaat wel weer vriezen hé :+
pi_93175227
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geen plannen, het gaat wel weer vriezen hé :+
We kunnen dus wel stellen dat Greys en jij liefhebbers zijn van het winter seizoen. :7
pi_93175308
Oh in de zomer kan je soms ook beter een hotelletje nemen hoor, dat hete asfalt is slecht voor je rubbers (van de banden dan hé) B-)
pi_93175353
Ik ga echt die lapo niet pakken hoor, weet niet eens hoe dat moet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20:24 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93175359
ik ga ook de mand maar in, moet morgen om 8 beginnen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93175363
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Oh in de zomer kan je soms ook beter een hotelletje nemen hoor, dat hete asfalt is slecht voor je rubbers (van de banden dan hé) B-)
En wie zijn billen brandt op de motorkap moet op de blaren zitten en zo. Ik snap. :Y
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20:31 #292
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93175366
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Crappy, vrijdag fysio aan huis :P
wel beter dat ze lekker thuis komen
toch wel een beetje een lekker ding he ? *O*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20:46 #293
163650 Greys
pi_93175384
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, en soms even in retraite in een Landal huisje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93175466
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

6-9 mei in L'eau d'heure d'beurre d'ingus.

Maar we moeten ook weer FOK! weekendje doen O+
pi_93175473
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

:|W _O-

Trust Ynske!
pi_93175540
Truste Ynsk, slaap :Z lekker
pi_93175659
Ligt een man te snurken in een stoel en een hond te snurken aan mijn voeten, en het is pas half 11 :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:25:31 #298
163650 Greys
pi_93175676
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

6-9 mei in L'eau d'heure d'beurre d'ingus.

Maar we moeten ook weer FOK! weekendje doen O+
Als half FOK! er bij is wordt het wel wat lastiger dan in Utr

Ja, gezellig, FOK! weekendje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93175718
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Die slapen toch
pi_93175755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Nonneke het volgende:

[..]

wel beter dat ze lekker thuis komen
toch wel een beetje een lekker ding he ? *O*
Nou, niks bijzonders toch, zelfs Lot had fysio aan huis, dûh :6
pi_93175760
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

RUKHUTTENKUTTENHEUGTE *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2011 @ 22:28:45 #302
163650 Greys
pi_93175873
Die lapo.
Van ongekende schoonheid!

*stil*

*mooi*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93175977
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Die lapo.
Van ongekende schoonheid!

*stil*

*mooi*
En dan post jij er overheen. }:|

Ow... crap.... :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')