Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap dat het vervelend is. maar ik denk dan zo, als ik dat wil gebruiken, kies ik voor een andere aanvullende verzekering. dat doe je toch ook met de verzekering van je inboedel of die van je auto, wil je niet veel betalen kies je voor casco, en als je meer vergoed wil hebben bij schade neem je een WAnogwat verzekering
dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben?![]()
Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you
Ahahaha! 2delige TT!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
*stampt op zorgverzekering*
wijst naar TT
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan willen Q?
Iedereen is gelijk en we gaan allemaal minder betalen dan die 130 euro per maand?
En dan? Hoe zie je het voor je dat jouw kosten (en die van Rewimo, Strega en Pagan en Muis en vast nog wat andere mensen hier die in 'het circuit' zitten) betaald worden?
Eigen mening is prima, maar haalbaarheid is een goede tweede.
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
130 per maand? prima, al 25 jaar. Maar daar gaat het niet om, wat ik al de hele tijd zeg; ik ben vóór het systeem, als ze nu zouden zeggen 'wil je niks betalen en alles op een chronisch zieke verhalen of 110 blijven dokken', dan zou ik blijven dokken. Ik mag het toch wel apart vinden dat jij er zo tegen ageert terwijl de chronisch zieken juist in dit systeem het beste af zijn. En das prima, daar is het voor. En nee (nogmaals), die mensen kiezen er niet voor etc. etc. enz. enz.
Heul niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Dussssssssssss.
Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm
Hallo. Valerio speelt erin. Dat kán geen goede film zijnquote:
Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben
[..]
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksfail.
Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe zou jij het anders willen zien dan, beter, goedkoper? Als je zelf waarschijnlijk al >130 per maand kost? Wat is je voorstel dan? Ieder voor zich? Ik snap dat 130 gewoon veel geld is, in wat voor situatie dan ook... maar ik zou vanuit jouw perspectief geen goedkoper of beter alternatief weten?
Zo bedoel ik het, jij denkt schijnbaar meteen dat ik alle chronisch zieken maar kut en duur vindt, terwijl ik nu al 3x het tegenovergesteld heb gezegd.
Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.
Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
Ow trouwens: ik moést gewoon zoveel betalen hoor; als ondernemer was er geen andere optiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Dit stukje heb ik persoonlijk niks op tegen, trouwens. Ik gun iedereen die rust in het hoofd. Maar wanneer je dan zelf voor lullige dingen wel moet betalen terwijl je dus al premie betaalt is soms gewoon een beetje irritant
Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben
[..]
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksfail.
Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ingggggggggquote:
Haal het dan ook niet aan als er geen reet van kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[Quote]Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken![]()
En nogmaals : Ik vind het vreemd (op zijn zachts gezegd) dat jij het vreemd vinden dat chronisch zieken vinden dat de zorg alsnog duur is.quote:Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow men, we betaalden ons scheel
Mijn pa en ma hebben ongeveer 25 jaar de duurste verzekering ever gehad. Als in: écht duur. Toen mijn moeder 7 jaar geleden aan haar heup geopereerd moest worden, kreeg ze een kamer met een mini-bar, leren stoelen voor het bezoek, een prive-verpleegster en de mogelijkheid om maaltijden te laten bezorgen (zowel voor patient als bezoek). Het leek wel een vakantie-oord (aldus moeders).
Even later moest mijn vader ook aan zijn heup geopereerd worden. En toen was dat systeem nét afgeschaft. Die lag na jaren en jaren godsgruwelijk veel te hebben gedokt gewoon met 5 mede-kneuzen op zaal te kauwen op een oude boterham. We hebben er allemaal kostelijk om gelachen.
Maar het resultaat is het zelfde: ze hebben beiden een nieuwe poot en zijn er zeer gelukkig van / mee
VredesIngel.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels.
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oh my? Wat ben je aan het doen? Gaan jullie twee dagen samen naar de HHB ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Dag overleefd zonder ma of mezelf te vermoorden![]()
Morgen nog een dag
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.
De pil is wel een logische; je verzekeren voor de pil is natuurlijk raar. Je weet dat je vruchtbaar bent en je weet dat je niet zwanger wilt worden. Da's geen risico om te verzekeren, maar een voorzieningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik mag de pil bijvoorbeeld zelf dokken. Kost geen drol, maar toch. En verder geen persoonlijke ervaringen, maar kost fysiotherapie dus ook (na een paar consults) extra geld? Nouja, dat vind ik dan wel jammer
Kusje er op. Ik heb anders ook nog een spuit voor je. Gratisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Qwea het volgende:
En nu ben ik klaar met deze achterlijke discussie
SSST!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De pil is wel een logische; je verzekeren voor de pil is natuurlijk raar. Je weet dat je vruchtbaar bent en je weet dat je niet zwanger wilt worden. Da's geen risico om te verzekeren, maar een voorziening
Vandaag bij Zusje aan poetsen/klussen geweest, morgen beginnen met huis van Tante leeghalen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh my? Wat ben je aan het doen? Gaan jullie twee dagen samen naar de HHB ofzo?
Het is voor de verzekering een stuk duurder als je zwanger wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De pil is wel een logische; je verzekeren voor de pil is natuurlijk raar. Je weet dat je vruchtbaar bent en je weet dat je niet zwanger wilt worden. Da's geen risico om te verzekeren, maar een voorziening
Ik was er al bang voor.quote:
Is het mooi?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag bij Zusje aan poetsen/klussen geweest, morgen beginnen met huis van Tante leeghalen.
Vakantieman, gezellig he
Heb je 'ferkansie'?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag bij Zusje aan poetsen/klussen geweest, morgen beginnen met huis van Tante leeghalen.
Vakantieman, gezellig he
Oh, "leuk"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vakantieman, gezellig he
Ik wilde het al niet zeggen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is voor de verzekering een stuk duurder als je zwanger wordt
Werkt je pil dan nog wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij moest ik trouwens ook dokken voor de antibiotica die ik heb gehad afgelopen jaar. Da's geen voorziening!
Zit er wel drugs in? Anders hoef ik hem nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kusje er op. Ik heb anders ook nog een spuit voor je. Gratis
Ja, ze belde toen ik net lag bij te komen onder m'n dekbed.quote:
Jij held ende goede zus/dochter/nichtje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vakantieman, gezellig he
KIJKKKKK!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is voor de verzekering een stuk duurder als je zwanger wordt
Naar het schijnt wel jaquote:
Kan geregeld worden, moet ik ff aan flink aan de alcohol, dan is het wellicht alcoholhoudendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit er wel drugs in? Anders hoef ik hem niet
Eh, die anti biotica was toen met m'n pootje in augustus. Dus, ik denk het welquote:
Oke, kan ik inkomen... maar waarom dan de pil eruit flikkeren en spiraal, nuvaring, implanon, ect wel vergoeden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar zo snap ik bijvoorbeeld ook niet dat mijn lenzen niet vergoed worden, want zonder heb ik echt een blindegeleidenhond nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet er veel gedaan worden bij tante?quote:
Gebruik je die vijf honden van je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zo snap ik bijvoorbeeld ook niet dat mijn lenzen niet vergoed worden, want zonder heb ik echt een blindegeleidenhond nodig![]()
Maar goed, daar klaag ik niet over, die betaal ik netjes zelf, net als mijn premie, plus de medische zorg die ik nu helaas nodig blijk te hebben. Ik schuif wel hoor
Bijna alles...aangezien ze nu permanent in het verpleeghuis gaat wonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet er veel gedaan worden bij tante?Gaat alles weg?
Ja dan maak ik nog meer brokkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gebruik je die vijf honden van je!
is ook weer niet helemaal waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, kan ik inkomen... maar waarom dan de pil eruit flikkeren en spiraal, nuvaring, implanon, ect wel vergoeden?
Klote klusjes, zowel fysiek als mentaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna alles...aangezien ze nu permanent in het verpleeghuis gaat wonen.
Dus op zich best een aardige klus. Morgenvroeg komt er een container bij het huis te staan
Ik heb liever dat je er dan een drankje van maaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, moet ik ff aan flink aan de alcohol, dan is het wellicht alcoholhoudend
Pfffff, das idd een aardige klus... Als ik vrij was was ik komen helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus op zich best een aardige klus. Morgenvroeg komt er een container bij het huis te staan
Da's al helemaal belachelijk, die mogen nog niet eens seksen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is ook weer niet helemaal waar
bij anticonceptie is het zo dat als je een AV hebt er een basisdeel uit vergoed word, en de GVSbijdrage voor eigen rekening is, alleen voor kinderen onder de 18 word het wel vergoed.
Tot 21quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij anticonceptie is het zo dat als je een AV hebt er een basisdeel uit vergoed word, en de GVSbijdrage voor eigen rekening is, alleen voor kinderen onder de 18 word het wel vergoed.
lenzen vallen onder brilvoorzieningen, en kunnen iig bij ons gewoon gedeclareerd worden, welliswaar tot een bepaald bedrag. dat welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zo snap ik bijvoorbeeld ook niet dat mijn lenzen niet vergoed worden, want zonder heb ik echt een blindegeleidenhond nodig![]()
Maar goed, daar klaag ik niet over, die betaal ik netjes zelf, net als mijn premie, plus de medische zorg die ik nu helaas nodig blijk te hebben. Ik schuif wel hoor
Er is toch zo'n boekje met recepten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je er dan een drankje van maakt
Neeeeee, want onder het oude ziekenfonds betaalde ik ¤ 460 per maand en paps en mams samen meer dan ¤ 600 per maandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste.
Ah, dat zal ik ze doorgeven als ze me de volgende keer om advies vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's al helemaal belachelijk, die mogen nog niet eens seksen!![]()
![]()
Ja, en tegen puistjes enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Elies, de pil is toch heul niet tegen zwangerschap maar vóór een reguliere menstruatie en tegen maandelijke buikkrampen enzo? Zo komt toch half 15-jarig (of is het inmiddels 13-jarig?) Nederland er toch aan?
Dus de pil zou onder een AV vallen, maar stel je hebt geen AV... valt dan een spiraal niet onder de basis verzekering?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hihihi, doe maar niet. Dan zou ik je als puber zijnde echt zooooo niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat zal ik ze doorgeven als ze me de volgende keer om advies vragen.
Wow, korte metten dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij groeneland ook, mits AV.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
lenzen vallen onder brilvoorzieningen, en kunnen iig bij ons gewoon gedeclareerd worden, welliswaar tot een bepaald bedrag. dat wel
bij t basispakket wat jij waarschijnlijk hebt, word de bril ook niet vergoed, daarom dus ook geen lenzen
t laten zetten komt onder de HV, aanschaf niet bij spiraalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus de pil zou onder een AV vallen, maar stel je hebt geen AV... valt dan een spiraal niet onder de basis verzekering?
En nu we het toch over de GVSbijdrage hebben he, doe me es uitleggen hoe dat werkt. Want ik heb er al eens na lopen zoeken maar ik snap er geen reet van en ik ben wel benieuwd.
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Elies, de pil is toch heul niet tegen zwangerschap maar vóór een reguliere menstruatie en tegen maandelijke buikkrampen enzo? Zo komt toch half 15-jarig (of is het inmiddels 13-jarig?) Nederland er toch aan?
Oh jawel hoor, ze is namelijk echt niet achterlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, korte metten dus.![]()
Hoest met tante? Krijgt ze het allemaal een beetje mee?
Ik zal bij mn volgende incasso zetten 'gaarne gebruiken voor de pillen van R te Mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Nu weet ik nog niet of ik moet gaan dokken voor die fysio![]()
En of ik de rekeningen nog krijg voor al die niet werkende diclo.
Ben bang van wel hea
Da's dan wel fijn, dat ze het zelf inziet. Maar dat maakt het voor haar ook extra moeilijk. Nu moet ze haar eigen plekje écht opgeven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze is namelijk echt niet achterlijk![]()
Maar ze ziet gelukkig nu wel in dat alleen in huis niet meer gaat.
kijk morgen even na of je idd die basis av hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Nu weet ik nog niet of ik moet gaan dokken voor die fysio![]()
En of ik de rekeningen nog krijg voor al die niet werkende diclo.
Ben bang van wel hea
Ll!quote:
En dat staat los van mn eigen risico?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk morgen even na of je idd die basis av hebt
volgens mij wel, dan heb je tot 250,- vergoed voor de eerste 12 behandelingen te dekken, wat over blijft boven dat bedrag is wel voor eigen rekening
Voor haar persoonlijk idd een lastige, al lijkt het me als familie toch wat relaxter als iemand dat zelf ook wel inziet, je hoort ook vaak zat dat mensen 'boos' worden omdat ze zich weggestopt voelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan wel fijn, dat ze het zelf inziet. Maar dat maakt het voor haar ook extra moeilijk. Nu moet ze haar eigen plekje écht opgeven.Dan kun je verstandelijk erachter staan, maar emotioneel is een heel ander verhaal.
Dan betaal ik voor een deel van die fysio.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal bij mn volgende incasso zetten 'gaarne gebruiken voor de pillen van R te M'
dat staat los van je ERquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat staat los van mn eigen risico?
En de medicijnen?
Das lief van jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal bij mn volgende incasso zetten 'gaarne gebruiken voor de pillen van R te M'
Ik ben onder andere benieuwd waar je kan vinden wat de maximale vergoeding voor een geneesmiddel is bijvoorbeeld. En geldt dat per jaar, per leven, per maand, ect.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
t laten zetten komt onder de HV, aanschaf niet bij spiraal
wat wil je weten over GVS
Ik dacht namelijk dat het altijd zo was dat je bijvoorbeeld per jaar 40 x humira (ik noem maar wat) mag hebben en als je mee nodig hebt je na die 40x ze zelf moet dokken. Maar dat klopt niet volgens mij.quote:Als u een geneesmiddel krijgt voorgeschreven dat duurder is dan de maximale vergoeding die in het GVS is opgenomen, dan betaalt u zelf deze meerprijs in de apotheek. Dit is de GVS-bijdrage. Deze GVS-bijdrage wordt mogelijk vanuit uw aanvullende verzekering vergoed.
Kost da?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen
Iemand nog een paracetamol??
Betaal jij maar voor Q dr medische perikelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan betaal ik voor een deel van die fysio.![]()
Als ik dan nog steeds geen afspraak bij de oogarts heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |