Woensdag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
3 mensen online in mijn guild op woensdagavond
Aye heb ik ook last van. Was net in hellfire ramps toen alles crashte. Kom er tot nu toe niet meer op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Launcher doet het hier ook niet, roept iets over mijn internetverbinding
erm, dinsdag danquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Sosha het volgende:
Ze is in de war omdat er op woensdag meestal de meeste problemen zijn..?
Geldt dit voor meer mensen..?quote:
Jep dat geldt voor meerdere mensen. Ik kan ook weer inloggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Geldt dit voor meer mensen..?
Ik kan 't ff niet proberen, er is ineens een download gestart en nu is mijn Play-knop grijs
Je moet naar je wow folder gaan en de wow.exe starten en niet de launcherquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Geldt dit voor meer mensen..?
Ik kan 't ff niet proberen, er is ineens een download gestart en nu is mijn Play-knop grijs
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Sosha het volgende:
Ik kan wel weer inloggen, maar alle servers waar ik chars heb zijn down
Of ze zijn gelijk maar aan de slag gegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Sosha het volgende:
Ergens vraag ik me af, of ze wel moeite zullen doen om die servers nog up te krijgen voor 5.00, aangezien het toch maintenance night is.
Ja, dat is wel balen zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Sosha het volgende:
Beetje balen dit. Ik had vandaag de hele dag hard gewerkt aan m'n afstuderen, dus mocht ik vanavond even WoW proeven van mezelf. Morgen heb ik daar weer geen tijd voor, dan moet ik weer hard aan de bak. Blegh
Ja, ach, ik weet dat ik na deze week hard bikkelen weer gewoon op WoW mag zonder te hoeven stressen over school, dus ik moet maar gewoon even doorzettenquote:
Bliksem.. Mijn Shammy gebruikte altijd bliksem.. Kon ik nu maar zien hoe 't met hem wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Okay te vroeg gejuicht, zit alweer een tijdje tegen een vol laadbalkje aan te kijken.
Dan maar National Geographic kijken, iets over bliksem.
Beterschapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben er weer in denk ik. Lig ziek in bed met mn laptop dus maar een beetje archaeology doen.
En succes!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, ach, ik weet dat ik na deze week hard bikkelen weer gewoon op WoW mag zonder te hoeven stressen over school, dus ik moet maar gewoon even doorzetten
Haha ja mooie link inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bliksem.. Mijn Shammy gebruikte altijd bliksem.. Kon ik nu maar zien hoe 't met hem was
Ik heb er twee oude chars geparkeerd, maar ED is zo te zien ook nog steeds down? Net als Khadgar, mijn ex-realm, en Alonsus, mijn nieuwe realm.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Sosha het volgende:
Dit wordt inderdaad niks meer, slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |