En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar soms als je hoeven hoort is het daadwerkelijk een zebra ipv een paard.
Ik leer ook van anderen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommie! De valschheid!
Ik ben trots op je!
Hmmm, dat is een andere categorie, daar weet ik ook wel iemand in het hok voor.quote:
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
If it looks like a duck, quacks like a duck and has sex with men, it's a gay duck.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.
Nopequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft Gerard nog echt zijn haar niet gewassen in huis?
Neus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.
Moet je nou overal yvonne bij betrekken?quote:
Een randkanarie met identiteitscrisis is ook zeer wel mogelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.
Nou zo lang was Guido's 'neus' niet hoor...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.
Ik neem aan dat je die plastic pr0nkip bedoelde met dat playmobil haar :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Boobman het volgende:
gaat playmobile nog uit vanavond of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |