"Gert en Piet"... op een spandoek ook nog eens. Het is ook een soort Henk & Ingrid met een Guido-twist hè.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem je wel een spandoek mee voor "ons" ? Eentje met de tekst "Hier zitten Gert en Piet, een note voor jou als je ons niet ziet"
Elk baantje is welkomquote:
Ja ja tena ladyquote:
Oh God, als dat toch nog eens mocht gebeuren. Streamende huisvrouwen woedend voor de deuren van Net5's kantoorquote:
Kun je deze even op spandoekformaat uitprinten?quote:
Uhhh er hebben een zootje op de dam gestaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, als dat toch nog eens mocht gebeuren. Streamende huisvrouwen woedend voor de deuren van Net5's kantoor
Op vier mei neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh er hebben een zootje op de dam gestaan
Ja voor Huubquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op vier mei neem ik aan?
Ik had mijn post aangepastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik volgens mij niet meegekregen. Je zou ze toch zo de kogel geven
Maar iid aan de paal die soppersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik volgens mij niet meegekregen. Je zou ze toch zo de kogel geven
Een paal met aanhangers verder niksquote:
quote:
Opstaan? Weet je hoe lang dat duurt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al voor me. Opeens tijdens de live staan Gert en Pietje op. Blijken beide in de 80 te zijn en hebben dit soort spandoeken bij zich!
Hebben jullie ook al een FOK! yell bedacht?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Opstaan? Weet je hoe lang dat duurt!
We hangen dat spandoek wel over het balkon.
[ afbeelding ]
Fokking hellquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een FOK! yell bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |