Coos is anders een zeer betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Het is dus toevallig echt zo dat pietje en ik daarheen gaan, alleen had niemand dat aan Coos verteld. Tenminste, niet dat wij weten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh vergeleken met de Moerwijk hier, zit in die studio de fine fleur van Nederland.
[..]
Ja!
Het is dus toevallig echt zo dat pietje en ik daarheen gaan, alleen had niemand dat aan Coos verteld. Tenminste, niet dat wij weten.
Cali gaat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Coos is anders een zeer betrouwbare bron.
wat zou jij vragen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Uberchica het volgende:
Trouwens, wat is dat nou voor actie?
Beetje sneaky er naar toe gaan en dan na afloop de gevierde jongens uithangen hier?![]()
Ik stel voor dat enige mental coaching van ons hier aan de orde is.
De gedeelde ervaring van dingen achterlangs ontvangen bespreek je maar lekker met Cali.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom dan je eerdere post??![]()
Of dacht jij dat je blauw moest zijn om dingen achterlangs te ontvangen??
LS natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
De gedeelde ervaring van dingen achterlangs ontvangen bespreek je maar lekker met Cali.
Vond het nogal toevallig dat je met dit topic kwam, terwijl we net achter hadden besproken dat we erheen gingen.
WIE IS HET LEK!!!!![]()
Lekkend Simpelquote:
En dat vestje van sofiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gert of Pietje, kan één van jullie vragen waar Aafke die leuke sandaaltjes vandaan heeft? Welke winkel of website?
Dank!
Lekker Simpel.quote:
Kan mij die vaste kijkers rotten man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom Fok! niet een vaste kijker de mogelijkheid geeft om te gaan kijken bij zo'n live uitzending. Er zijn er vast die dolgraag willen
ohquote:
Aafke is daar niet! Zelfs niet als ze eruit wordt gestemp! Misschien een volgende keer, dan zit ze naast Jurien met misschien wel de mooie sandaaltjes (maar ik denk dat Cynthia daar dan zit).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gert of Pietje, kan één van jullie vragen waar Aafke die leuke sandaaltjes vandaan heeft? Welke winkel of website?
Dank!
Neem een FOK! spandoek meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Aafke is daar niet! Zelfs niet als ze eruit wordt gestemp! Misschien een volgende keer, dan zit ze naast Jurien met misschien wel de mooie sandaaltjes (maar ik denk dat Cynthia daar dan zit).
Plebejerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan mij die vaste kijkers rotten man.
Hey, dat je dat privé denkt vind ik prima, maar als visitekaartje van Fok! en gastheer, keurig in het blauwe pak, dien je je wat nederig op te stellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan mij die vaste kijkers rotten man.
Ik laat mij zo'n buitenkansje om bij deze kijkcijferhit aanwezig te mogen zijn en de makers te prijzen, gewoon niet ontglippen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, dat je dat privé denkt vind ik prima, maar als visitekaartje van Fok! en gastheer, keurig in het blauwe pak, dien je je wat nederig op te stellen.
Neem je wel een spandoek mee voor "ons" ? Eentje met de tekst "Hier zitten Gert en Piet, een note voor jou als je ons niet ziet"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik laat mij zo'n buitenkansje om bij deze kijkcijferhit aanwezig te mogen zijn om de makers te prijzen, gewoon niet ontglippen!
Groot gelijk !!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik laat mij zo'n buitenkansje om bij deze kijkcijferhit aanwezig te mogen zijn en de makers te prijzen, gewoon niet ontglippen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |