Dat zijn we allemaal op fokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duuuuuuuude.. je klinkt hopeloos
Jij zeker skippyquote:
Er bestaan genoeg datingsites waar je je aan kan melden. Dus, waarom hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Luister Falco, ik meen het wel degelijk echt. Moeten jullie weten waar ik woon. Dat doe ik liever niet, omdat ik zwaar gehackt ben en daar veel last van heb ondervonden. Heel erg in mijn priveleven en dat is nog steeds zo en daarom zou ik graag iemand tegen willen komen die wel normaal is.
Sta je ook open voor emigratie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, omdat Skippy dat toch zegt dat ze "grenzeloos debiel" is.
Ik wil wel wat over mezelf kwijt. Ik ben echt een vrouw tussen de 20 en 45 en kom uit ZH. Nu jullie en het maakt mij niet uit waar je vandaan komt. Ik heb het hier wel een beetje gezien waar ik woon. Heb een hoop gezien, dus ..
Ik ben echt een man tussen de 20 en 45 uit een gezellige Overijsselse stad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:Ik wil wel wat over mezelf kwijt. Ik ben echt een vrouw tussen de 20 en 45 en kom uit ZH. Nu jullie en het maakt mij niet uit waar je vandaan komt. Ik heb het hier wel een beetje gezien waar ik woon. Heb een hoop gezien, dus ..
Tussen 20-45 jaar is een wereld van verschil héquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Firefox1
Kan ik weer net zo goed op Hyves gaan zitten. Nee, ben niet iets voor datingsites
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Luister Falco, ik meen het wel degelijk echt. Moeten jullie weten waar ik woon. Dat doe ik liever niet, omdat ik zwaar gehackt ben en daar veel last van heb ondervonden. Heel erg in mijn priveleven en dat is nog steeds zo en daarom zou ik graag iemand tegen willen komen die wel normaal is.
Je kijkt teveel naar Private Spice.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
vrouwen boven de 60 die het liefst seks bedrijven.
Beidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Ijscodude het volgende:
Of het is een troll, of het is iemand met een IQ van 75
Ik wil in de eerste instantie een serieuze relatie opbouwen. Kinderen zit ik de komende acht jaar nog niet aan te denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Zoek jij een vruchtbare huwbare vrouw. Dit geldt ook voor Isambard.
Ik ken types van 16 die het liefst met 3-D kaarten bezig zijn en vrouwen boven de 60 die het liefst seks bedrijven. Maar zeg even wat je wilt ..
God nee, daar moet ik niet aan denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Isambard
Maar wie weet kan je ze niet eens krijgen. Dat weet je maar nooit, he. Maar hoe oud ben je dan zelf en zie je er een beetje uit?
Oei, geil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Isambard het volgende:
[..]
God nee, daar moet ik niet aan denken![]()
Zelf ben ik 22 en bovendien zie ik er heel erg uit
Plaats eerst maar eens een foto van jezelf, momenteel sta je nog niet in de positie om eisen te stellen. Of wist je niet hoe de regels werken op Fok!?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Isambard
Maar wie weet kan je ze niet eens krijgen. Dat weet je maar nooit, he. Maar hoe oud ben je dan zelf en zie je er een beetje uit?
Dat is hier niet anders hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Halcon
Dat geloof je toch zeker zelf niet als ik ze zo van de straat af kan plukken. Het is meer andersom, maar toch ..
Word gek van die geile jochies om me heen.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |