Zou het?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Falco het volgende:
Wat een incoherent verhaal. Ik vermoed dat dit een hoax is.
Guttegut, er wordt alleen gevraagd om een leeftijd. Je naam, adres, rekeningnummer, wachtwoorden of weet ik veel wat hoeft (nog) niemand te weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Islamabad
Zal ik nu gewoon al mijn gegevens zoals een burgerservicenr, adres, telnrs en plaats geven. Hebben we dat ook maar weer gehad.
Ga ik speeddaten met jullie allemaal, oke, haha. Daar zal toch echt wel een geschikte kandidaat uitrollen, denk je niet
Maar ik dring voor, heur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Trekeennummertje
Nu moet je even een nummertje trekken, maar je was toch 1 van de eersten, ahha
Duuuuuuuude.. je klinkt hopeloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maar ik dring voor, heur.
Humor is nooit hopeloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duuuuuuuude.. je klinkt hopeloos
Dat zijn we allemaal op fokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duuuuuuuude.. je klinkt hopeloos
Jij zeker skippyquote:
Er bestaan genoeg datingsites waar je je aan kan melden. Dus, waarom hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Luister Falco, ik meen het wel degelijk echt. Moeten jullie weten waar ik woon. Dat doe ik liever niet, omdat ik zwaar gehackt ben en daar veel last van heb ondervonden. Heel erg in mijn priveleven en dat is nog steeds zo en daarom zou ik graag iemand tegen willen komen die wel normaal is.
Sta je ook open voor emigratie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, omdat Skippy dat toch zegt dat ze "grenzeloos debiel" is.
Ik wil wel wat over mezelf kwijt. Ik ben echt een vrouw tussen de 20 en 45 en kom uit ZH. Nu jullie en het maakt mij niet uit waar je vandaan komt. Ik heb het hier wel een beetje gezien waar ik woon. Heb een hoop gezien, dus ..
Ik ben echt een man tussen de 20 en 45 uit een gezellige Overijsselse stad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:Ik wil wel wat over mezelf kwijt. Ik ben echt een vrouw tussen de 20 en 45 en kom uit ZH. Nu jullie en het maakt mij niet uit waar je vandaan komt. Ik heb het hier wel een beetje gezien waar ik woon. Heb een hoop gezien, dus ..
Tussen 20-45 jaar is een wereld van verschil héquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Firefox1
Kan ik weer net zo goed op Hyves gaan zitten. Nee, ben niet iets voor datingsites
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Luister Falco, ik meen het wel degelijk echt. Moeten jullie weten waar ik woon. Dat doe ik liever niet, omdat ik zwaar gehackt ben en daar veel last van heb ondervonden. Heel erg in mijn priveleven en dat is nog steeds zo en daarom zou ik graag iemand tegen willen komen die wel normaal is.
Je kijkt teveel naar Private Spice.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
vrouwen boven de 60 die het liefst seks bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |