Uiteraardquote:
hihi boobjob met zaad.quote:
Ben jij DW of een kloon van DW?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt gefaald als mens. Ga in een hoekje huilen.
In een hoekje huilen.quote:
Mijn soulmate.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij DW of een kloon van DW?
spermabankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geen zaad, nu huil ik in een hoekje.
Alweer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
6 maart 2011 te Amsterdam
In de loop van de middag verzamelen op Amsterdam CS en daarna lekker eten met elkaar
Mits geen andere dingen kom ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ja jij wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
6 maart 2011 te Amsterdam
In de loop van de middag verzamelen op Amsterdam CS en daarna lekker eten met elkaar
Mits geen andere dingen kom ik!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alweer?jij wilt toch zaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Klinkt goed hahaquote:
Hij wilt dat niet gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja jij wel.
[..]
jij wilt toch zaad.
En dan krijg je een kind en dan geef je borstvoedign en komt er zaad uitquote:
Dan verander ik het weer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga gewoon de datum veranderen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alweer?+1 note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja jij wel.
[..]
jij wilt toch zaad.![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik krijg geen kinderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan krijg je een kind en dan geef je borstvoedign en komt er zaad uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan verander ik het weer terug
Jawelquote:
jij hebt ook geen baarmoeder.quote:
Ik baal er echt van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij hebt ook geen baarmoeder.
je mag wel aan die van mij zitten.quote:
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan verander ik het weer terug
JA HEE WAT IS DAT? JIJ BENT MIJN FOK! VRIENDINNETJE! LAAT JE JE ZOMAAR BETASTEN DOOR IEDEREEN?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je mag wel aan die van mij zitten.
Nog steeds geen keuze kunnen maken dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi.
Ik ben echt boos en verdrietigals je iets niet durft en mensen gaan je opdringen, ga je je alleen maar rotter voelen. Fijn
blij als ik ergens zelf kan wonen. Twijfels om toch naar roosendaal te gaan zodat ik zeker weet dat ik er niet (snel) uit moet is er weer.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor beter dan de afgelopen dagen
en met appel?
Nee, pardon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij DW of een kloon van DW?
Leer grapjes kennenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....
Gelukkig en dat laatste was sarcastischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi zo!
Vandaag gaat het wel redelijk.
[..]
Nee, pardon.
Hij is mijn schoolvriendje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....
[..]
JA HEE WAT IS DAT? JIJ BENT MIJN FOK! VRIENDINNETJE! LAAT JE JE ZOMAAR BETASTEN DOOR IEDEREEN?![]()
![]()
![]()
[..]
Nog steeds geen keuze kunnen maken dus?
Okokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig en dat laatste was sarcastisch
Doeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben er vandoor, doei![]()
Dubbelpunt dollar.
alleen van jou en van 2 anderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn schoolvriendje.
voor de rest ben ik alleen van jouEn NBT. En CC.
Ja maar jullie hebben geen zaad. Alleen als jullie Vinnie neuqen. Of pijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen van jou en van 2 anderen
Dat is zo, dus daarom heb je hem gekozen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben geen zaad. Alleen als jullie Vinnie neuqen. Of pijpen.
Omdat hij lekkooohrrr is en naaktfoto's van me kan maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is zo, dus daarom heb je hem gekozen?
Of jijquote:
Dan is 't goed. Anders gaan er klappen vallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn schoolvriendje.
voor de rest ben ik alleen van jouEn NBT. En CC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoop ikt och wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben geen zaad. Alleen als jullie Vinnie neuqen. Of pijpen.
Lastig. Denk je net de juiste keuze gemaakt te hebben, krijg je weer gezeur. Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Had voor enschede gekozen maar na wat er nu gebeurt is wil ik dat eigenlijk niet meer en heb ik geen zin meer hier te zijn
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
naaktfoto's van DWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij lekkooohrrr is en naaktfoto's van me kan maken.
Goede keuze dus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij lekkooohrrr is en naaktfoto's van me kan maken.
Dat is inderdaad zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naaktfoto's van DWLief van je dat hij die mag maken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of jij![]()
[..]
Dan is 't goed. Anders gaan er klappen vallen.Ga jij motormuis slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoup anders raar zijn.quote:[..]
Dat hoop ikt och wel ja
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ohhhh mag ik mee?quote:
Geil. Wanneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede keuze dus!
En ik heb een meganepdildocameralens voor 't geval dat
wtf... ik doe mn pizza altijd 15 minuten op 200 graden en dan is ie heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdetyfusdomme. Ben je na een dag van 13.5 uur EINDELIJK thuis, eindelijk pizza IS DAT TYFUSDING VERBRAND. 20 minuten op 180 graden, en verbrand.
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
Gah lading 1 van 3 voltooid. Ben er nog lang niet ;'(
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of jij![]()
[..]
Dan is 't goed. Anders gaan er klappen vallen.Voor mij was het echt de druppel wat hun incl men vriend die er misschien bij ingetrokken werd konden doen. Hoe pijnlijk is het als iets wat je niet kan zo geforceerd word. Ben kapot van het moment. En ben nu weer zo erg aan het denken geslagen wat nou het juiste is, voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat hoop ikt och wel ja![]()
[..]
Lastig. Denk je net de juiste keuze gemaakt te hebben, krijg je weer gezeur. Succes---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
Ahgos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdetyfusdomme. Ben je na een dag van 13.5 uur EINDELIJK thuis, eindelijk pizza IS DAT TYFUSDING VERBRAND. 20 minuten op 180 graden, en verbrand.
Ik snap je post niet helemaal, maar je bent dus een beetje klaar met je vriend?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Voor mij was het echt de druppel wat hun incl men vriend die er misschien bij ingetrokken werd konden doen. Hoe pijnlijk is het als iets wat je niet kan zo geforceerd word. Ben kapot van het moment. En ben nu weer zo erg aan het denken geslagen wat nou het juiste is, voor mij.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Voor mij was het echt de druppel wat hun incl men vriend die er misschien bij ingetrokken werd konden doen. Hoe pijnlijk is het als iets wat je niet kan zo geforceerd word. Ben kapot van het moment. En ben nu weer zo erg aan het denken geslagen wat nou het juiste is, voor mij.
Dit, of met die echte vader enzulks?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal, maar je bent dus een beetje klaar met je vriend?
Ooit een hete soepstengel met ananas gegeten? Zo proeft hetquote:
zo smaakt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ooit een hete soepstengel met ananas gegeten? Zo proeft het
Wa?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo smaakt hetomg dat zei ik toen ik stoned was
Godverdomme smerigste pizza ooit dezequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo smaakt hetomg dat zei ik toen ik stoned was
dat ik " zo proeft het" zei toen ik stoned was terwijl het is zo smaakt hetquote:
hapje van mijn biefstuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godverdomme smerigste pizza ooit deze
Ik ben woedend om wat hij samen heeft geflikt. Ik zal kijken of ik jullie het kan dm'en.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal, maar je bent dus een beetje klaar met je vriend?
Is goed, ik snap het niet meer zo goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ben woedend om wat hij samen heeft geflikt. Ik zal kijken of ik jullie het kan dm'en.
Nee, ik kan het me niet voorstellen ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ooit een hete soepstengel met ananas gegeten? Zo proeft het
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hapje van mijn biefstuk?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ben woedend om wat hij samen heeft geflikt. Ik zal kijken of ik jullie het kan dm'en.
thanksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me niet voorstellen ook.
Gecondoleerd met je pizza, Kano.
Ik meen het,quote:
Je hebt een biefstuk in je kamer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik meen het,moet je alleen naar mijn huis komen, en helaas ligt ie op mn kamer
uhuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt een biefstuk in je kamer?
Damn te laat gelezen. De volgende keer danquote:
Kleine biefstukken mogen niet op de foto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat het een kleine biefstuk is
Ik schaam me er een beetje voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kleine biefstukken mogen niet op de foto?
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor
Nouja hij zal vast wel sappig zijn enzo, maar het is hap slik weg ben ik bangquote:
Ochjee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja hij zal vast wel sappig zijn enzo, maar het is hap slik weg ben ik bang
Welke stijl?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand nog lekker muziek om even af te reageren?
Zwijg jij dwaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand nog lekker muziek om even af te reageren?
Zit nu dubstep te luisteren, maar ff proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke stijl?
Breakstuff van LImp Bizkit wil meestal wel helpen
iemand anders zei dat steeds, maar ik weet niet meer wiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit nu dubstep te luisteren, maar ff proberen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke stijl?
Breakstuff van LImp Bizkit wil meestal wel helpen
U2 Sunday bloody sunday, en dan heerlijk meeblerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil ook wel muziek om op af te reageren
HEIDEROOOSJES!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Probeer deze eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
onee ,bukken jongens en luidt het luchtalarm voor het te laat is!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
onee ,bukken jongens en luidt het luchtalarm voor het te laat is!
Is dat een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PALING IN EEN EMMER STRONT VAL MAAR DOOD!
Die is ook goed jaquote:
Nog beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is ook goed ja
Probeer trouwens Dyer's Eve van metallica die is nog beter vind ik
Marco Roelofs en co.quote:
Ga dan maar weer wegquote:
Ik had niks anders verwacht van iemand uit Aalstquote:
Die bij Eindhovenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Athemoe het volgende:
nah, ben nogal een fora freak ^^
en welke aalst bedoel je?
OKeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Athemoe het volgende:
ik ben een in belgië geïntegreerde nederlander
Oke danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Athemoe het volgende:
Interessant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Athemoe het volgende:
je hebt wel lef, meteen je eerste registratiedag in een slowchat posten hmm?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Athemoe het volgende:
niet echt. Ik kom uit ulft, ligt tegen doetinchem, maar ik woon al acht jaar in belgië
Ik klik nietquote:
Aha oke, nouja de meesten durven hier niet te posten omdat we op een privechatbox lijken ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Athemoe het volgende:
is dat lef hebben?
ik heb nogal ervaring met (engelstalige) fora.
dit soort topics zijn mijn lievelings threads
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. Tof energiek nummer, en toch dramatisch.quote:
Ik heb een hekel aan dit soort topics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Athemoe het volgende:
is dat lef hebben?
dit soort topics zijn mijn lievelings threads
wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aha oke, nouja de meesten durven hier niet te posten omdat we op een privechatbox lijken ofzo
dus op die manier.
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. Tof energiek nummer, en toch dramatisch.
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort topics.
Waar in Belgie woon je eigenlijk?
PRAAT IK TEGEN JOU? NOU?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?
Je kunt berichten quotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Athemoe het volgende:
wou het zelfde vragen ^^
in Aalst, dicht tegen Gent
Ik wilde de nieuweling even plagen, maar CC gooit roet in 't etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Athemoe het volgende:
wou het zelfde vragen ^^
in Aalst, dicht tegen Gent
weet ik, had ff geen zin om de muis te verplaatsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kunt berichten quoten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Athemoe het volgende:
Ja tfoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef Athemoe het volgende:
[..]
weet ik, had ff geen zin om de muis te verplaatsen
[..]
Dat komt omdat ik wel lief ben tegen nieuwe mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuweling even plagen, maar CC gooit roet in 't eten
heh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Athemoe het volgende:
ik kan wel tegen plagen.
ben het al gewoon >.>
Ik ben bang dat ze jou van mij stelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja tfoe
[..]
Dat komt omdat ik wel lief ben tegen nieuwe mensen
Maar dat gebeurt niet, ik hou alleen van jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze jou van mij stelen
En ik dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet, ik hou alleen van jou
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij staat aan de andere kant van mn liefjes
Ah, mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet, ik hou alleen van jou
Daar gaat het al. Meteen neemt hij de tsjikies over.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde kloontje even plagen, maar CC gooit roet in 't eten
Ik zei ik hou alleen van jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, mooi![]()
[..]
Daar gaat het al. Meteen neemt hij de tsjikies over.
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook al... 2 souls, 1 thought
Sterkte Bosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Even beneden wat lezen, hopelijk werkt het positief
Veel leesplezier Bosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Even beneden wat lezen, hopelijk werkt het positief
quote:
Tof, ik ben level 79 in WOW!quote:
Heb jij ook een bierbuik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tof, ik ben level 79 in WOW!
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij ook een bierbuik?
Van welke gebande ONZ user ben jij een kloon?quote:
Dan ga ik er 1 kweken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ik dan op je buikje wil liggen
Ik wil ook wel op je buikje liggen zonder dat je een bierbuikje hebt hoorquote:
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Athemoe het volgende:
ok, ik denk dat ik irritant en ongewenst ben xD
ik hou al op
Okayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je buikje liggen zonder dat je een bierbuikje hebt hoor
Das waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
Als je als newbie redelijk mee kunt praten, denken ze vrijwel meteen dat je een kloon bent. Gebeurt vaker.
Als je 1 ding maar weet, ik vertel niks over mezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Athemoe het volgende:
oke dan
jullie zullen me waker terugzien
ik moet iedereen nog een beetje leren kennen..
Goed hoor!quote:
Ik weet al genoeg over jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je 1 ding maar weet, ik vertel niks over mezelf
Okayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil ook op jouw buik liggen?
Dan moet je je broek wel uittrekkenquote:
SSHHHT! de burenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over je
oh, komt dat omdat je tettig bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je 1 ding maar weet, ik vertel niks over mezelf
Je weet genoeg van mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Athemoe het volgende:
oke dan
jullie zullen me vaker terugzien
ik moet iedereen nog een beetje leren kennen..
Prima!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet je je broek wel uittrekken
[..]
SSHHHT! de buren
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Athemoe het volgende:
[..]
oh, komt dat omdat je tettig bent?
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Another One Bites The Dust
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
HO WAIT....
alleen kanovinnie mag naaktfoto's van jou maken?
geweldig liedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Another One Bites The Dust
trage pcquote:
Zodra je 18 bentquote:
Of met toestemming van haar oudersquote:
Is goedquote:
Haha, dan ben ik 21quote:
das de moeite, ik ga meeluisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En RadioFTW is online, Tot 22:21 ALLEEN maar Queen Muziek!
http://tinyurl.com/RadioFTW
altijdquote:
Queenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En RadioFTW is online, Tot 22:21 ALLEEN maar Queen Muziek!
Nu even niet.quote:
Queen Aint Queen no more. The Queen is deadquote:
Op een oude fiets meot je het lerenquote:
Mijn vriendin is 21, en dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op een oude fiets meot je het leren
Ben ik oud?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op een oude fiets meot je het leren
Gelukkigquote:
We moeten het modje toch tevreden stellen, anders wordt hij boos op onsquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 21, en dat zeg ik ook altijd
Nee, ji jbent perfectquote:
Ik mag je nu alquote:
Hell no. Dat haalt de magic touch van het zelf draaien weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Athemoe het volgende:
grooveshark.com
online iTunes achtige site met alle liedjes die er bestaan
Groovesharkquote:
Spamvogelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Athemoe het volgende:
grooveshark.com
online iTunes achtige site met alle liedjes die er bestaan
Rot op met je spam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tune in peeps!
Queen Hour! Till 22:21 nothing else but Queen!
ja leuk, mijn ouders zitten een paar meter van mequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tune in peeps!
Queen Hour! Till 22:21 nothing else but Queen!
>>>Radio ONZquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ja leuk, mijn ouders zitten een paar meter van me
brb
quote:
quote:
Je bent vergeten wat ik gister zei? We weten nu dat het Queen uur is, en nu is het dus voor een uur klaar okay?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jajajajaja morgen heb ik mijn "test"
What the..?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Athemoe het volgende:
ik hou van bijnamen
ben nu in observatie
ow god,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Athemoe het volgende:
ik hou van bijnamen
ben nu in observatie
Je bent boringquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Athemoe het volgende:
ik hou van bijnamen
ben nu in observatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |