Uiteraardquote:
hihi boobjob met zaad.quote:
Ben jij DW of een kloon van DW?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt gefaald als mens. Ga in een hoekje huilen.
In een hoekje huilen.quote:
Mijn soulmate.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij DW of een kloon van DW?
spermabankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geen zaad, nu huil ik in een hoekje.
Alweer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
6 maart 2011 te Amsterdam
In de loop van de middag verzamelen op Amsterdam CS en daarna lekker eten met elkaar
Mits geen andere dingen kom ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ja jij wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
6 maart 2011 te Amsterdam
In de loop van de middag verzamelen op Amsterdam CS en daarna lekker eten met elkaar
Mits geen andere dingen kom ik!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alweer?jij wilt toch zaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Klinkt goed hahaquote:
Hij wilt dat niet gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja jij wel.
[..]
jij wilt toch zaad.
En dan krijg je een kind en dan geef je borstvoedign en komt er zaad uitquote:
Dan verander ik het weer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga gewoon de datum veranderen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alweer?+1 note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja jij wel.
[..]
jij wilt toch zaad.![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik krijg geen kinderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan krijg je een kind en dan geef je borstvoedign en komt er zaad uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan verander ik het weer terug
Jawelquote:
jij hebt ook geen baarmoeder.quote:
Ik baal er echt van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij hebt ook geen baarmoeder.
je mag wel aan die van mij zitten.quote:
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan verander ik het weer terug
JA HEE WAT IS DAT? JIJ BENT MIJN FOK! VRIENDINNETJE! LAAT JE JE ZOMAAR BETASTEN DOOR IEDEREEN?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je mag wel aan die van mij zitten.
Nog steeds geen keuze kunnen maken dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi.
Ik ben echt boos en verdrietigals je iets niet durft en mensen gaan je opdringen, ga je je alleen maar rotter voelen. Fijn
blij als ik ergens zelf kan wonen. Twijfels om toch naar roosendaal te gaan zodat ik zeker weet dat ik er niet (snel) uit moet is er weer.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor beter dan de afgelopen dagen
en met appel?
Nee, pardon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij DW of een kloon van DW?
Leer grapjes kennenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....
Gelukkig en dat laatste was sarcastischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi zo!
Vandaag gaat het wel redelijk.
[..]
Nee, pardon.
Hij is mijn schoolvriendje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan gastmods....
[..]
JA HEE WAT IS DAT? JIJ BENT MIJN FOK! VRIENDINNETJE! LAAT JE JE ZOMAAR BETASTEN DOOR IEDEREEN?![]()
![]()
![]()
[..]
Nog steeds geen keuze kunnen maken dus?
Okokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig en dat laatste was sarcastisch
Doeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben er vandoor, doei![]()
Dubbelpunt dollar.
alleen van jou en van 2 anderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn schoolvriendje.
voor de rest ben ik alleen van jouEn NBT. En CC.
Ja maar jullie hebben geen zaad. Alleen als jullie Vinnie neuqen. Of pijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen van jou en van 2 anderen
Dat is zo, dus daarom heb je hem gekozen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben geen zaad. Alleen als jullie Vinnie neuqen. Of pijpen.
Omdat hij lekkooohrrr is en naaktfoto's van me kan maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is zo, dus daarom heb je hem gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |