Ik geloof dat ik een redelijke samenvatting heb kunnen maken.
[Upd] Libië: Lijken op straat in TripoliUpdate 18.11 uur
Zojuist is na langer dan een uur Gadhafi gestopt met een bizarre speech. Er was geen rode lijn te ontdekken in de speech. Hij heeft gezegd dat hij nog niet heeft gekozen voor geweld, maar dat hij daar niet voor terug zal deinzen mocht het nodig zijn. Verder heeft hij ongeveer de hele wereld vervloekt, een gedicht voorgelezen, gesproken over zijn voorouders en over Russische geschiedenis. Gadhafi maakt zich ook zorgen om de demonstranten omdat de drugs die ze zouden hebben genomen slecht is voor hun hart.
Ook leek het erop dat Gadhafi zijn plannen uit de doeken heeft gedaan om de continenten Afrika en Zuid-Amerika te veroveren. De vanuit een bunker sprekende leider van Libië heeft verder gezegd alle hervormingseisen van de demonstranten in te zullen willigen en dat zijn zoon daar later meer over zal zeggen. Het lijkt er echter op dat ook deze laatste zin met een korreltje zout moet worden genomen.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."