Ja, ik reed te snel over kruisingen, terwijl ik dat zo heb aangeleerd, en dat ik gewoon duidelijk overzicht had over die kruisingen, het was totaal open, vrij zicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme poekie
Komt vast wel goed![]()
Weet je ook watvoor fouten je hebt gemaakt?
ik bestel nooit elektronica.. Alleen boeken en dvd'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dan toch iets koopt haal het dan op cosmox.nl
en elektronica vind je elders soberso 100x goedkoper dan bij bol
Vansquote:
Theorie had ik in 2x, en ik deed ook 20 minuten over mijn examens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Awwwww![]()
Ik heb 20 minuten over mijn examen gedaan, direct geslaagd![]()
Ook theorie in 1x
Darwin award!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/23557
![]()
![]()
!
Cola song is cooler.quote:
Only in Chinaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/23557
![]()
![]()
!
eerst rickrollquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef mc-Piel het volgende:
Studio versie FTW
Wanneer komt de Cola light song?
Nee, volgende is zoiets dat je meer tijd krijgt enzo, maar dat heb ik niet nodig.. Ik doe niks fout, geen zenuwen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is echt zuur man..
Maar krijg je nu de volgende niet van de staat?
Heb je al een faalangstexamen geprobeert?
Alles wat je doet moet je hier melden, nou goed. Sjongejonge.quote:
maar wat gaat er fout danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, volgende is zoiets dat je meer tijd krijgt enzo, maar dat heb ik niet nodig.. Ik doe niks fout, geen zenuwen of wat dan ook.
En nee, heb ook geen faalangst dus dat heeft allemaal geen nut..
Ik denk inderdaad dat ik het bij de fiets hou, en anders rij ik wel met collega's/vrienden mee.. Misschien wanneer ik een vaste baan heb weer een poging wagen, ik heb er nu het geld echt niet voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon met de fiets gaan, heb je je gewicht op een mooi peil
Ik ben echt trots op je mang..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alles wat je doet moet je hier melden, nou goed. Sjongejonge.
Oh god, begint het weer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Welke pauper draait deze bullshit?
jezus christus wat kan jij zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Welke pauper draait deze bullshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hoe kon het ook anders. Met zo'n reden.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
A
Wil je m'n vader erbuiten laten.. Wie is er aan het draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh god, begint het weer?
Sorry Sheriff, het was eigenlijk maar toevalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Wil je m'n vader erbuiten laten.. Wie is er aan het draaien?
Hij denkt ook dat we een Rickroll erg vinden ofzoquote:
Volgens die examinator dus dat ik te onvoorzichtig reed, ik reed te snel over kruisingen (op een industrietereinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
maar wat gaat er fout danecht balen
Niet als ik hem net heb gehoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
Haha, Toon heeft gelijk z'n verzoekje ingediend volgens mij ?
lied is leuk, aanvrager nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat we een Rickroll erg vinden ofzo
Vind het best een leuk nummer
Volgende verzoekje: Technoboy!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet als ik hem net heb gehoord
Tja.. Je moet je bedenken dat je je moet gedragen als voorbeeldrijder, Je moet alles zien, en je hoofd draaien alsof je een bobblehead bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik reed te snel over kruisingen, terwijl ik dat zo heb aangeleerd, en dat ik gewoon duidelijk overzicht had over die kruisingen, het was totaal open, vrij zicht.
qftquote:
rustuk broeder! Ik heb je backa in dezen struggles jwz.quote:
Je hoort ze teveel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
kunnen de top 10 aangevraagde platen gewoon maar eens in de week gedraaid worden ofzo?
dit dus, vooral in de ochtend als er niemand post, spamt hij een hele topic zijn eentje vol. Niet 1 x gedaan maar vaker. 1x is leuk en lachen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Oke Monopoly heeft u het verhaal versie 2.0 ontvangen?
Tevens is dromenvangertje vervangen voor naatje_1. Omdat meer mogelijheden tot gaysecks
ogodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Tevens is dromenvangertje vervangen voor naatje_1. Omdat meer mogelijheden tot gaysecks
HELD!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
quote:
Vandaar die 222 postsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus, vooral in de ochtend als er niemand post, spamt hij een hele topic zijn eentje vol. Niet 1 x gedaan maar vaker. 1x is leuk en lachen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Wil je m doorsturen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ogodKan je het verhaal PMen, want ik ben er niet vanaaf
Jongens hij is pas 12quote:
Tja, het feit dat het kruisingen op een industrieterrein waren zegt misschien niet zo veel, maar dat betekend hier dat het een hele brede kruising is, waar geen bebouwing in de buurt is, dus waar je gigantisch ver de wegen 'in' kunt kijken. En dan mag ik daar dus niet te hard rijden, want dat is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja.. Je moet je bedenken dat je je moet gedragen als voorbeeldrijder, Je moet alles zien, en je hoofd draaien alsof je een bobblehead bent![]()
En als iets ook maar enigszins onoverzichtelijk wordt qua kruising, in zn 1 doorgaan ipv in zn 2, maar niet stil komen te staan.
Maar goed, dit zal je zelf waarschijnlijk ook allemaal wel weten..
Nee, dit is even naat pestenquote:
Als snuf erover schrijft welquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus, vooral in de ochtend als er niemand post, spamt hij een hele topic zijn eentje vol. Niet 1 x gedaan maar vaker. 1x is leuk en lachen.
nog erger dat hij dit ook in andere topics doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
IEDEREEN ZEGT EY EY EY EY EY EY EY, STOP!quote:
Ja, er kan zomaar een kaboutertje uit het riool springen dat je dan zou kunnen aanrijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tja, het feit dat het kruisingen op een industrieterrein waren zegt misschien niet zo veel, maar dat betekend hier dat het een hele brede kruising is, waar geen bebouwing in de buurt is, dus waar je gigantisch ver de wegen 'in' kunt kijken. En dan mag ik daar dus niet te hard rijden, want dat is gevaarlijk.
Bullshit mijn zoon is ook 12 en die zegt over FOK!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens hij is pas 12!
Hij weet niet wat dit is!
Dat had ajacied ook moeten bedenkenquote:Nee mama daar ben ik nog te jong voor, misschien als ik een jaar of 16 ben!
Maar jouw zoon is dan ook verstandigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit mijn zoon is ook 12 en die zegt over FOK!
[..]
Dat had ajacied ook moeten bedenken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
WAAROM TROUWENS STAAT U-NIQ NIET IN DE VERZOEKMACHINE IEDEREEN WIL DAT IK EN ME BOY NITROUZ SOWIESO EN MC-PIEL EN RAGBOER OOK WEL.
En maar 1 nummer van Dio volgens mij...
Goede mama niet 12 jarigen op de foks laten dan worden ze net zo als ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar jouw zoon is dan ook verstandig
Geen enkel nummer erbij dat ik leuk vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
1. Rick Astley (32)
Never Gonna Give You Up
2. Dj. Koelkast & Dj. Darcli (18)
De parade met tieten 2011
3. Dingetje (14)
Kale kano (onzinradio monsterhit)
4. Shpongle (13)
Dorset perception
5. HeadHunterz (13)
Dit is niet mijn winkel
6. Mannenkoor Karrespoor (13)
Lekker op de trekker
7. fripSide (13)
Only my Railgun
8. Cutting Crew (11)
(I Just) Died In Your Arms
9. Filipa Azevedo (11)
Há Dias Assim (Eurovision 2010 - Portugal)
10. Technoboy (10)
Catfight
Gaarne deze platen, uitgezonderd van de parade met tieten, niet meer aan te vragen deze week
Dat was een verwijzing naar Tim Elzinga.. ( toen ie nog grappig was)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk nu al uit naar de eerste post van je zoontjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Stel je aan. De rickroll MOET gewoon dagelijks!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
1. Rick Astley (32)
Never Gonna Give You Up
3. Dingetje (14)
4. Shpongle (13)
Dorset perception
5. HeadHunterz (13)
Dit is niet mijn winkel
Lekker op de trekker
7. fripSide (13)
Only my Railgun
8. Cutting Crew (11)
9. Filipa Azevedo (11)
10. Technoboy (10)
Catfight
Gaarne deze platen, uitgezonderd van de parade met tieten, niet meer aan te vragen deze week
Zal een memorabel moment wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de eerste post van je zoontje
lol dacht hetzelfde een paar dage geledenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is wel een schizofrene vrouw trouwens, 2 precies dezelfde stemmen
Op FOK!? Kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de eerste post van je zoontje
Oh tof, die hoor ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Snuf. het volgende:
O hee tof nog maar 42 minuten tot TISJEBOYSNUF.
Dikgedrukt VAKER aanvragenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
1. Rick Astley (32)
Never Gonna Give You Up
3. Dingetje (14)
4. Shpongle (13)
Dorset perception
5. HeadHunterz (13)
Dit is niet mijn winkel
Lekker op de trekker
7. fripSide (13)
Only my Railgun
8. Cutting Crew (11)
9. Filipa Azevedo (11)
10. Technoboy (10)
Catfight
No shit sherlockquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is wel een schizofrene vrouw trouwens, 2 precies dezelfde stemmen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Snuf. het volgende:
O hee tof nog maar 42 minuten tot TISJEBOYSNUF.
Ik vraag portugal al zo vaak aan voor jouquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag portugal al zo vaak aan voor jou
Soms ben ik dat ook welquote:
Iddquote:
quote:
Huppelzoon heeft nu al een massa fans, en hij heeft zich nog niet geregistreerdquote:
Wees blij, wat een kutbewerking was datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
is dj steen aanwezig? Hij heeft HELLO (HALLON DJ SNUF REMIX) en ik heb hem zelf niet meer.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Snuf ik kan niet luisteren naar je show, want ik moet koken
Nee, iedereen moet aanvragen wat hij of zij leuk vindt. En djkoelkast, kan je Ajacied422 misschien een ip-ban geven voor de verzoekmachine omdat weer als reden "a"? Ik erger me dood aan die gast. Gegroet, Ragboer (en anderen).quote:
DOE ZOALS IK BESTEL EEN PIZZA +1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Snuf ik kan niet luisteren naar je show, want ik moet koken
Dan kan ik hem wel skippenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn verzoekje is nu wel in zicht
Jammer dat ik dan eten ben waarschijnlijk
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet aanvragen wat hij of zij leuk vindt. En djkoelkast, kan je Ajacied422 misschien een ip-ban geven voor de verzoekmachine omdat weer als reden "a"? Ik erger me dood aan die gast. Gegroet, Ragboer (en anderen).
Huppelzoon heeft al een paar meets meegemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd
[..]
![]()
[..]
Huppelzoon heeft nu al een massa fans, en hij heeft zich nog niet geregistreerd
nee man moet pasta maken en om 6 uur beginnen met kokenquote:
qft, en mensen vinden het nog leuk ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wees blij, wat een kutbewerking was dat
Als je daar blij van wordt, vooral doenquote:
Hij is zelfs meerdere keren getipt als onzin radio monster hitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wees blij, wat een kutbewerking was dat
Ik stem ja!quote:
Dit kan niet waar zijnquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Deze heb ik al veel te lang niet gehoord.
als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het platen met een hoge rotatiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan. De rickroll MOET gewoon dagelijks!
Jij hebt echt een lange piemel, ik trap er altijd opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als je daar blij van wordt, vooral doen
BEU BEU BEU heb je geen ipod touch of iphone om te luisteren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
nee man moet pasta maken en om 6 uur beginnen met koken
Misschien kan ik het uitrekken tot 18.10
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelzoon heeft al een paar meets meegemaakt![]()
En die koter is gewoon geniaal
Ik ken je gevoel Koelkast, Noot is nooit zo subtiel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt echt een lange piemel, ik trap er altijd op
Ik heb alleen een rode iPod nanoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BEU BEU BEU heb je geen ipod touch of iphone om te luisteren?
EPIESquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga nu dan maar koken. Kan ik om 18 uur genieten van jouw show
Begint inderdaad hatelijk te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het platen met een hoge rotatieDat is de reden dat ik nu zo weinig 3fm luister, vanwege de hoge rotatie van bep. platen... Please don't make me turn the radio off, because of this reason
Nee jij luistert geen 3FM meer omdat wij je ermee aan het pesten warenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het platen met een hoge rotatieDat is de reden dat ik nu zo weinig 3fm luister, vanwege de hoge rotatie van bep. platen... Please don't make me turn the radio off, because of this reason
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een rode iPod nano
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt echt een lange piemel, ik trap er altijd op
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik moet nodig naar de WC maar even mijn eigen verzoekjen luisteren +1
HEB JE ROTTERDAM VAN U-NIQ AANGEVRAAGD?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ervandoor. Ik hoop dat jullie van mijn verzoekje kunnen genieten. Liefs, Ragboer.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ervandoor. Ik hoop dat jullie van mijn verzoekje kunnen genieten. Liefs, Ragboer.
Zo eentje heeft Popje ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
mijn schatje
ja ik vind het zelf ook wel balen
Applequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
mijn schatje
ja ik vind het zelf ook wel balen
nee hoor, want ik luister nu weer evenveel 3fm als voor de jaarwisseling, altijd van 22-01 en op vrijdag van 19-01, de onzin radio obsessie is wat dat betreft weer geslonken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jij luistert geen 3FM meer omdat wij je ermee aan het pesten waren
Slechter zelfsquote:
Ik luister alleen 3fm tijdens serious request en de koen en sander show. Dat is ook epische radioquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, want ik luister nu weer evenveel 3fm als voor de jaarwisseling, altijd van 22-01 en op vrijdag van 19-01, de onzin radio obsessie is wat dat betreft weer geslonken.
Sander is de aids van 3fmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik luister alleen 3fm tijdens serious request en de koen en sander show. Dat is ook epische radio
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
even kijken of plork en de aannemers erin staan
Teveelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, er kan zomaar een kaboutertje uit het riool springen dat je dan zou kunnen aanrijden![]()
Maar als dat het enige was, gaat het de volgende keer vast goed![]()
Hoeveel lessen heb je al gehad?
Hoezo treedt ie niet meer op danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil zo graag naar een concert van Dio maar hij treed niet meer op.
ik ben wel naar Sef geweest toen hij voorprogramma van DJVT was
en Coen de tarrelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sander is de aids van 3fmEn giel de kanker
Maargoed, we zitten in onzin radio, dus die discussie voeren we hier niet
Ja weet ik niet manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoezo treedt ie niet meer op dan
Hoezo niet? Giel is inderdaad gay, maar koen en sander kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 30 minutes
ik blijf Gerard, ramon & Timur een goede combi vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en Coen de tarrel
en Annemieke de meeloopster
WAAR? WANT IK WIL BEST MEE NAAR JVTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
WIE WIL NAAR DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG MET MIJ IN OFFCORSO?
ik bedoel, waarom wil je plork er niet in hebben staan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken dit niet.
DAMN\Damn! 24\Damn! Volume 24\Dio feat Sef - Tijdmachine.mp3
Eindelijk eens iemand die niet Michielquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik blijf Gerard, ramon & Timur een goede combi vinden
Jaloers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK GA NAAR DE STAAT IN DE OFF CORSOquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
* Spouwerranger steekt hand opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben erbij broeder!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Omdat ik ze tijdens SR ook altijd zo snel mogelijk weg wil hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel, waarom wil je plork er niet in hebben staan?
in Rotterdam, zo'n beetje naast de oude luxorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WAAR? WANT IK WIL BEST MEE NAAR JVT
oh okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in Rotterdam, zo'n beetje naast de oude luxor
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Paarse rook in je brein en ogen
OFF CORSO IN ROTTERDAM EINDE VAN DE LIJNBAANquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WAAR? WANT IK WIL BEST MEE NAAR JVT
Alleen via de speciale verzoekjessite, als je dat nu nog niet weet moet je meer luisteren, het wordt steeds omgeroepen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Onufriev het volgende:
Hey het is wel de verzoekjens mesjien. Ik kan niet via de site aanvragen
JA IK MOET ZE GEWOON EEN KEER LIVE ZIENquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OFF CORSO IN ROTTERDAM EINDE VAN DE LIJNBAAN![]()
WIL JE ECHT MEE DAT ZOU EPIC ZIJN
ik heb geen geld boy, anders zou ik denk ik wel meegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OFF CORSO IN ROTTERDAM EINDE VAN DE LIJNBAAN![]()
WIL JE ECHT MEE DAT ZOU EPIC ZIJN
Nee omdat ik er echt even uit moet. Ik krijg namelijk alleen maar slecht nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen omdat ik niet kan, ga jij wel
Heb je je laten ontsmetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben al 2 keer naar de Jeugd geweest en ik heb P Faberge en Willie W aangeraakt.
EN JA ER MAG GEKLAPT WORDEN
21 april op donderdagavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
JA IK MOET ZE GEWOON EEN KEER LIVE ZIEN
wanneer is t?
Ik luister driekwartier ofzo, niks gehoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen via de speciale verzoekjessite, als je dat nu nog niet weet moet je meer luisteren, het wordt steeds omgeroepen.
ik heb Arthur Numan aangeraaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben al 2 keer naar de Jeugd geweest en ik heb P Faberge en Willie W aangeraakt.
EN JA ER MAG GEKLAPT WORDEN
Mac & Cheesequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee omdat ik er echt even uit moet. Ik krijg namelijk alleen maar slecht nieuws![]()
Even mn gedachten verzetten.
En HELP wat moet ik gaan eten? Geen trek in patat of pizza
ik niet kenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb Arthur Numan aangeraakt
oke, ik ga er wel even serieus over nadenken! mijn vriendinnen houden namelijk niet van jvt enzoquote:
Na dit nummer weer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik luister driekwartier ofzo, niks gehoord.
wiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb Arthur Numan aangeraakt
ben je alleen maar aan het plagen lieve schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee omdat ik er echt even uit moet. Ik krijg namelijk alleen maar slecht nieuws![]()
Even mn gedachten verzetten.
En HELP wat moet ik gaan eten? Geen trek in patat of pizza
En waar kan ik dat bestellen? Want uhm geen koelkast, gasfornuis, magnetron of iets in huisquote:
mijn matties ook niet echt dus ik ging met mijn zusje maar nu heb ik wel wat bazen gevonden die misschien nog mee willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
oke, ik ga er wel even serieus over nadenken! mijn vriendinnen houden namelijk niet van jvt enzodus ik heb nooit mensen met wie ik daarheen zou kunnen
1. Rob Stenders & Fred Siebelink en consorten (Freek, de zuster, jelmer, ...)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
Sowieso Rob Stenders bovenaan 3FM lijstje!
Al een Stenders liefhebber sinds YORIN FM dezen boy
mmmmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar kan ik dat bestellen? Want uhm geen koelkast, gasfornuis, magnetron of iets in huis
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Rob Stenders & Fred Siebelink en consorten (Freek, de zuster, jelmer, ...)
2. Ekdom & Veenstra (Ik wil niet veel zeggen, maar FF Ekdom vind ik écht minder dan av...)
3. DER RUDY (RIP Rudy)
beter meer mensen van onz radio dan nog erbij!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
mijn matties ook niet echt dus ik ging met mijn zusje maar nu heb ik wel wat bazen gevonden die misschien nog mee willen
en jou dus natuurlijk![]()
Nope het gaat helemaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je alleen maar aan het plagen lieve schat![]()
Zou het zelfde doen als ik alleen maar slechte nieuws zou ontvangen.
Gaat het een beetje ?
Dan moet ik ook even een blikopener kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mmmm
witte bonen in tomatensaus, dat kun je koud eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter meer mensen van onz radio dan nog erbij!
Kom je ook lievvquote:
Heinz zit zo'n lipje opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik ook even een blikopener kopen
Wat is dat voor redenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Mc-Piel
Bericht:
Omdat Benga
Dit keer de volle 100% !quote:
Bazennummerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef mc-Piel het volgende:
WOEEEEJ, MIJN RIEKWEST!
( heeft even met snuf van toetsenbord geruild)
Magnetic man bestaat uit meerdere artiesten waaronder '' benga ''quote:
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Magnetic man bestaat uit meerdere artiesten waaronder '' benga ''
datdus
Daarom vroeg je het ook!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarom vroeg je het ook!
Ik wist het wel.
Daarom vertel ik het je ook!
Automatic - monsterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
hoe heet dat nummer ookweer, van what's coming over the hill, is it a monster?
Afromanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter meer mensen van onz radio dan nog erbij!
volgens mij uit mn losse polsquote:
Dan is het geen top 40 geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat niet in de verzoekjensmachine
piel wil ook mee geloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Afroman![]()
Naatje kan ook wel mee 1 keer zijn kontje verhuren achter Gouda Centraal en hij heeft het geld bij elkaar
qmusicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb nu op m'n wekker radio Q Music opstaan omdat 3FM slechte ontvangst heeft..
maar als ik 's ochtends wakker word moet ik steeds aan BerziespoonNoot denken!
Omdat:
'' DOE JE HAAAR, MET EEN ELEKTRISCHE GITAAR!''
( en dan komt er gitarenmeuk! )
okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga jij vanaf nu met normale reden verzoekjes doen? Zoniet dan moet ik maatregelen nemen.
Niks hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Zo, wat mis ik allemaal? Rellen, ruzies, trouwpartijen?
zometeen mijn verzoekjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
VANAVOND LUISTEREN NAAR MONO VERHAAL OVER OA JOUquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
mijn brinky koekjes die ik uitdeel aan alle vrouwelijke fok!kersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
wat zei je daarquote:
Naatje..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wie?
Tiësto vs. Diplo ft. Busta Rhymes
nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn brinky koekjes die ik uitdeel aan alle vrouwelijke fok!kers
oh en iedereen heeft een pleuris hekel aan ajacied vanwege zijn postgedrag
quote:
welquote:
ehm..quote:
IK BEN NIET DEGENE DIE TIËSTO AAN HEEFT GEVRAAGDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Naatje..
Ik kom je persoonlijk in je kloten slaan als je dat nummer nog één keer aanvraagt!
DOE IN GODSNAAM DEZE VERSIE, ZONDER DIE ACHTERLIJKE BUSTA:
Dan zal ik je tere maagdelijke balletjes met rust laten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN NIET DEGENE DIE TIËSTO AAN HEEFT GEVRAAGD!!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef Viro het volgende:
[..]
als jij het doet is het niet leuk
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alles wat je doet moet je hier melden, nou goed. Sjongejonge.
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik erger me dood aan Ajacied422.
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
lied is leuk, aanvrager niet
Niet zo'n bekkie jij hequote:
Ja?quote:
[/quote] [/quote] [/quote] [/quote]quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Naatje..
Ik kom je persoonlijk in je kloten slaan als je dat nummer nog één keer aanvraagt!
[..]
Naatje..
[..]
Naatje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Zou je mij van het rooster willen halen vrijdag? ik ben er nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie jij he
[..]
Ja?
Je moet eerst langs mij om bij haar te komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Lovelylady
Bericht:
daarom
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zou je mij van het rooster willen halen vrijdag? ik ben er nietMisschien doe ik het nog ergens in de middag maar dat denk ik niet
Logischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik, ga geen moeite doen voor ajacied
Wat een editsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik, ga geen moeite doen voor ajacied
doen we sahbe!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
kom piel, we gaan LL eens even klappen geven en blijkbaar viro ook
zie mijn sig vriend, je verliest sowiesoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
kom piel, we gaan LL eens even klappen geven en blijkbaar viro ook
Wat precies:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
zie mijn sig vriend, je verliest sowieso
Lengte maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hierna een mooi maar wel zeikerig langzaam nummer![]()
/care
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat precies:
I Don't Take Anything Serious On The Internet
Radio ONZ
zaterdag 19 februari 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende: Viro > Chuck Norris
naar de keuken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer 'ns vergeten wat ik aangevraagd heb. Damn, waar is mijn geheugen heen soms
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Prachtig
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
zie mijn sig vriend, je verliest sowieso
Naat.. begrijp me niet verkeerd maar ik ga niet tegen Chuck Norris vechtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat precies:
I Don't Take Anything Serious On The Internet
Radio ONZ
zaterdag 19 februari 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende: Viro > Chuck Norris
Zoveel clannad heb je er niet in staanquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Naat.. begrijp me niet verkeerd maar ik ga niet tegen Chuck Norris vechten...
Laat staan iemand die sterker is!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |